Sniper: Ghost Warrior 3 ponownie opóźniony
Serio nie będzie edycji Seson Pass na XOne? To czemu ją sprzedajecie w swoim sklepie? Czemu w artykule zamieściliście grafikę z edycją Season Pass na XOne? Ehhh, szkoda słów... Nawet się nie chce szanownemu redaktorowi trochę wysilić i przygotować.
Ależ ta gra to będzie Phail...
Antydemo/beta obnażyła to co najgorsze w tym tytule
He he, ale to będzie gniot, nie wcale tyle przesunięć nie oznacza, że coś tam jest mocno nie tak i raczej nie naprawią tego rzutem na taśmę doklejając tonę fixów i zmian.
Jak zwykle pewno najgorzej dostanie się pc, będę zaskoczony jeżeli nie będzie żadnej wtopy na premierę.
Na tą grę CI przeznaczyło mnóstwo kasy, chyba jest to ich najdroższy projekt w historii firmy, i coś mi się wydaje że ludzie już chyba wiedzą po demie i beta testach że gra raczej dorówna części 2 pod względem miernoty a co za tym idzie sprzedaż będzie licha i może ich to wpędzić w nie lada tarapaty finansowe.
W Lords of the Fallen grało się fajnie gra stworzona razem z Deck13 to chyba pierwsza, która odniosła sukces. I tak się zastanawiałem, dlaczego nie postawią wszystkich sił w LotF2, skoro pierwsza część była udana. Po co się pchać w coś, co dwa razy nie wyszło i jeszcze przeznaczać taki budżet. Przecież lepiej zrobić jedną dopracowaną grę niż np. kilka średniaków. A teraz mam to gdzieś, bo ani w tego snajpera nie wierzę, ani w LotF2.
Dziwne,ze tylko tyle. Za wiele to nie zmieni. Z drugiej strony w czasach kiedy wydaje sie bo terminy gonia ruch jak najbardziej chwalebny. Oprocz poprawy optymalizacji to na cos innego bym nie liczyl, ni moze muzyke w menu ;))) W ogolnym rozrachunku gra powinna cieszyc ale tylko wtedy kiedy chodzi jak powinna. Mozna na jakies niedociagniecia przymknac oko ale nie na spadki klatek do poziomu w ktorym produkt staje sie niegrywalny a na to bylo najwiecej psioczenia podczas alfa- bety ;/
REDsi też kilka razy przesuwali datę premiery Wieśka i grze wyszło to na dobre więc nie ma problemu. Wolę dostać dobrą grę niż z bugowany gniot wcześniej
I tak dostaniesz zbugowany gniot. Widać to było po becie. I cię uprzedzę - z dwójką było podobnie - beta (zbugowana, niezoptymalizowana), potem premiera i było jeszcze gorzej niż w becie. CI po prostu nie ogarnęło CryEngine.
Niezła ściema TobiAlex - JAKA BETA cz. 2?! Fajne informacje masz skoro twierdzisz że była beta SGW2. Z tego co się orientuję to SGW3 był pierwszą gra w historii spółki która była udostępniona Na targach jak i w becie. "CI po prostu nie ogarnęło CryEngine." - z tego co wiem to jedną jedyną firmą która w pełni wykorzystuje ten silnik To Crytek żadnej innej nie udało się tego osiągnąć.. W Becie były faktycznie było trochę do poprawki ale była spokojnie grywalna (prócz spadków fps-ów nie odczułem większych problemów). Porównanie cz.2 do 3 to już przesada i uważam że takie wpisy już są nie na miejscu.
O ile S2 miał swoje za i przeciw o tyle S3 ma więcej do zaoferowania a także to czego brakowało w S2. Jeśli tego nie widzisz to nie mamy o czym dyskutować bo całe twoje Argumenty zatrzymały się na roku 2013 a już mamy 2017 r. Co do Opóźnienia to powiem tak, czułem to w kościach że tak się stanie, i nie jest to dla mnie jakieś większe rozczarowanie, wiedziałem że są pewne aspekty do naprawy (jw.) więc nie rzucam się nawet o to - potrzebują czasu na poprawki, to niech przesuwają, Nie jest to Pierwsza gra na świecie która ma zmianę w dacie premiery. "zbugowany gniot" -to już szkoda nawet komentować.
Po premierze eJay pewnie da tej grze 3 lub 4 po nazwie producenta. Szkoda, bo seria Sniper Ghost Warrior jest bardzo dobra a jakiś ekspert zaniża jej ocenę.
1 i 2 to takie gry -7/10 z mocnym przymróżeniem oka, ale jako sandboxy lubie, i w np bojkotowanego Homefront The Revolution grało mi się fajnie, to pewnie jeżeli ta gra nie okaże się rewolucyjna i też będzie "średniak z aspiracjami" to pewnie mnie się spodoba
zabojczy345 - szkoda, że twojego entuzjazmu nie podziela branża i gracze:
http://www.metacritic.com/game/pc/sniper-ghost-warrior-2
http://www.metacritic.com/game/pc/sniper-ghost-warrior
Gra ma potencjał, ale technicznie była słaba jej beta. Cóż, nie mają wyjścia, mogą albo przesunąć premierę, albo wydać technicznego potworka.
"Mamy dwie informacje dla osób czekających na Sniper: Ghost Warrior 3"
Dość optymistycznie założyliście, że ktoś na tę grę w ogóle czeka :D
A tak zupełnie serio to spoko, lepiej wypuścić bardziej dopracowany produkt więc zobaczymy co z tego wyjdzie.
Co za różnica, jak i tak gra pewno będzie najwyżej znośnym średniakiem. CI Games nie potrafiło nigdy zrobić FPSa na najwyższym poziomie (czy nawet wysokim).
No City to City. Pewnie wyjdzie taki sobie średniak jak zawsze (bo ostatnie gry są grywalne w przeciwieństwie do ich starych produkcji). Mnie jedynie zaskoczyła jedna rzecz - w betę grało mi się lepiej niż w dzikie lądy od Ubi.
Szkoda że większość nie zauważa postępu CI i wszystkie ich gry oceniają źle. Ta gra podobnie jak Wiedźmin CDP - jest ich pierwszą zrobioną z taką przytupem produkcją.
Pora zapoznać się z faktami. Pierwsza wysokobudżetowa gra CI to Enemy Front (20 milionów złotych).
Wiedźmin miał porównywalny budżet. Efekt jednak jest taki, że Redzi są teraz na szczycie i koszą konkurencję, a CI Games przenosi premierę trzeciej części Snipera, której beta rozczarowała WIELU graczy.
A miało być tak pięknie i nie cały miesiąc czekania. Ostatnio nawet podawali że gra ruszyła do tłoczenia na płyty, a tu teraz jak grom z jasnego nieba informacja o opóźnieniu. Szkoda i cóż, oby to było już ostatnie opóźnienie tej produkcji bo w sumie po beta testach i po tym co zobaczyłem chętnie bym zagrał. Na pewno gra na beta testach nie wypadła idealnie ale właśnie po to były beta testy żeby wyłapać niedociągnięcia, a teraz developerzy próbują to załatać. Pytanie czy i w jakim stopniu im się tu uda.
A mi sie wydaje, ze przesuniecie premiery zwiazane jest z obecna premiera Ghost Recon Wildlands.
Zważając na fakt, iż BETA była fatalna... Wątpię, że przesunięcie premiery o tak krótki okres czasu cokolwiek pomoże.