Squad z darmowym weekendem na Steamie
78zł za w moim przypadku 400 godzin grania. W przypadku mojego Klan Leadera 900 godzin.
Warto chociaż spróbować. Zapraszam dzisiaj od godziny 17:00 na polski serwer:
[PL] HSR #1 HASLO NA FORUM NASZSQUAD.PL
PS. Moim marzeniem jest, by ekipa z GOL'a weszła na nasz serwer i nagrała jakiś fragment z rozgrywki. Najlepiej dołączając do oddziału niejakiego |HSR| Popo. On potrafi poprowadzić każdego w bój i przy okazji ładnym językiem opowiedzieć o samej produkcji.
Dzięki za newsa AlexB
Krótka zajawka: https://www.youtube.com/watch?v=JXnG73GY0Pw
Kto wie, może marzenie się spełni jak gra wyjdzie z wczesnego dostępu bo wtedy pewnie do niej wrócimy.
Dzięki za odpowiedź. Więc nie będę musiał aż tak długo czekać - jeśli twórcy celują z wyjściem z EA w połowie roku/po wakacjach.
Znowu? Coś widzę cienko z ilością graczy w takim razie. Pewnie nadal reszta siedzi w Project Reality. No ale nie dziwie się. 40 dolców to dość dużo jak na lifting darmowego PR.
Gra trzyma się na poziomie około tysiąca graczy dziennie, co jest więcej niż wystarczające aby gra żyła i miała się dobrze. Statystyki możesz zobaczyć na przykład na steamcharts dot com
Lifting project reality. Bardzo ciekawa teza. Blisko blisko ale jednak coś się gryzie. Squad to optymalizacja PR pod każdym względem nie tylko graficznym. Content trzeba uzupełnić tylko o helikoptery i mapy.
Gra na dziś już nie jest alphą i ma prawo kosztować 39.99$. Dużo ludzi w to gra a serwery są pełne.
ALE nie da się ukryć, że to hardcorowy symulator i nie pobiegasz sobie tutaj jak w bf1 czy cod - nie będzie miliona hedów i fragów - dlatego ta gra niestety zawsze pozostanie tytułem niszowym.
małe wprowadzenie: https:/ /www.youtube.com/watch?v=4HBOUky6qDQ
Dla fanów army 3, pr - tytuł must have. Na dziś 8/10, po dodaniu map i helikopterów 9/10 easy
Chętnie skorzystam z darmowego weekendu. Bardzo lubię takie klimaty chociaż ciężko znaleźć dobry team wśród randomów.