Ion, tajemnicza gra MMO od twórcy DayZ, zostało anulowane
Może tak w końcu spełnić chociaż częsć obietnic związanych z DayZ, a dopiero potem brać się za kolejne produkcje? Zapomniałem, twórcy zarobili więc po co kończyć grę. Sprzedała się wystarczająco dobrze w wersji alpha więc nie ma sensu pompować kasy w dalszy rozwój. DayZ to największa klęska Early Access.
Widzę że niektórzy nie potrafią czytać "Dwa lata – tyle oficjalnie trwała współpraca studia RocketWerkz, założonego przez Deana „Rocketa” Halla (twórcę szalenie popularnego DayZ)". Twórca moda do Army 2, nie twórcę DayZ standalone.
@komor25612, @DanuelX
Zdajecie sobie sprawę z tego, że robicie z siebie idiotów? Rocket przecież odszedł z Bohemia Interactive na początku tworzenia DayZ SA, co on ma do tego co się dzieje w firmie której ani nie był szefem ani nawet długo nie pracował?
To, że jest ojcem DayZ moda i również poniekąd ojcem SA nie zmienia faktu, że po prostu odszedł (ponoć było to planowane, miał tylko pracować przy SA na początku, nadać kierunek i odejść).
Co do tego, że nie ma sensu dalej pompować kasy w rozwój... DayZ SA jest projektem w które BI pompuje masę kasy. Stworzony został nowy silnik, to są spore koszty, właśnie jest wprowadzany do gry.
Nie bronię BI i procesu tworzenia DayZ, po prostu przedstawiam fakty.