Prace nad PayDay 3 oficjalnie rozpoczęte
Na pewno pobiła rekord jeżeli chodzi o liczbę bezsensownych, śmieciowych DLC wydanych dla jednej gry.
Jeśli nauczyli się na błędach poprzedniczek które de fakto nie były aż tak złe (ich problemy to głównie słaba grafika, mechanika życia przeciwników rodem z RPG, słaby rozwój postaci i kulejąca sztuczna inteligencja) to faktycznie można spodziewać się czegoś naprawdę dobrego. Miło gdyby podłapali temat napadów np. z GTA Online gdzie wyszły one moim zdaniem świetnie. I ostatecznie jak zwykle zostaje nam czekać z nadzieją że tym razem twórcy za cel priorytetowy obiorą przyjemność płynącą z rozgrywki i współpracy a nie mikro płatności. Dziękuję.
Oczywiście! Miałem namyśli że broń to tak naprawdę tylko statystyki i zabawny jest fakt że strzelba która z małej odległości powinna zabić przeciwnika bez najmniejszego problemu potrzebuje dajmy na to 5 celnych trafień kiedy rewolwer potrafi zabić trafieniem w stopę. A co do RPG to gry tego typu często opierają się poziomie naszej postaci i przeciwnika, dlatego stwierdzenie "nieważne z kim walczysz ważne jaki ma poziom" uważam za jak najbardziej trafne. Ale można zauważyć że w grze Tom Clancy's The Division taki zabieg moim zdaniem nawet się udał.
Niech wypuszczą jak najbardziej kompletną grę, bez morza kolejnych DLC.
Ciekawe czy znowu przeprowadzenie skoku będzie się najczęściej sprowadzało do ludobójstwa na siłach porządkowych xD.