Pillars of Eternity II: Deadfire zebrało ponad 3 mln dolarów - autorzy prezentują elementy rozgrywki
Przykładowo, ciekawym dodatkiem do PoE II: Deadfire ma być system dynamicznej pogody. W wywiadzie udzielonym dla serwisu MMORPG.com Adam Brennecke – główny programista tytułu – wyjaśnia, że nie chodzi tu jedynie o zmianę efektów wizualnych, a o realnie wpływające na świat przedstawiony zmienne warunki atmosferyczne.
Twórcy Divinity obiecali to samo, ale zrezygnowali.
Czy ta grafika promocyjna nie przypomina wam przypadkiem okładki gry Drakensang The River of Time? :D
No ja liczę ponownie na kawał solidnego RPG, żeby tylko nie wynudziło pod koniec jak pierwsza odsłona :)
Coś czuję że to może być najlepszy RPG od czasów Baldura a nawet go przewyższający! Już Pillarsy 1 były świetne, potem Tyranny gdzie dodano już lepszą grafikę, animację i wiele usprawnień których wcześniej nie było, a teraz oglądając już wszystkie filmiki które udostępnili twórcy (śledzę kanał gry na fejsie) wygląda to po prostu obłędnie i MEGA klimatycznie! :D Mam tylko nadzieję że gra wyjdzie jeszcze w 2017 (np grudzień) bo ta data 2018 nie jest żadna oficjalna!
Nie mam dużych wymagań. Przy PoE bawiłem się dobrze. Wystarczy mi, że II będzie chociaż trochę lepsza (głównie fabularnie).
Bardzo mnie cieszy rozsądniejsze podejście do stretch goals, które są raczej wisienką na torcie, zamiast powiększania gry na siłę. Trzymam kciuki za panów z Obsidian, pierwsze PoE było miodne, a Tyranny jeszcze lepsze, oby tak dalej.