Sniper: Ghost Warrior 3 na nowym zapisie rozgrywki
0:16-0:18 jaki spadek fps po odlozeniu lunety od oka, masakra to nawet tutaj widac....
dokładnie AI nie istnieje 2:40 hahah. CI lepiej niech nie wydaje tej gry w takim stanie. I kuzwa te zmysly detektywistyczne, znacznik, ze ktos Cie widzi, po co to? Tam bedzie mozna grac magiem? ;) Na dodatek po co mi znacznik,ze wrog mnie dostrzegl jak na filmiku widac,ze biegnie na mnie a ja sobie go zastrzele....to wyglada na totalnego gniota. CI w formie jak nigdy. Panowie nie wydawajcie tej gry bo wtopa kasy murowana. Ich wlasny snajper odstrzeli ta firme na dobre. To koniec CI.
Rozumiem, ze to jest pokaz z wylaczona sztuczna inteligencja?
"Do you know the bullet that could do that?"--- :D
Ano szkoda. Grając w betę odniosłem wrażenie, że gra bardzo próbuje być jak Far Cry, ale pod każdym względem po prostu jest gorzej wykonana.
Mimo wszystko widać, że starają się coś robić i mam nadzieję, że znajdą odbiorców dzięki którym gra na siebie zarobi. Mimo wszystko nie jest to jakiś totalny crap.
Osoba grała podobno na łatwym poziomie trudności. To samo da się robić w Sniper Elite na łatwym. Gorzej będzie z optymalizacją znając City (co nawet widać z dropem fpsów podczas wychodzenia z celowania).
Niby niektóre rzeczy są standardem w grach, ale raz zwłaszcza w nowej skradance coś mogłoby być lepiej.
W 0:14 gość stojąc koło kolana przeciwnika strzela do innego, a ten się ledwo orientuje i spokojnym głosem mówi "I see the enemy', daje się załatwić "bezgłośnie" a 5 metrów dalej stoi 2 gości nie świadomych niczego ;/
Zaraz przyjdzie zabojczy345 i was wyprowadzi z błędu. Tak naprawdę ta gra jest wspaniała, a AI jest na wysokim poziomie tylko wiecie - mamy środek nocy i wszyscy mają wyrąbane.
zabojczy to przecież sycho + jakiś Gamer.
Wytrwały, czyli idąc twoim tokiem myślenia - ja, zabojczy i TY to jedna osoba?
Miałem rację, zleciał się zabojczy i sycho, te roznice w czasie to czas przelogowania się na inne konto. Ciekawe kiedy zabojczy zaloguje się na jakiegoś Gamera.
Gdybyś pośledził moje kłótnie z Gamerem to byś zobaczym że nim nie jestem amebo.
Nie Wytrwały, po prostu sam szukasz teraz zaczepki przez co wydaje ci się że zabojczy = ja.
Dobra zabojczy + sycho + Gamer wiem, że to ty.
Ciekawe nad czym debatowała ta dwójka żołnierzy na początku, bo byli tak pochłonięci dysputą, iż nie zauważyli, że ich dwóch kolegów właśnie zostało poddanych egzekucji. Zapewne dyskutowali o wyższości pomidorowej nad ogórkową. :P
" kuzwa te zmysly detektywistyczne, znacznik, ze ktos Cie widzi, po co to? " Dla noobów takich którzy nie wiedzą że te znaczniki występują w większości grach nawet we wocie. Fakt kiedyś tego nie było ale teraz gimbaza potrzebuje. Nie chwalę tego ale też nie potępiam bo zmysły są także w innych grach tylko inaczej są one zrobione. Co do AI to nie mam zastrzeżeń bo wszyscy chcą coś czego nie da się osiągnąć. Nie kumam. Podajcie tytuł w którym AI jest inteligentne tak jak człowiek podczas multika, ja chętnie zagram w ten tytuł, żadne ze znanych mi tytułów nie oferuje dobrego AI. BF, cod, wolf, Crysis, MaxPayne, Mafia, GTA,Mohh itp. itd. wszystko jest super ale AI kuleje. Zawsze idzie znaleźć jakieś ale - Nie ważne. Ja tam lubię grać w single mimo wszystko i chętnie zagram w SGW3
Podajcie tytuł w którym AI jest inteligentne tak jak człowiek podczas multika, ja chętnie zagram w ten tytuł, żadne ze znanych mi tytułów nie oferuje dobrego AI.
