Star Wars: Battlefront II bez przepustki sezonowej. Zapowiedziano wersję trial i Specjalną Edycję Elitarną
Naprawdę ktoś się jeszcze daje nabierać na te piękne trailery i te ich przedpremierowe kłamstwa?
Nie, gra nie będzie miała season passa, ale za to damy Ci specjalną edycję elitarną, która kosztuje 300 zł, a samą grę możesz kupić jedynie za okazyjne 240zł (na PC oczywiście)...
Od kiedy usłyszałem o braku przepustki sezonowej to jestem niemal przekonany, że jej brak będzie oznaczać to, że EA wyda grę droższą i zawierającą mikropłatności, którym blisko będzie do PayToWin. I obym się mylił...
Cenę można przewidzieć, gry EA od kilku lat utrzymują ten sam poziom cenowy i są chyba najdroższe z wydawców.
Brak SP to dobre rozwiązanie, nawet bardzo. Wystarczy zrobić to w stylu Titanfall`a 2 czy najlepszego chyba rozwiązania jakim jest Rainbow Six: Siege (chociaż tam są zbyt wysoko podbite ceny nowych operatorów).
2 tygodnie grając po godzinie i nazbierane na operatora 25tysięcy punktów.Czy to długo?biorąc pod uwagę fakt że wszystko da się kupić za punkty które dostajesz za granie i mapy za darmo to nie, nie jest to długo.
Chyba mając samą passę zwycięstw. Przegrywając dostajesz o wiele mniej waluty growej, zwłaszcza jak masz inne gry do ogrania, to odblokowanie nowego operatora zajmuje tygodnie.
Ja pierd*le ludzie. Jak jest season pass to jest hejt bo DLC (i słusznie). Ale jak starają się to naprawić to też źle. Gra będzie miała pewnie paczki typu battlepacki z Battlefield 1 gdzie będą skiny na broń, pojazdy i klasy. Twórcy Cod'a przekonali się jaki jest z tego zysk.
Minęło dopiero kilka dni od pierwszego trailera, jest zbyt wcześnie, żeby skreślać grę lub ją zachwalać. Poczekajcie na betę/więcej info i dopiero oceniajcie.
Bo do główek niektórych, dla których korpo pokroju E/ Acti to szatan wcielony na ziemi, nie może dotrzeć wiadomość że nie będzie płatnego DLC w postaci map czy innych ważnych elementów rozgrywki. Pewnie dysonans poznawczy poznawczy nie pozwala. Chocian EA juz przy Titanfallu 2 podjęło taką decyzję więc de facto nie powinno by zaskoczenia.
Co zamiast "pełnoprawnego" DLC? Pewnie pakiety wprowadzone w BF1 i osobno jakieś elementy kosmetyczne pokroju "kup maskę Kaylo Rena już za $9,99".
Brak SP to na pewno krok w dobrą stronę choć ciężko mi sobie wyobrazić że EA poszło po rozum do głowy... najpewniej wymyślą coś innego co pozwoli im ściągnąć kasę jak za SP tylko po prostu ubiorą to w trochę inne szatki... A ta edycja Elitarna dla mnie nic nadzwyczajnego same jakieś cyfrowe pierdółki typu skórki itp jak kogoś to kręci to będzie miał pożytek ( w porównaniu z edycją Ultimate BF to taniocha :D ) ja niekoniecznie
EA już to zrobiło przy TitianFall`u 2, więc może zamiast coś sobie wyobrażąć wystarczy czytać branzowe niusy: https://www.gry-online.pl/newsroom/titanfall-2-bez-platnych-dlc-wszystkie-mapy-i-tryby-gry-beda-darmowe/z118152
"Naprawdę ktoś się jeszcze daje nabierać na te piękne trailery i te ich przedpremierowe kłamstwa?"
Oczywiście. 90% tej elitarnej społeczności.
Zapowiedź Battlefronta 2 tylko bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że pierwszy Battlefront to było tylko tech demo. Dobrze, że robią to czego chcieli gracze, ale i tak jestem sceptycznie nastawiony, muszą się naprawdę postarać z dwójką. Wszystko zależy od tego ile będzie gry w grze na premierę i jak mają zamiar utrzymywać graczy przy grze. W teorii nowy model wydaje się lepszy, ale jak będzie naprawdę to się dopiero przekonamy.
Nie będzie przepustki sezonowej, ale gra i tak pewnie będzie miała jakieś płatne dodatki. Czyste zło.
Remember, no preorders.
Jest przepustka sezonowa - skubańce, to wydzieranie pieniędzy. Nie ma przepustki - skubańcy, coś knują!
Schizofrenia w najczystszej postaci ;)
Jeszcze mają prawie cały rok. Mam nadzieję, że nie zawalą "dwójki" swoimi "płatnymi ambicjami". Z pierwszego trailera można wywnioskować, że to może być jedna z najlepszych gier o sadze Star Wars. Grafika wygląda bardzo ładnie, pomysł aby połączyć wydarzenia z każdej ery również jest to bardzo dobry kierunek, ponieważ "jedynce" bardzo, bardzo brakowało tej różnorodności. EA dąży w kierunku odzwierciedlenia starszych części Battlefront' a dodając min. klasy postaci, walki kosmiczne itp. Moim zdaniem powinni również dodać to co było w starym Battlefroncie II - tryb dominacji galaktyki (jeśli dobrze myślę). Taki mały element gry turowej również nie wyszedłby na złe. Fakt, że nie będzie przepustki sezonowej może dobrze wróżyć, ale nigdy nie warto wierzyć deweloperom zwłaszcza, że mamy jeszcze kwiecień, a premiera gry "rzekomo" jest 17 listopada. Mam nadzieję, że II będzie dużo lepsza od rozsypanej bezsensownymi DLC Battlefront I. Czas pokaże a my będziemy obserwować EA i ich nową produkcję.