Ancestors - średniowieczny RTS od twórców Hatred oficjalnie zapowiedziany
Wypuscili dwie gry, obie miały bardzo duże problemy z optymalizacją, nie wypowiem się na temat samego gameplayu czy treści, ponieważ nie miałem ochoty się męczyć i nie grałem w nie dłużej niż godzinę/dwie.
Raczej skip z mojej strony.
Średniowiecznego RTSa już od bardzo dawna nie było więc ja czekam i trzymam kciuki.
Ja bym nie trzymał kciuków, bo na dwie gry z tego studia obydwa to... no, jedno to od biedy średniak, ale taki naprawdę... "średni", a drugie to kompletne dziadostwo. Nie nastawiam się w sumie na nic konkretnego.
"Marka, jaką sobie wyrobiliśmy..." - jaka marka? Dwoma grami, z czego jedną ciężko jest nazwać czymś więcej niż kaszanką? Hatred jeszcze ujdzie jako słaby klon Postala, który jednak miał ekstremalne problemy z optymalizacją.
Wg tekstu gra ma być/mieć:
- singla opartego na wydarzeniach historycznych, przygotowanego z dbałością o szczegóły,
- kamerę, która pozwoli oglądać bitwę z pierwszej osoby,
- mechaniki będą bardzo rozbudowane, ale prócz tego ZERO konkretów,
- wszystko będzie hulać na UE4
Czy tylko mi się wydaje, że to będzie kaszana, która w dodatku będzie piekielnie niezoptymalizowana?
Powinni zostać przy tematach kontrowersyjnych jeśli chcąc nadal istnieć. Problem z normalną tematyka jest taki, że gra musi być dobra.
Może to nie być totalna kicha. Rts to prawie zapomniany gatunek, a szkoda bo w realiach historycznych może być ciekawie.