Wyciekła data premiery Call of Duty: WWII – drugowojenny CoD może ukazać się 3 listopada
DLC... Co to za czas gdzie o DLC mówi się już przed premierą? Naprawdę niektórym twórcom nie zależy już na robieniu dobrych gier a tylko dużych pieniędzy?
Fuj, to jakiś złośliwy rak, do COD 1 I COD 2 na PC to gracze robili nowe fanowskie mapy, tutaj trzeba będzie za nie płacić? Już mnie łeb boli jak słyszę, że gra jest robiona pod konsole przecież nawet sami gracze konsolowi na tym cierpią. W dodatku ten COD to będzie chodził cały czas na tym zmodyfikowanym silniku z COD 2, a wymagania będą dziesięciokrotnie większe niż te ponad 10 lat temu.
W ogóle jakie oni będą dawali DLC do II Wojennego FPS-A? Nalepka na Thompsonie czy Sherman pomalowany na różowo?
Strzelam też, że głównym bohaterem będzie pewnie jakiś człowiek o czarnym kolorze skóry może będzie to nawet żołnierz Wehrmachtu.
Właśnie napisałem przed chwilą o tych DLC nie mam już sił każdy próbuje zarobić na nas jak najwięcej, oczywiście nie zawsze jest to złe można podać za przykład Serca z Kamienia czy Krew i Wino do Wiedźmina 3 ale takie DLC to raczej rzadkość.
W sumie to bym się nie zdziwił, gdyby głównym bohaterem był czarnoskóry żyd z Wermachtu.
Spodziewałbym się raczej, że Murzynów i Żydów będzie pełno po stronie Hamerykańskiej. Gdyby dać takiego do armii Wehrmachtu to byłby to strzał w kolano z bazooki, ale za grę żołnierzem niemieckim czasów II wojny (przy czym mowa tu oczywiście o bohaterze racjonalnie i logicznie wykreowanym) bym się nie obraził. Niestety nigdy tak się nie stanie, bo jestem przekonany, że gracze amerykańscy mieliby z tym gigantyczny problem.
Już mnie łeb boli jak słyszę, że gra jest robiona pod konsoleA gdzie masz napisane, że gra jest robiona pod konsole? DLC to rak całej branży, a nie danej platformy, ale oczywiście taki ćwierćinteligent jak Ty wini za to konsole.
Oczywiście, że to co obserwujemy od kilku lat czyli 99% gównianych produktów to wina konsol, ale nie chce mi się tego tłumaczyć jak jesteś mądry to sam sobie wymyśl czemu tak jest.
ale nie chce mi się tego tłumaczyć Bo nie masz argumentów.
Nie zapomnij jeszcze obwinić konsol o wojny i głód na świecie.
Headh, żydzi nie byli w wermahcie, nie donosili ma swoich i nie zabijali żolnierzy AK po wojnie. To wszystko kamstwa i oszczerstwa rozpiwiadane przez antysemitów :P
Szczerze powiedziawszy Żydzi mogli być chyba w każdej armii oprócz wehrmachtu, bo stosunek Niemców do Żydów w tamtych czasach... No cóż, chyba dobrze wiecie, jaki był ;).
Szczerze powiedziawszy Żydzi mogli być chyba w każdej armii oprócz wehrmachtu, bo stosunek Niemców do Żydów w tamtych czasach... No cóż, chyba dobrze wiecie, jaki był ;).
Żebyś się nie zdziwił
http://www.newsweek.pl/swiat/zydzi-w-wehrmachcie,69378,1,1.html
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/udzial-zydow-w-nazistowskim-aparacie-terroru-2013-09
Nawet jeśli zmienią realia to ciągle COD będzie miał ten okropny i przestarzały model strzelania, bronie brzmiące jak odpustowe pukawki na kapiszony i to wszystko będzie hulało na tym samym antycznym silniku bez jakiekolwiek fizyki.
To będzie COD który może wreszcie przerwie czasy których niezbyt trawię w tej serii. Jeśli chodzi o czasy IIWŚ to jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego okresu. Problemem jest przestarzały dość średnio wyglądający silnik graficzny, Przydało by się coś z tym zrobić. Ale mogę się mylić i COD w wersji WW2 czymś mnie zaskoczy. Dobrze by było by kampania trwała więcej niż parę godzin i można było w nią zagrać w co-opie na 4 osoby, z pewnością było by to dobrym posunięciem.
No w IW trochę z tego silnika wyciągnęli, może nie było to jakieś piękne, ale do przeżycia. Jeśli jeszcze trochę to ulepszą, to może wciąż nie będzie to arcydzieło, ale już raczej nie będzie drażnić w czasie grania ;).
Mi nie chodzi że drażni mnie grafika ale ostatnio Gry robią się tak. Albo mają grafikę super (EA) albo mają multi fajne (COD)
a żadna z nich nie ma dobrej Kampanii na poziomie 10h i zrobiona naprawdę z jajem. Przeżyje słabszą grafikę na poczet Dobrej kampanii która mi da więcej jak 10 h gry w singlu.
Historia silnika graficznego Call of Duty jest długa i zawiła.
Tak na prawdę wywodzi się od gry Quake z 1996 roku
w skrócie to Quake 2 hulał na zmodyfikowanym silniku ID z pierwszego Quake, tę samą historię podzieliła gra Quake 3.
Silnik z Quake 3 pojawił się w zmodyfikowanej wersji w grze Return to Castle Wolfenstein, zmodyfikowany silnik z RTCW to Engine z Call of Duty 1.
Silnik z Wstrząsu 3 był szeroko wykorzystywany przez następne parę lat, pracował na nim np Knights of the Old Republic czy poprzednia gra twórców Call of Duty- Medal of Honor Allied Assault
Co ciekawe podobnie historia ma się z grami Valve, np Left 4 Dead, ktory napędzany jest silnikiem powstałym do gry Half Life 2, który to z kolei jest modyfikacją silnika z Half Life1
Half Life 1 pracuje na zmodyfikowanej, pierwszej generacji silnika ID Tech- tego z Quake 1
Co bardziej wnikliwi ludzie twierdzą że w kodzie źródłowym np gier Valve nadal są linijki zapisane przez Johna Carmacka (jeden z założycieli ID Softweare)
Jak was Ciekawi ile gier tak na prawdę pracuje na silniku ID to warto zwrócić uwagę na jedną cechę wspólną tych gier, charakterystyczną konsole ładowania bibliotek gry
http://esreality.com/files/inlineimages/2012/92155-quake3e.png
O, taką.