Battlefield 1 - pierwsza mapa nocna zadebiutuje w czerwcu
Oby celowniki termowizyjne także wprowadzili. Zapewne źródła światła jak lampki też będą z betonu i niezniszczalne. Ciekawe czy kiedyś się doczekamy lepszego realizmu w grze z mniejszą ilością betonowych przedmiotów. Niech ściany zostaną niezniszczalne ale wszystkie przedmioty wewnątrz pomieszczeń powinny być zniszczalne.
Samo MRPC to za mały rynek. Gracze ze zwykłymi blaszakami i konsolami tez chcą pograć. :P
Maniac, mnie zastanawia czemu w starych grach bywa więcej interaktywnych przedmiotów niż w dzisiejszych grach. Sceny tj. ta na targu w U4 powinny być normalne w obecnych czasach, a nie coś co robi łał na graczach. Po CoD4 i BF BC2 myślałem, że weszliśmy w nową epokę a tu nadal tkwimy w betonowym, wirtualnym świecie.
Dokładnie to samo pomyślałem, jaka noc? Przecież jest jaśniej niż na niektórych mapach w dzień...
Maniac1098 ---> Jeśli noce w tych mapkach albo w ogóle w grach mają być tak jasne to czy lampki będą zniszczalne czy nie to w ogóle nie będzie miało znaczenia...
A już się zastanawiałem jak będzie wyglądać noc. Myślałem że coś takiego jak na mapie nocnej Zawód w BF4. Tam to była noc. Ciekawe kiedy pojawią się mapy w BF o pełnym cyklu dnia i nocy. Albo do wyboru ta sama mapa ale w dwóch porach dnia. Jedna runda w dzień druga w nocy. Coś było by innego. A najlepiej jak by admini serwerów sami mogli ustawiać warunki atmosferyczne. Przydała by sie gęsta mgła widoczność 5 metrów. Brakuje tego czegoś w BF1 aby gra przyciągnęła. Na razie odpycha nudą :)