Forumowicze, wczoraj późnym wieczorem zamówiłem sobie Preya w zagranicznym keyshopie. Zapłaciłem karta poprzez PayU. Nie dostałem maila ze sklepu, nic, a status transakcji w PayU był zakończony. Rano wchodzę, a grę nadal mam w koszyku ;/ Napisałem już do sklepu i PayU, czekając na odpowiedź, ale spotkał się już ktoś z podobną sytuacją? Że PayU wysyła potwierdzenie dokonania płatności, status transakcji jest zakończona, a ze sklepu nic - tak jakby w ogóle nie została dokonana płatność? Oczywiście pieniądze z konta zniknęły, w tym jest właśnie problem.
Z góry dzięki za odpowiedzi
Dzisiaj przed południem kupiłem Mad Maxa i nie dostałem klucza bo przetwarzają.:) Niebawem dostanę. Troszkę mnie to śmieszy bo z tego samego banku przez PayU kupując w
Muve klucz otrzymałem natychmiast, co mnie śmieszy jeszcze bardziej bo kupując na Gry-Online potwierdziłem zgodę na przetwarzanie danych w Muve.:) Może pracownik Gry-Online przyjdzie do pracy w poniedziałek i ręcznie podepnie mój klucz to sobie grę pobiorę.