Na przykład seria Rainbow Six. Oczywiście mowa tutaj o pierwszej części oraz Rogue Spear wraz z dodatkami. Gry te mają już prawie dwadzieścia lat na karku, a AI wciąż zachwyca. Może nie jest idealna i nie zachowuje się jak prawdziwy gracz w multi, ale taka sytuacja, jak ta z pierwszych sekund powyższego materiału SGW3, nie miałaby racji bytu. Strzal z karabinu do przeciwnika, gdy w pobliżu znajdują się inni, to gwarantowany natychmiastowy zgon.
AI nie musi być na poziomie ludzkim. Wystarczy, by nie było ślepe, głuche i reagowało na czynniki zewnętrzne.
FEAR miał bardzo dobre AI. Ba, taki Medal of Honor Allied Assault ma lepsze AI niż to co dotychczas pokazano z GW3, bo przynajmniej może się odgryźć. Tutaj są to kurczaki z poucinanymi łbami.
Posiadam i Raibow SIX i Fear 1-3 i medale - Uważam że te gry są świetne jeśli nie wykorzystuje się naiwności AI. Wiem dokładnie jak zachowają się przeciwnicy w tych tytułach, wiem gdzie stoją, i wiem gdzie stanąć by ich ubijać jeden po drugim. Jest to duży problem gier które posiadają Kampanię. W swojej kolekcji mam ponad 1000 tytułów, lepszych, gorszych gier i nie spotkałem jeszcze AI które było by takie jak bym chciał. W The Divizion jest np. lepiej bo się chowają flankują itd, ale nadal nie jest to to czego bym oczekiwał nadal dziwne zjawiska się spotyka. Mimo to Uwielbiam grać w kampanie czy AI jest takie czy siakie, brakuje mi fajnych historii które były kiedyś a teraz o nich zapomnieli.
W becie SGW3 nie narzekałem na AI bo to nie ma sensu, a na filmikach oglądam głównie otocznie, i nowości jakie nam pokazują. CZY AI w innych tytułach jest lepsze? Może ale ocenie to po przejściu całej gry, różnica jest jeszcze jedna 90% FPS -ów zapomniała ile czasu ma trwać rozgrywka. BF 5h, cod 5-8h zależy jak kto gra SGW3 ma mi dać 35 h łącznie z pobocznymi które zawsze robię. Dodać jeszcze trzeba jedną rzecz. W grę gra na pewno osoba która zna tą grę, i nie wiemy jaki tam jest poziom gry. Ja chętnie zagram bo mi ta gra pasi, i tak głównie będę strzelać z daleka.
Na AI gracze narzekali podczas beta testów więc kto wie może to jest akurat część rozgrywki nie udostępniona podczas bety ale na tym samym poziomie wykonania. Ja mam nadzieję że właśnie po to została przesunięta data premiery żeby dali radę wyeliminować jak najwięcej błędów, które wskazaliśmy podczas trwania beta testów.
przecież gra wygląda podobnie co poprzednia czesc. niby ok ale naprawdę trudno wymyślić cos nowego?
Nie wiem o co chodzi, ale oni muszą grać na easy. SI było o wiele lepsze podczas bety (tam nie dało się zmienić poziomu trudności i był ustalony na medium). Wkurza mnie to, bo potem każdy narzeka na SI. Podczas bety było naprawdę ciężko w otwartym starciu z 3 przeciwnikami