No Man's Sky dostało gigantycznego patcha 1.2 z masą nowości i zmian
I nie można tak było ZANIM wypuściło się fuszerkę?
Wiadomo, że np. takiej grafiki z E3 nie udało się grze utrzymać i to nadal byłoby po prostu słabe, ale takie elementy jakie dodają teraz spokojnie mogli dać w finalnej wersji gry i kto wie? Może by dalej żyła.
Teraz to chyba trochę za późno na ulepszenia.
owszem nie dalo sie bo sony juz wsadzilo jajka w imadlo xD
nie, nie jest za pozno na ulepszenia. jezeli chca jeszcze kiedykolwiek wyprodukowac nowa gierke to musza polatac reputacje, jak NMS bedzie naprawiony to i prasa bedzie przychylna a stad juz latwa droga. molyneuxowi ludzie wybaczali juz kilka razy mimo ze zalewal strasznie i potem odcinal sie od calosci, hello games przyjelo bardziej honorowa postawe i nadal pracuja nad swoim produktem, wypada to szanowac biorac pod uwage jak wyglada ta branza od paru lat.
No szkoda, że do tego czasu baza graczy zmniejszyła się wielokrotnie i już w eter poszło, czym studio się popisało. Jak NMS będzie "naprawiony" to już i tak wielu nie zagra.
No i Molyneux to trochę inny przypadek niż Murray i Hello Games, bo gość jest twórcą takiego Black and White, Theme Park czy Dungeon Keeper, wiec na swoim koncie miał masę świetnych gier, a reputację stracił przez Fable i swoje ostatnie wyczyny.
@Camelson
Peter skończył sie na Kill ’Em Al
Godus "następca populousa" pozdrawia z wiecznego early access :D (chyba ostatnia aktualizacja/wiadomość od twórców była ponad rok temu)
wymieniasz jakies starocie kiedy bajki molyneuxa zaczely sie jeszcze chyba w okolicy Fable 2004 a on jeszcze niedawno sfinansowal z kickstartera kolejny projekt ktory pozniej znowu porzucil
z drugiej strony jest hello games ktore przed NMS wydalo bardzo wysoko ocenione 3 gry joe danger na xbla i ios oraz jest sam sean murray ktory byl waznym pracownikiem przy burnoucie 3 i black. wydaje mi sie ze portfolio jest jednak solidne.
No własnie wymienia starocie, bo Moleneux wyrobił sobie markę tymi starociami. Przed obiecywaniem nie wiadomo czego był współtwórcą wielu oryginalnych i bardzo dobrych gier, a sam Fable, mimo, że był oparty na bajkach Molyneuxa okazał się świetną grą. Teraz już nikt mu nie wybacza kłamstw, nie wiem skąd bierzesz te informacje. Kolejne Fable'y sprzedały się stosunkowo marnie, a nowe jego gry nie mają zbytniego poparcia.
Tak wiesz są gorsze rzeczy jak mmo którego servery stoją dla tych 100 osób gdzie już dawno powinien być zamknięty patrz firefall.
Jaki jest cel budowania baz, skoro gra polega na przenoszeniu się z planety na planetę?
Pamietasz portal z trailera na e3 2015 to teraz jest aktywny można przez niego do bazy whodzić jak i na planety.
Masz portal ktory Cie bezposrednio teleportuje do bazy. W bazie mozesz zalozyc plantacje i trzymac uprawy potrzebnych zasobow albo do magazynowania tychze.
A planety, księżyce, gwiazdy, układy etc orbitują czy dalej stoją w miejscu?
Patch 1.2? To powinno być w 1.0
Już pomijając te wszystkie żarty o NMS, mi osobiście wydaje się, że ta gra kiedyś będzie naprawdę WIELKA i spełni oczekiwania tych którzy byli nią najarani przed premierą jak i przyciągnie wiele nowych osób.
Oczywiście tylko wtedy gdy deweloperzy będą dalej nad nią pracowali a tego typu łatek będzie się ukazywało znacznie więcej.
Jakby nie patrzeć ta gra ma dalej olbrzymi potencjał.
