Civilization VI sprzedane w 1,5 miliona egzemplarzy
Mi się wydaje, że te wyniki w większości są spowodowane wielkim oczekiwaniem po fantastycznej części 5, ogólnie chyba opłaconymi recenzjami przed premierowymi gdzie się wszyscy prześcigali w "ohach-ahach" i mitem iż każda odsłona jest lepsza od poprzedniczki - to wszystko runęło gdy ją faktycznie wydali i póki co gra w tej postaci jest strasznie mierna i w tym wypadku ciężko będzie to naprawić bo przecież nie usuną dzielnic, czy cudów i tego całego mikro-zarządzania, które może fajne przy 1 mieście zaczyna strasznie irytować już przy 5 nie mówiąc o kilkunastu gdy je po prostu olewamy. Nawet dodatki nie pomogą tak jak to było z poprzedniczkami. Ogólnie dla mnie straszny gniot i zawód tamtego roku. Na 7 nie czekam już wcale - chyba 5 była ostatnią, w którą jeszcze kiedyś pogram.
Mi się wydaje, że te wyniki w większości są spowodowane wielkim oczekiwaniem po fantastycznej części 5, ogólnie chyba opłaconymi recenzjami przed premierowymi gdzie się wszyscy prześcigali w "ohach-ahach" i mitem iż każda odsłona jest lepsza od poprzedniczki
Aha, pamietam identyczne teksty po premierze piątki. Wtedy Civ V to był uproszczony gniot dla casuali, nie dorastajacy do pięt czwórce. Teraz się nagle okazuje, że piątka była fantastyczna, a szóstka to gniot. Norma. Taka odwrócona sytuacja jak z GTA, gdzie każda część od trójki jest o ja nie mogę jaka przenajlepsiejsza na świecie. Wychodzi kolejna i się nagle okazuje, ze ta poprzednia to nuda była.
Oczywiście, że piątka jest dlatego taka dobra bo ma dodatki a szczególnie ten drugi natomiast tam koncepcja była od początku bardzo dobra tylko wszystkiego było za mało co poprawiły dodatki. Tu dodanie 20 nowych cudów i 3 drzewek rozwoju i 100 jednostek nie pomoże gdy pozostanie irytacja na rozbudowę miasta w tej postaci, czy co turę klikanie w 30 workerów - tu musieliby zmienić podstawy rozgrywki a tego nie zrobią.
Mi tam 6 się bardzo podoba. Workerzy jak dobrze zarządzania cudami i ideami to zanim znikną to mają 5 ruchów. Dzielnice to super rozwiązanie. Nie jesteśmy zmuszeni budować dookoła miasta tych samych pól typu kopalnia itd. Mamy wybór. Ogólnie wielki plus dla nich a gra nadal otrzymuje patche jest co normalne wspierana