Darksiders III – pierwszy zapis z rozgrywki
Czemu w 100% dzisiejszych gier tego typu wrogowie namierzają się automatycznie, przecież to głupie i bez sensu wystarczy tylko wtedy klikać jeden przycisk i gra się sama przechodzi, strzelam, że to wina konsoli, ale wam się naprawdę podobają takie gry? Najgorsze jest to, że w przyszłych Star Warsach które się robią coś takiego też będzie.
W starych grach typu BloodRayne, Jedi Academy czy inne tego typu czegoś takiego nie było.
@alchemiakr
W ogóle mi to nie przeszkadza :) Lubię grać w gry,a nie patrzeć jak wyglądają lub działa w nich mechanika.
@alchemiakr mam wrażenie po twoich komentarzach, że ty od paru lat w żadną grę nie grałeś, bo bzdury wypisujesz jakich mało.
Przeciez w D1 i D2 bylo dokladnie tak samo. Mozna bylo ustawic lock na przeciwniku albo nie. Tu tez widac ze nie robi sie to od razu. tylko na wybranym wrogu. Nawet ikonka jest identyczna.
Bluźnisz. BloodRayne, Lara Croft, Ellie[tlou], remember me, dowolna laska z tekkenów, WET. Więcej nie pamiętam "na szybko".
Cos pieknego!
Tak sobie wyobrazalem D3...
Meh. Walka wygląda mega nużaco. Zero urozmaicenia.
Jak na wczesną alfę gra prezentuję się bardzo przyzwoicie, zwłaszcza lokacje.
Chyba jedyna rzecz jaka mi się nie podobała to dźwięk bicza, szybko stawał się on męczący...
Wszystko wygląda świetnie, ale ten system walki jest po prostu słaby. W pierwszych dwóch częściach było czuć moc kos, ostrzy. Tutaj mamy bicz który zachowuje się przy atakowaniu wroga jak obijanie kogoś kablem od telefonowej ładowarki- biednie
To jest zapis pre-alphy z place holderami pewnie z przed kilku miesięcy. Braki skilli, animacji, przenikania tekstur etc.
Premiera za 1-1,5 roku. Masa pracy zobaczymy czy zrobią z tego dzieło czy poniżej średniej.
W Darksiders pierwsze skrzypce zawsze grały lokacje platformowe-logiczne. Przynajmniej według mnie. Walka jest imo średnia.
Ehhh narzekanie na walkę a to dopiero PRE ALPHA Ogarnijcie się ludzie, jeszcze wiele rzeczy zostanie zmienionych, dodanych, usuniętych.
To tak jak oceniać cały obiad na podstawie jednego składnika w nim użytego i w dodatku nie ugotowanego :P
Tak jak wspomniano wcześniej, bardziej ciekawe będą elementy platformowo-logiczne.
Już jest dobrze, a za 1,5 roku może być tylko lepiej. W walce brakuje jeszcze wielu rzeczy, finisherów na przykład. Lokacje już wyglądają interesująco i myślę, że to "coś" czym urzekały poprzednie Darksiders tu też się znajdzie.
O cholibka! Jak skończę nadrabiać serię Mass Effect to zabiorę się za serię Darksiders bo trzecia część zapowiada się interesująco.
@alchemiakr [1]
Masz calkowita racje. Wezmy takie Dark souls, namierzasz przeciwnika, klikasz jeden przycisk i gra przechodzi sie sama.