Ready Or Not to SWAT na miarę naszych czasów – realistyczny taktyczny FPS zapowiedziany
Przyznam że ten zwiastun jest dosyć mocny i pokazuje on jak naprawdę wyglądają takie akcje a nie jak mogły by wyglądać tak jak w przypadku Tom Clancy's Rainbow Six Siege.
wygląda zajebiście! tylko ten tytuł mogliby dać inny.
Twórcy są szczególnie dumni z kilku rozwiązań w mechanice produkcji, które pogłębią jej wymiar taktyczny. Chodzi m.in. o możliwość swobodnego wyglądania zza wysokich osłon i chowania się za niskimi, stopniowego otwierania drzwi oraz ręcznego dostosowywania prędkości poruszania się postaci.
Czy tego wszystkiego nie bylo juz w SWAT4 albo Raven Shield?
Ready Or Not zaoferuje kooperacyjną rozgrywkę dla maksymalnie 8 graczy, rywalizację drużynową w ciasnych przestrzeniach oraz tryb solowy, w którym rozkazy wydawać będziemy kolegom sterowanym przez AI.
Mam nadzieje ze oznacza to 2x po 4 osoby na druzyne i normalna kampanie fabularna, a nie zwykle mecze w multi.
Zwiastun trochę mało w klimacie SWAT, a bardziej Rainbow Six - za mało krzyków i aresztowań, za dużo krwi i dramy plus uzbrojenie niezbyt SWATowe.
Tak czy siak jest na co czekać, oby szybko pokazali prawdziwy gameplay.
To się nie może udać, odwalą HUDA z tysiącami zbędnych napisów, mapami i będzie po grze.
Mapa najlepiej jakby była w formie wyciąganego schematu miejsca akcji, przykładowo plany budynku itp. Co do hudu - na pewno będzie, przecież nie każdemu chce się liczyć oddane strzały i zapamiętywać ile amunicji jeszcze mu zostało. Aczkolwiek dobrze by było żeby np. na najtrudniejszym poziomie trudności hud był wyłączony, lub mógłby być ręcznie wyłączany na każdym poziomie, ale np. dodatkowe punkty dostajemy jeżeli go nie używamy.
Pamiętaj że nie każdy szuka maksymalnie realistycznych rozgrywek w tego typu grach, większość ludzi chce po prostu postrzelać i poznać fabułę, a wydawcy najczęściej idą na kompromisy :P
Ready or not to swat... Zanim mój mózg zobaczył dalszą cześć zdania usilnie próbował przetłumaczyć tą dziwnie brzmiącą nazwę własną. "Gotowy czy nie na swat"? :)
To dokładnie tak jak ja, tylko że ja nie zorientowałem się o co chodzi jeszcze długo po przeczytaniu tytułu :)
Prawdopodobnie dlatego, że oczywiście tytuł tego artykułu kojarzy mi się z pewnym znanym cytatem z Misia.
A z tego co pamiętam, tam było "To jest miś na miarę naszych czasów" a nie "Ten miś to jest miś na miarę naszych czasów" (chociaż mogę się w tej sprawie mylić, bo pewny nie jestem; w każdym razie teraz, bo kiedy czytałem ten tytuł to widocznie podświadomie [zaznaczam: podświadomie] byłem pewny), więc jakoś tłumaczenie "Gotowy czy nie na SWAT" jakoś bardziej mi do tego schematu pasowało. A wydaje mi się, że tytuł tego artykułu jest celowym naziązaniem; wtedy też zapewne mi się tak wydawało, albo nawet byłem pewny, więc podświadomie starałem się 'dopasować' tłumaczenie do takiego schematu (tego schematu od "to jest miś na miarę naszych czasów", a nie tego drugiego, czyli "ten miś to jest miś na miarę naszych czasów"). :-)
Tak się rozpisałem.moze trochę niepotrzebnie, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo ewentualnych nieporozumień :).