Po tej grze pozostał taki niesmak, że nie ważne już co dodadzą i tak może z 5 osób to zainteresuje.
Wyglada na to ze musze na chwile odpuscic Division i sprawdzic co tam w No Man's Sky bo ten njus brzmi nieblado.
No Man's Sky prawdopodobnie było by przyzwoitą grą gdyby ukazało się na rynku rok później, lub w 2016 roku ale w Early Access na steam, bo wtedy nawet ten niesławny downgreade graficzny jakoś rozszedłby się po kościach a ludzie cieszyli by się z kompletnej gry. No ale cóż tak się nie stało a czasu już się nie cofnie a złe pierwsze wrażenie pozostanie na zawsze w świadomości graczy.
Optymalizacja dalej jest tragiczna! Gra nawet nie trzyma stałych 30 kl/s
i5 3,4 Ghz
GTX 670 2GB
8GB RAM
Kpina!
Tej grze nic nie pomoże.
Fajno. Trzeba będzie oblukać te ostrzejsze tekstury, bo rozmyta grafika mocno mi przeszkadza.
Ciekaw jestem, czy się kiedyś pochylą nad ekosystemami. Gdy ostatnio sprawdzałem, "ekosystem" oznaczał, że gdzie nie pójdę, w małym promieniu, często na bezczela, bez żenady, na moich oczach, było spawnowane stadko gruchających hybryd, które chaotycznie se biegają, a za głębię odwzorowania robi to, że nad wodą było ich więcej (cały tłumek) zaś drapieżcy gonili i zabijali inne stwory. No i to, że niektóre gatunki trudno znaleźć. Słowem - totalny placeholder.
I nad zróżnicowaniem generowanych form życia i terenu też mogliby się pochylić.
Swego czasu pisałem, że gra została wydana o rok za wcześnie i że to powinien być early access. Ciekaw jestem, jaki będzie stan NMS w rocznicę "premiery".
Jakbyście pytali dla kogo to robią teraz to odpowiedź brzmi: dla mnie.
Może za rok, dwa kupię grę i sprawdzę. Jak cena będzie gdzieś na promocji za mniej niż 60zł i gra będzie połatana + więcej zawartości to po prostu wypróbuję...wiec niech nie spoczywają na laurach...
Ale zaraz...do tego czasu wyjdzie przecież dużo lepszy Star Citizen, nie? Niee??!!
AIDIDPI - nikt dla ciebie niczego nie robi, oni to robią tylko dlatego aby w miarę zachować twarz, każdy dobrze wie że ta gra miała już swoje 5 minut, i nikt potem nie myśli ani o tobie, ani o mnie, ani o żadnym innym odbiorcu, to nie MMO, czy F2P z micropłatnościami aby pompować w to dalej pieniądze i tracić zasoby aby potem nie otrzymać zwrotu.
Osobną kwestią już jest to że jeśli grę kupisz za 60 PLN i nie bezpośrednio z strony sprzedawcy, a od pośrednika to w najlepszym wypadku dostanie on od ciebie 5 USD, po potrąceniu podatku.
Dla mnie spoko. Gra teraz kosztuje 67 zł w promocji na PlayStation Network, a po tych paru większych aktualizacjach na pewno jest warta tych pieniędzy. Tym bardziej jak teraz wspiera PRO.
zabawne te samochodziki zwłaszcza ten mały szybki trochę nim rzuca jak maco w massefect 1, poduszkowiec też fajny jest.
Najgorsze jest to, że nadal pokazują screeny z grafiką niemożliwą do osiągnięcia w tej chwili, a na filmie nadal są duże spadki fpsów.
Jesli myslisz ze twoja praca jest bezsensu pomyśl że ktoś robi patche do no man sky.
Nomad? Pathfinder? No co za oryginalne nazwy, skąd ja je kojarze
Jak dla mnie wielki Plus. Okay, Hello Games na początku dało mega ciała, a teraz się rehabilitują i to z nawiązką. Mnie na to kupili.
Takiemu frontier dev za tego typu "dodatek" do elite dangerous frajerzy musieli rzygnac dodagkowe 150 zyla i, czytajac ich forum, caluja ich jeszcze po rekach.