Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku
Gra korzysta z najgorszego silnika jaki stworzono do gier FPS Unreal Engine 3, zero czucia i przyjemności strzelania w przeciwnika. Pierwszy Red Orchestra Ostfront 41-45 z 2006 roku daje dużo większa przyjemności niż 2 część która także korzysta z tego fatalnego silnika, w ogóle trzeba być po prostu głupim żeby robić cokolwiek na Unreal Engine 3.
A co ma do tego silnik? Wszystko zależy od twórców jak go wykorzystają, nie znasz się to nie pierdziel głupot. A twórcy nie wykorzystali najnowszego UE4, gdyż prace były już na zbyt zaawansowanym poziomie, a wersja silnika UE3,5 z którego korzystają została przez nich mocno zmodyfikowana.
Wszystko zależy od twórców jak go wykorzystają,
No to właśnie o tym on mówi :D
Przyznaję, pierwsza RO to było coś a dwójka mimo że słabsza? To i tak grało się bo nie było podobnej gry...
Vietnam tutaj natomiast wygląda przede wszystkim przejrzyście. Szaroburawa RO2 była paskudna i żadne ustawienia nie pomagały.
Nie, on twierdzi, że to silnik jest zły. Ja dobrze wspominam UT3 i oba Medal of Honory powstałe na UE3, a z nowszych gier bardzo fajne America's Army Proving Grounds. Zresztą Unreal Engine został stworzony właśnie dla fpsów, pierwsza ich gra to był fps :P A pierwsze RO powstało na starszej wersji silnika z numerkiem 2,5.
A RS Vietnam ma cały feeling poruszania się jakiś taki amatorski i to też wina silnika? Nie grałem w grę ale jak zobaczyłem gameplaye to się przeraziłem. Na tych nowszych wygląda już lepiej ale nadal jest dużo do poprawy.
Sugeruję ci abyś pobrał sobie darmowego Unreal Engine 4 i zobaczył, że to nie silnik wpływa na feeling strzelania, tylko producent gry.
Poruszanie się, przeskoki nad przeszkodami itp mogłyby być lepsze, ale feeling strzelania jest OK. Dzwięki są głośne, jest odrzut bardzo zbliżony do rzeczywistego, przeładowania nie są przesadnie szybkie.
Framerate czasem jeszcze zawodzi i na ultra czasem lubi przyhaczyć
Jeśli jest ujowy feeling strzelania, to nie silnik jest do dupy, tylko animatorzy, graficy, ewentualnie dźwiękowcy...
Klimat Vietnamu mało jest wykorzystywany w grach i może to być ciekawa gra. Skoro gra korzysta ze starego UE3 to jak jest z optymalizacją? Na screenach nie wygląda źle. Czekam na dalszy rozwój gry.
To czy gra jest dobra nie zależy od samego silnika tylko od tego czy jest dobrze zrobiona pod względem mechaniki, optymalizacji oraz od tego czy sprawia ludziom frajdę.
Aktualnie oglądam filmiki na YT które prezentują tytuł i według mnie wygląda to dobrze. Nie ma jakichś ciężkich bugów, nie ma problemów z połączeniem a ludzie którzy to nagrywają póki co się świetnie bawią a jeszcze nie było premiery. Aktualnie może być chyba tylko lepiej w kwestii nowego RS.
Na premierę dla klimacenia chyba ściągnę wszystkie popularne kawałki z lat 60 i 70 aby miało co lecieć w tle dla umilenia czasu podczas tej rzeźi :D
Też mnie to boli... gry powinni robić pod singleplayer, a multiplayer powinien być dodatkiem :/
Mały cytacik - " ... Nie dlatego, że siedząc tam, zirytowałem pilota, tylko ponieważ nie wyskoczyłem z maszyny tak szybko jak inni, czyli od razu po dotknięciu pierwszych łodyg ryżu na polu." PYSZNE. Z ciekawości zapytam tylko, czy GOL zrezygnował z korekty i kontroli tego, co publikuje. W czasach, kiedy miałem zaszczyt i przyjemność współpracy z Redakcją pod dowództwem "Schucka" (serdeczne pozdrowienia!) taki knot nie miał żadnych szans na publikację. Poprawcie się :-)!
Ileż to ja czekałem na taki klimat w sieciowych strzelaninach. Będę bacznie obserwował tą produkcję.