Przepraszam za dziwne błędy, piszę z telefonu i mam włączoną korektę. :)
Pozdrawiam! :)
Pozdrawiam wszystkich, którzy to czytają! :)
Pozdrawiam! :)
Hmm... The Anal Staircase? Chyba twórcy lubią bardzo Coil, czego szczerze nie spodziewałem się zobaczyć
Jeśli tylko gra zapewni podobny (wyższy ?) poziom realizmu do SWATa 4, a do tego zaoferuje o wiele lepszą oprawę audiowizualną i nie pójdzie w kierunku taniej sensacji, to jestem kupiony i mogę nawet rozważyć zakup kompa pod tę produkcję (przerzuciłem się na konsolę 2 lata temu). Odnośnie szokowania - faktycznie trochę to niepokoi, choć trzeba mieć na uwadze, że S4 również miał miejscami bardzo mroczny klimat, jak w misji z psychopatycznym mordercą porywającym kobiety czy z siedzibą sekty. Oby tylko nie przesadzili.
Oooo dobrze się stało w tym momencie.
Czekam!
Mi się podoba, a po trailerze widać że fabuła/misje będą dojrzałe(lub bardziej) tak jak w SWAT4.
Podobne projekty już nie raz zawiodły, a po dziś dzień, żadna gra nie zbliżyła się poziomem taktyki i realizmu do tego, co oferuje SWAT4 - najlepszy FPS na PC, stanowiący idealny balans pomiędzy grą taktyczną a faktycznym shooterem. Mam potajemnie nadzieję, że gra nie będzie typową sieczką w stylu "wystrzelaj wszystkich na mapie", a wprowadzi podobne rozwiązanie jak SWAT4 z systemem zasad prowadzenia ognia i punktami karnymi za nieregulaminowe użycie broni. Czas pokaże. Nie interesują mnie tryby rywalizacji, ale liczę na COOP-a z prawdziwego zdarzenia.
Wygląda obiecująco, klimat bardzo podobny do tego z SWAT4.
Co ciekawe nad grą pracuje dwóch grafików i jeden programista, a powstaje ona od 10 miesięcy. Wszystko co widać na zwiastunie zostało wykonane osobiście przez tą skromną ekipę.
Wcześniej pracowali nad prototypem innej policyjnej strzelanki ale porzucili pomysł i rozpoczęli wszystko od nowa.
Trailer nie ujawnił niczego, poza - przynajmniej na razie - dość kiepską grafiką i sztywnymi postaciami. To jednak pewnie zmieni się bardzo w procesie produkcji.
Nigdy nie byłem fanem realistycznych FPS'ów pokroju Rainbow Six czy S.W.A.T. więc to raczej tytuł nie dla mnie. Choć tak naprawdę S.W.A.T nie był aż tak bardzo realistyczny, jak go usiłowali malować fani. Choć może to i lepiej, bo przez to był nieco bardziej grywalny. Niemniej, żadna taka strzelanina nigdy nie będzie ultrarealistyczna.
Witam pamiętam swat 4 server WILKI-POLSKIE. Stawiałem go ze swojego PC zawsze mieliśmy full server 16 player jak dobrze pamiętam. Grałem w multi z 6 lat, grę na pvp zrobiłem z delikatnym przyspieszeniem można było w plikach serwera wpisać większą wartość. Gra zrobiła się naprawdę dynamiczna mieliśmy ciągle komplet. Brakowało tylko zabezpieczeń przed oszustami ale jako admin i admini mieliśmy nad tym kontrole,po jakimś czasie wszedł program anty cheat ale napisany przez osobę prywatną.
Ale wystarczy wspomnij liczę na to że producenci gry Ready or Not nie popełnią tego błędu i będzie od razu Anty Cheat !!! bo musi być wszyscy gracze wiedzą co się stanie jak tego zabraknie.
W grach takich jak The Devision na uPLAY gra 90 % ludzi mają Cheat i czasem jakieś bany tam pójdą ale jak długo mogą psuć grę innym graczom ? To jest temat jak dla mnie nr 1 potem grafika gry a następnie silnik fizyka poruszania się mpc-ków i SI sztuczna inteligencja bagi i błędy da się naprawić po premierze
Jeżeli ta gra choć w 70% będzie tak dobra jak SWAT 4 i nie będzie zepsutą przez rakowe elementy branży to zainwestuję i zamierzam się świetnie bawić.