Strzelanka + horror = FEAR! Kapitalna gra 12 lat później
W tej 12 LETNIEJ strzelance jest chyba najlepsza Inteligencja komputerowego przeciwnika jaka kiedykolwiek powstała.
F.E.A.R. pokazuje, że tunelowe gierki są ciekawsze niż sandboxy na jedno kopyto jakich mamy wysyp.
FEAR, gra na której AI w grach się zatrzymało, to już 12 lat kompletnego zastoju w tej materii, w FEAR wystarczało polecieć w stylu rambo i już cię nie było, tak cię obstawili, że nie miałeś szans,nawet z bullet time.
Taki malutki szczególik w tej grze jak dźwięk spadających łusek na ziemie w jakich next-genach to mamy, można wymieniać tego dużo. Fizyka w tamtych czasach rządziła.
Jarałbym się jak dziecko jakby ogłosili FEARA 4 albo reboot.
@Zorgall podobnie jak ja. Monolith powinien kontynuować zajebista marke F.E.4.R. Kontynuacja z mocnym klimatem fear to było by coś.
Idealne wyczucie czasu, dzisiaj skończyłem pierwszy dodatek :)
Niestety, dodatki są sporo słabsze od podstawki. Ale tak czy inaczej fajnie że powstały, mimo że to już nie było to samo ;)
"Wszystkie dzieci ewer"... Meh...
No i dykcja! Dykcja! I jeszcze raz dykcja! Czlowieku, dlaczego Ty nad tym nie pracujesz!?
Material sredni, znowu odgrzebywanie staroci, gdy na rynku jest tyle fajnych wartych uwagi nowych gier. I to czytanie z kartki. Gdy w swoich materialach mowisz do kamery, skupiasz sie nad tym co mowisz i ilosc bledow jest znikoma, ale gdy czytasz, zaczynasz tracic tempo i momentami ciezko wylapac poszczegolne slowa.
Sama gra, perelka. Kolejne czesci byly lekko mowiac do dupy.
W tej 12 LETNIEJ strzelance jest chyba najlepsza Inteligencja komputerowego przeciwnika jaka kiedykolwiek powstała.
Jeszcze Far Cry z 2004 roku ma zajebistą inteligencję przeciwników.
F.E.A.R. pokazuje, że tunelowe gierki są ciekawsze niż sandboxy na jedno kopyto jakich mamy wysyp.
I są ciekawsze, obecnie producenci powinni się skupić bardziej na sztucznej inteligencji. Shootery ostatnich lat nawet na trudnym poziomie przechodziło się ziewając, w takim FEAR nawet na średnim poziomie robiło duże wyzwanie, bo bezsensowne hura z karabinem kończyło się wczytaniem save. Jeśli chodzi o elementy horroru w Project Origin było tego więcej i robił to naprawde dobrze https://www.youtube.com/watch?v=DlLyNnMPMpU
Dla mnie jeden z najlepszych fpsow
FEAR, gra na której AI w grach się zatrzymało, to już 12 lat kompletnego zastoju w tej materii, w FEAR wystarczało polecieć w stylu rambo i już cię nie było, tak cię obstawili, że nie miałeś szans,nawet z bullet time.
To już 12lat, odkąd nabawiłem się fobii do małych dziewczynek z długimi tłustymi włosami....
Dawno nie grałem ale pamiętam do dziś rozmowy pomiędzy żołnierzami repliki (chyba tak się nazywali)
"Shit, to on!"
"Gdzie?"
"Tam!"
"Przeszukać teren!"
"Widać Cię, schowaj się!"
"Zabrakło mi amunicji!"
"Masz!"
"Dzięki!"
Ja przeszedłem ta gre chyba z 7 razy, wiec mi nawet na najwyzszym nie sprawiala problemu
Fettel był przerażajacy w tej grze, jak dla mnie bardziej od Almy. Ten moment na poczatku gdzie uderza nas deska i mowi o tym, kto zostal zabity..
Ja osobiśćie jestem wielkim fanem całej serii , ale wgl mnie fabuła wcale nie była taka zła. Fakt moze w pierwszej czesci nie bylo super , ale patrząc przez wszystkie czesci , to fabuła naprawde było ok. Dopiero w 2 czesci fabuła nabrała rozpędu , a szkoda . bo ludzie grajacy tylko w pierwsza czesc mogli sie zniechęcić.
O to to! Osobiście nigdy nie kupiłem tego całego hype'u na FEAR i zwłaszcza ten klimat horroru. Wiem że wtedy mnie kompletnie nie straszyło podczas gdy wszyscy wokół zachwycali się jaki to horror. Wtedy nie wiedziałem czemu, ale to chyba właśnie dlatego jak znikomy miało to wpływ na samą rozgrywkę będąc jedynie oskryptowanymi scenkami i ich powtarzalnością.
Apropo materiału w TVGRY. o najlepszych szpitalach w grach... mysle ze szpital w F.3.A.R tez by sie nadal.
Panie Jordan... Ja się zastanawiam czemu te Pańskie materiały są takie nijakie? W czym tkwi problem? Czemu inni redaktorzy potrafią zrobić coś ciekawego, a Pan już niekoniecznie? Proszę spojrzeć na materiały Heda, Pitały i zobaczyć jak oni to robią. Do tego nie wystarczy mieć kamerę czy program do montażu wideo...
Rozczuliły mnie dialogi w tej grze między komandosami Delta Force :) "Chodźmy coś rozje*ać" czy "trzymaj fiu*a w gaciach".
Świetna gra, warto do niej wrócić po latach. Takiej inteligencji w grach już się nie robi i nie wiem czemu. W ogóle sam klimat tej gry miażdży.