Phoenix Point, czyli duchowy następca X-COM-a, ufundowany
Kolejny próg jest niesmaczny. Takich rzeczy oczekiwałbym od "podstawowej" wersji gry. Chyba nie byli przygotowani na popularność, nie mieli przygotowanych tierów lub to ma być tylko interes. Przez takie podejście zaczynam powątpiewać w projekt.
W każdym razie, niech wychodzi jak najwięcej xcomów. Będzie konkurencja, to może i będą musieli się bardziej postarać tworząc bardziej dopracowane gry.
poziom skomplikowania x-coma 2 z Long War 2 - jego poziom trudności ale też elastyczność poprzez własne modyfikacje plikami ini - niesamowicie taktyczne podejście w LW2 jest na poziomie nieosiągalnym dla firmy debiutującej w tej materii.
Mogę się założyć że nawet generowane losowo mapy ich przerosną.
W X-com 2 LW2 KAŻDA kampania jest unikalna i przebiega inaczej. Ilość taktyk które można wdrożyć jest obezwładniająca.
Wystarczy popatrzeć na yotutube na rozkminy hardkorowych graczy. Mózg rozjeb@ny....
Żałuję tylko jednego, plastusiowego podejścia do designu całej gry. Szkoda że nie jest mroczna i bardziej "brudna" tylko wysterylizowana jak warcaby na komputerze.
Ale jedno jest pewne - do Long Wara 2 nie doskoczą.