Square Enix chce sprzedać autorów serii Hitman
Myślałem, że ten drugi sezon zaprezentują zaraz po zakończeniu pierwszego, a tu cały czas cisza teraz wiem dlaczego.
Wielka szkoda, bo obecny Hitman spełnił moje oczekiwania i dobrze się bawiłem grając w niego. Może nie jest jeszcze marka stracona.
Pozostaje mieć nadzieję, że Agent 41 nie zostanie wysłany na emeryturę.
47 a nie 41. ;P
Jestem ciekaw, kto ma prawa do marki Hitman i Kane & Lynch - Square Eidos czy IO Interactive. Jeżeli Duńczycy, to mam nadzieję, że kupi ich THQ Nordic.
Agent 47*
Mam nadzieje że pojawi się drugi sezon. W przeciwnym wypadku już chyba nigdy nie kupie żadnej gry.
Mam nadzieję, że prawa do marki Hitman są "w pakiecie". Jeżeli SE wierzy, że jakieś inne studio odwali mu kiedyś kontynuację tej serii, którą kupią miliony, to się raczej przejedzie.
IMO pewnych marek nie powinno się oddzielać od rodziców, jak np. Uncharted od Naughty Dog, Wiedźmina od CDP Red, Dark Souls od From Software, czy Gothic od Piranha Bytes. To już po prostu nie będzie to samo.
Chociaż z drugiej strony pamiętam przypadki, gdzie gra (z)robiona przez inne studio, podobała mi się bardziej niż wcześniej. Tak było w przypadku Dead Island 2 od Yager, DMC od Ninja Theory, Far Cry (2 i kolejne) od Ubisoftu czy Batman Arkham Origins od Warner Bros Montreal.
Trzymam kciuki za IO. Chciałbym jeszcze kiedyś zagrać w nowego Hitmana i Kane & Lynach.
Nic dziwnego, skoro marketingowe i biznesowe decyzje SE to debilizmy. Sam podział Hitmana na epizody na pewno wpłynął na sprzedaż, a już nie mówię o modelu DLC w takim Deus Ex.
Szkoda tylko IO. Nie pierwszy raz fatalne decyzje wydawcy wpływają negatywnie na studio (cześć Electronic Arts).
Ostatni Hitman z gameplayowego punktu widzenia był bardzo dobry. Ale model dystrybucji i cena niestety chyba go zabiły. Mając taką ilość zawartości jaką ma Pierwszy Sezon Hitmana to nie powinien on kosztować więcej niż 20 eurodolarów. Nie można sprzedawać gry bez multiplayera, której przejście zajmuje jakieś 10 godzin za 60$. I to jeszcze w epizodach. Przecież nikt nie zagwarantuje, że kolejne epizody będą dobre/lepsze niż pierwszy. Sapienza czyli misja 2 jest najlepsza w nowym Hitmanie a kolejne misje są dużo gorsze. No sorry. Nikt nie będzie kupował kota w worku za takie pieniądze.
SE powoli robi się jedną z tych "złych korporacji". Najpierw zamrożenie Deus Ex'a dla klaunów w rajtuzach teraz IO... Mam nadzieję że kupi ich jakiś porządny wydawca który im da więcej wolnej ręki i będzie miał zdrowszą politykę DLC.
Gorzej nie będzie (pomijam samą mechanikę rozgrywki) więc czemu nie.
Ostatnia czesc to nudy,ze nie wiem.
Tez bym ich sprzedal.
Tak naprawdę to Bethesda jest jedynym kołem ratunkowym IO. Mają genialne ekipy, nie muszą się ciągle śpieszyć lub martwić o brak kasy. Tango Gaming (The Evil Within), Bethesda Game Studios, ZeniMax Online, ID Software, MachineGames, Arkhane Studios. Dream team. Wszystkie Hitman-y są bardzo fajne, na pewno nie zasługują na taki los.
Square Enix robi w sumie fajne gry ale żadne z nich nie spełniają ich wygórowanych oczekiwań. Tomb Raider, Deus Ex, Hitman.. normalnei same "porażki" @@
No tak hieny ze square mieli z tyłka pomysły i teraz sprzedają, bo "developer zawiódł", totalna żenada
znana marka, gra AAA, a oni dzielą sobie na epizody (pewno po taniości czyli już nie AAA)
jako, że epizody to kupuj kota w worku albo sobie czekaj rok (a po czasie zrobili tak, że jak nie kupisz kota w worku to masz drożej)
przez epizody cena przez rok nie spadała
jakiś durny system zawsze online, który przez miesiące nie działał dobrze
denuvo, które nic nie dało jak widać
brak fabuły zbytnio, taki hitman na modłę MP, gameplayowy, wejdź, zagraj, powtarzaj...
No tragiczne zarządzanie.
Moze wyniki bylyby lepsze, jakby to normalnie wydali jako pelna gre, a nie jakis durny pociety serial.
Uwaga, miałem wizję- kupi ich Ubisoft, żeby zajęli się nowym Splinter Cellem. A tak serio to ostatni hitman był bardzo dobry i gdyby faktycznie wydali grę normalnie a nie w odcinkach to mógłby się sprzedać lepiej.
Szkoda aktualna gra z łysym jest naprawdę dobra i ma świetną moim zdaniem optymalizację ale skok na kasę (epizody) i wymagane stałe połączenie z internetem zabiło ten tytuł.