Albion Online zadebiutuje 17 lipca
Kupiłem ją jakieś dwa tygodnie temu we wczesnym dostępie na stronie producenta.
Jak na razie zupełnie mnie odrzuca swoją sztucznością. Na początku rażą bardzo toporne (choć ładnie animowane) modele postaci, którym kompletnie brak detali, np twarzy. To już modele 3D do starożytnej w tej chwili Ultimy Online były bardziej szczegółowe.
Druga fatalna sprawa to podzielona na kwadratowe obszary mapa, budowana zresztą na sztucznych kwadratowych "tilesach". Nie ma to w ogóle uroku.
Wygląda toto słabo, ale skoro już nabyłem - dam jej jeszcze drugą szansę.
Trochę szkoda czytając to co piszesz. Wydawało mi się, że taka uproszczona ale estetyczna i schludna grafika będzie atutem. Nie będzie pożerać mocy komputera na generowanie hiper realistycznych efektów a skupi się właśnie na elementach sanboxowych - zmiany terenu, budowanie etc.
Może taki zabieg jest wprowadzony ze względu na wieloplatformowość.
Ciekawe też, czy status Premium nie będzie takim must have dla przyjemnego grania i czy nie będzie dawał zbyt dużej przewagi nad niepłacącymi - wyjdzie w praniu.
Ciekawy jestem bardzo tej gry - ale poczekam z zakupami do premiery, recenzji, opinii graczy etc.
Tak, wiem że nie jest f2p, ale oprócz zapłacenia za grę można wykupić opcje Premium (albo i nie).
Zbieractwo zrealizowane jak w UO, tylko rąbane drzewa padają...
A co do multiplatformowości to fakt - chyba nawet na androidzie można pograć, tylko nie jestem pewien, czy na tym samym serwerze co na PC.
Jak przejdą kiedyś na model F2P który obiecywali, by się wybić, to może spróbuję. Teraz kompletnie straciłem zainteresowanie tą grą.