Quake Champions - dwuminutowy, nieprzerwany zapis rozgrywki
Tak-se to wygląda, za dużo announcer gada, widok broni oby się dało wyłączyć, rakieta wolno leci, bronie też przełączają się za wolno (powinno być max 100ms. Heh - jak byli Ci amerykańce wolni w strzelankach 2 dekady temu - tak są nadal i bez modów to jest nie do uratowania), DMG z broni też dziwny porównując do tego kiedyś, śmiesznie ta gra musi wyglądać w praniu grając wolną postacią a nie najszybszą. Dźwięk sam ocenię gdy zagram. Jeśli nie będzie się dało zlokalizować przeciwnika z zamkniętymi oczami po odgłosach tak jak to było w poprzednich Quake'ach to nara i nawet dobry kod sieciowy (który teraz przecież z wiadomego powodu stał się problemem dla producentów) im nie pomoże, a FTP i plaga cheaterów ich dobije (no chyba że będą umieli napisać prawie-że-idealnego antycheata jak Hi-Rez Studios, ale to musiałby się cud zdarzyć).
Po jaką cholerę nasza postać drze się jak napalony nastolatek po każdej serii fragów? I tak wystarczająco announcer dużo gada. I czemu ten gracz nie wykorzystuje rocket-jumpa!!!!
Na gameplay-u używają tylko postaci Anarki, podejrzewam, że tylko on się tak drze :p
Mi tam się podoba, czuć w tym klimat Quake`a 3. Jedynie faktycznie, ten głos postaci niesamowicie wnerwia i totalnie nie pasuje. Za to głos announcera - miód :)
Ma to szanse ale oby możliwość kupna wszystkiego za jednym zamachem nie była zbyt kosztowna :). Głosy postaci zbyt częste i głośne a ogółem zapowiada się piękny powrót do świetności tego typu gier....unreal gdzieś tam majaczy na horyzoncie i tutaj kolejny reprezentant gatunku.
Jutro startuje zamknięta beta, więc być może pojawi się więcej materiałów z gry. Ja o jakość tytułu, klimat i samą "filozofię" Quake-a jestem spokojny. Fajny tytuł się szkuje z wielką nutą klasyki, której tak brakuje ostatnio w shooterach.
Dobry przykład idiotyczności stwierdzenia "konsole spowalniają PC-ty" które często tutaj pada.
Jest to ex na PC, swego czasu Quake III Arena rewolucjonizował oprawę, wprowadzał nową jakość, a co mamy tutaj? Architekturę z czasów PS2, ilość poligonów z czasów generacji PS3. Jaka ta mapa jest płaska, pozbawiona detali. To nie przypadkiem jakiś fanowski mod do Quake III Arena?
Nikt od Quake nie wymaga rewolucji. Po twoim zdaniu o płaskiej, pozbawionej detali mapie można stwierdzić że w życiu nie grałeś w Q3. Narzekanie na małą szczegółowość map w takiej grze jest jak narzekania na to że modele drzew w grach wyścigowych nie mają takiej samej jakości jak modele samochodów.
Po twoim zdaniu o płaskiej, pozbawionej detali mapie można stwierdzić że w życiu nie grałeś w Q3.
Idiotyczny, nielogiczny wpis, nie mający sensu w myśl faktu, że 18 lat temu QIIIA to była jedna z najładniejszych produkcji FPS i również z tego była znana marka Quake. Z pięknej oprawy, najwyższych lotów. Tymczasem Quake Champions cofa się technologicznie w rozwoju jak na dzisiejsze standardy. I jak najbardziej można o tym wspomnieć.
Śmieszy mnie jak PC-towcy, gdy mowa o kiepskiej oprawie w PC-towych exach mają sto wymówek na ten stan rzeczy. A bo to nie chodzi o oprawę, a bo nie mieli na to kasy, a to wymagania muszą być niskie, a to ma być przejrzyście, a to nie można tego wszystkiego połączyć ale to oczywiście konsole "spowalniają" PC-ty.
od kiedy to grafika w grach multiplayer ma znaczenie panie e-sportowcu ? W Quake zawsze grało się na najniższych + picmip by mieć maksymalną widoczność na wroga.
Quake to nie jest gra na 30fps. Bez 120fps nawet nie podchodź. Poza tym wszyscy gracze competitive w Quake grali z teksturami modelami etc. na low i sforcowanym modelem postaci na zielonego ludzika. Ta gra jest nastawiona na gameplay, dlatego też jest exem na PC, bo na konsoli nie jest możliwe osiągnięcie takiego gameplayu.
Widać, że kolega nie ma pojęcia o czym pisze a sam wpis ma prowokować do wojenki PC vs konsole. Polecam zignorować tego pana.
Ojej, grubi e-sportowcy się znaleźli ze swoimi mądrościami które większość potencjalnych odbiorców tego Quake będzie miała głęboko w nosie.
Większość potencjalnych odbiorców "tego" Quake`a to będą ludzie pamiętający Q3: Arenę i staroszkolne FPS-y, gdzie dynamika rozgrywki i mapy to była najlepsza rzecz.
Świadomy gracz my ass, chyba świadomy od 2013 roku.
Widać, że kolega nie ma pojęcia o czym pisze a sam wpis ma prowokować do wojenki PC vs konsole.
Czemu ma prowokować? To prawda od kiedy ma prowokować?
Jeśli naprawdę tak sądzisz to szczerze ci współczuje naiwności czy nawet głupoty. Quake Champions w głównej mierze obłapią casuale a świry redukujące oprawę do rozmazanej akwarelki będą marginesem. Zdaję sobie sprawę, że forumowe dziwolągi lubią się pysznić jak to QC nie będzie gra dla plebsu a wybranych dinozaurów-weteranów, a prawda jest taka, że to casuale będą większością i wykupią najwięcej płatnych pakietów postaci. Gdyby id nie pokpił sprawy oprawy graficznej pewnie zyskałby ogólnie jeszcze więcej, a tak zapewne nie pogodzi do końca oczekiwań którejkolwiek strony i będzie fiasko z perspektywy czasu, straty finansowe.
Anakin w tym gronie ->
Mapa znana, wiadomo. Ale jest szybko, zdecydowanie na plus. Czuć klimat Q3 i tego właśnie oczekuję od nowej części. Żeby to była gra skillowa, szybka, nieprzepełniona zbędną treścią. Jedyne do czego można się doczepić, z mojej perspektywy, to znacznik po trafieniu w postać. Pokazuje z której strony się dostało, co jakby psuje możliwość zaskoczenia.
Mam nadzieję, że będzie też możliwość uproszczenia tekstur i władowania własnego *.pak który ujednolici wygląd postaci. Myślę, że prawdopodobnie większość grających w pewnym czasie stwierdzi, że naoglądało się już efektów i żeby skuteczniej grać, trzeba będzie jednak trochę zmodyfikować widok :)
Prosi i tak sobie ustawią żółte albo zielone skiny przeciwników oraz jednolite tekstury aren :D Już nie mogę się doczekać na włączenie serwerów bety.