Virtua Cop: Elite Edition | PS2
I to dosłownie jak i w przenośni. A wiec może od samego początku, The Haus of the Dead przy Virtua Cop wyglądało jak brzydkie kaczątko. Co doskonale pokazuję jak inni developerzy mieli problem z grafiką 3D.
Do tego należy wspomnieć że na automatach, obie gry korzystały z tego samego systemu czyli Sega Model 2.
Virtua Cop zapoczątkował 3D w gatunku Rail Shooter, sprajty i nakładane tła mogły odejść wręcz do lamusa. Bo obecnie na rynku Virtua Cop było najlepiej wyglądającą grą z tak zwanym CELOWNIKIEM.
Jak chyba wiekszość gier z tego gatunku długa nie była, no ale coś za coś, do tego wprowadzono ten innowacyjny system przestrzeliwania obiektów jak np: szyby. A o Strzałach sprawiedliwości nie wspominając.
Co jak co ale SE GA = Yu Suzuki gościu wiele zrobił dla branży growej, a w automatach wprowadził i zapoczątkował w sumie w największych gatunkach jak Bijatyki, wyścigi,strzelaniny model 3D. Inni potem tylko szli jego śladami, ale nie od razu rezygnowano z 2D na rzecz 3D. Zapraszam na małą recenzję VIRTUA KOP!!... znaczy się COP :D.
https://www.youtube.com/watch?v=QgTw2uN1gBQ