Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?
Early Access... Ile można?! Największym sukcesem marketingowym tego typu gier byłoby wydanie gry bez Early Access - serwisy branżowe byłyby tak poruszone tym faktem, że pisano by o tym przez miesiąc.
Early Access, obok pułapek i pokus, daje bardzo konkretne korzyści w toku rozwoju gry i nie mówię tylko ani głównie o kasie.
Sam raczej unikam grania w gry "wip", ale jeśli early access jest wykorzystany z głową, może wiele wnieść do finalnego produktu zarówno jeśli chodzi o debugowanie, jak i implementację pomysłów w oparciu o szeroki feedback, który staje się elementem procesu tworzenia gry.
Niestetyż, wydaje się, że nieczęsto używa się ea z głową, unikając owych pułapek i pokus, stąd wczesny dostęp niebezpodstawnie cieszy się raczej złą sławą.
Cieszy, że Arma kreuje smakowite trendy na rynku gier, nawet pomimo mojego braku zainteresowania MP.
RIP H1Z1
A wszystkiemu winni są tylko twórcy. Podzielić społeczność, brak updatów, pełno bugów. Oby prędko zdechło, a playerunkown(ojciec wszystkich br) niech nie popełnia ich błędów.
Battle royale dobrze sprawdza się jako tryb urozmaicający grę. Nie wiem jednak czy opieranie całej gry tylko na takim specyficznym schemacie sprawdzi się na dłuższą metę. Musiałoby wejść w grę sporo ciekawych modów i urozmaicone mapy.
Czemu na stronie głównej jest RIP H1Z1 przyszłość przepowiadacie?
Tego typu gry powinny być nazywane osobną kategorię "Dla graczy bezmózgich".
@alchemiakr bez przesady. Ale tak szczerze nie gram ani hz ani nic podobnego , sandboxy czy kontynuacje sequele zajebistych gier nie wnoszące od lat nic nowego poza grafiką są wydawane jak z taśmy produkcyjnej, gdzie sie podziały gry single typu (FPS) metro stalker itd. Odpalają nową grę nie ma tego wow bo wszystko jest takie same (klon goni klona z różnicą graficzną). IA stoi w miejscu od dobrych ponad 10 lat. Na pewno jest jakiś procent graczy którzy nie mają w co grać bo niestety jesteśmy zawalani coraz większym gównem , nie chodzi o grę w artykule tylko ogólnie.
W kotk jest opcja aby grać samemu, w dwójkę, albo w piątkę.
Jak to jest w przypadku tej gry? Bo wiem, że da się grać samemu i w dwójkę. Jak to jest z większą ilością osób? Czy da się np w trzech grać?
Ile jeszcze musi wyjść najlepszych surivalo-podobnych identycznych gier, które można już wymieniać w dziesiątkach, aby zaczęły się nudzić? Ciągłe porównania do H1Z1, a tymczasem wszystkie te Conan Exile, ARK, wcześniejsze Stomping Land(o ile dobrze to piszę, zapomniałem tytułu, z dinozaurami i można było przywiązywać ludzi do ogonów). Zresztą wszystko to jest kopią kopii. Litości.
Dobrze, że wstrzymałem się z zakupem H1Z1, Poczekam, aż PlayerUnknown’s Battlegrounds wyjdzie z EA i na pewno pomyślę nad zakupem! ;)
Najgorzej zbalansowana gra.Tragiczne ładowanie sie mapy W CZASIE GRY. Ktora szanujaca sie produkcja do czegos takiego?
Serdeczne 2/10 dla tej gry. Te 2 pkty to tylko za to ze fajny pomysl.