Twórca oryginalnego DayZ zapowiada Stationeers – symulator stacji kosmicznej
Co za koleś. :D Chłop w tej branży jest już spalony, a dalej tworzy kolejne "gry", które nigdy nie zostaną ukończone.
Jeśli są ludzie którzy chcą dawać mu kasę ($59,99+ za wieczne alfy) to korzysta z okazji.
A sporo jest takich, w końcu gracze to nie jest bystra grupa odbiorców...
Akurat średnio wypadają lepiej niż reszta społeczeństwa. Wsytarczyło by spędzić około 30 sekund w google aby to sprawdzić:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3484010/Gamers-SMARTER-perform-better-school-Study-finds-link-playing-games-intelligence-children.html
http://www.funeducation.com/News/Other-Test-Information/playing-video-games-could-increase-iq-scores
No ale widocznie nie jesteś zbyt bystry.
Czytałeś chociaż tytuł newsa?
Słowo klucz „DayZ".
Produkt w wiecznej fazie alpha robiony przez człowieka który nigdy go nie dokończy i zlicza tylko pieniądze.
Gracze to taka specyficzna grupa odbiorców, która rzuca pieniądze na każde "cool'n'fun" produkty elektronicznej rozgrywki, płacąc nawet wtedy gdy sparzą się więcej niż raz na jakimś tytule.
Złudzenie. Myślę, że wynikające z traktowania bardzo licznej i niejednorodnej grupy jak jednego bytu. Kto się sparzy będzie raczej unikał gorąca, do tego nie trzeba geniusza. Chyba, że komuś nie przeszkadzają oparzenia. Natomiast nadal pozostaje mnóstwo takich, którzy jeszcze się nie sparzyli, a których portfele świerzbią.
A Hall... Cóż. Moda stworzył, doprowadził do stanu używalności i to na tyle, że nie tylko stał się przebojem Army 2, nie tylko, co bardzo rzadkie, okazał się takim sukcesem, że wyrósł z niego projekt samodzielnej gry, ale nawet znalazł sporo naśladowców i poniekąd wykreował trend. Trudno więc twierdzić, że Hall umie tylko zaczynać. Drastycznie mija się to z faktami. Już osiągnął więcej, niż większość. Widać jednak stworzenie samodzielnej gry od A do Z to inna para kaloszy, niż stworzenie moda, nawet rozbudowanego. Niejednego takie ambicje przerosły, mogły i jego. A jednak startuje z czymś nowym. Może wie, co robi, może się miota. Jego sprawa.
PS Myślę, że nawet, jeśli DayZ kiedyś w końcu doczeka się premiery, gracze do tego czasu stracą resztki zainteresowania. Ba. Może stracą zainteresowanie całą tematyką. Oby, nigdy nie lubiłem zombie ani nie kumałem fenomenu ich popularności.
Szkoda że niektórzy nie wiedzą że Dean Hall stworzył moda do A2 i pracował przy DayZ standalone ale rozstał się z bohemią i założył własne studio.
Pewnie się dobrze sprzeda ale ja powiem tak szczerze że patrząc się na DayZ z perspektywy czasu jestem w stanie powiedzieć że ta gra prawdopodobnie skończy tak samo.
Nie rozumiem nazywania "twórca" kogoś, kto nigdy niczego nie dokończył :X