The Bard's Tale IV - prezentacja systemu walki
Interfejs gry (portrety i niebieski pasek) nie podoba mi się i jest okropny. Do zmiany.
Dla mnie bomba. Bardzo fajnie to wygląda, a UI na pewno jeszcze zmienią.
Niestety wygląda to źle, wręcz bardzo źle. Pomijam interfejs, który jest po prostu tragiczny, ale może jeszcze się zmienić, tym bardziej, że większości się nie podoba. Jednak ta walka, która wraz z końcem filmu się nawet nie skończyła trwa dobre 3 minuty. Jeśli są to zwykli przeciwnicy, to walka w tej produkcji stanie się z czasem nudna i monotonna. Animacje czarów, umieranie przeciwników - to wszystko będzie fajną ciekawostką i szczegółami, które będą się podobać przez pierwsze parę godzin. Później gracz będzie raczej zirytowany przedłużającymi się potyczkami (o ile nie da się tego jakoś przyśpieszyć). Czekałem na ten tytuł, ale jednak mają dużo jeszcze do zrobienia. Już Underworld Ascendant pozostawił lepsze wrażenie (choć również kiepskie). Chyba tylko Dungeon Kingdoms będzie wartym do zagrania dungeon crawlerem lub ewentualnie Skullstone, bo reszta mnie jakoś nie przekonuje...
zatrważające jest, z jaką dbałością o szczegóły są zrobione modele przeciwników, gdzie bohaterów przedstawili w zwykłe dwa sprite'y przód i tył
system walki wygląda na trochę nieprzemyślany, nie obraziłbym się jakby zrobili w stylu final fantasy (z częsci 9 lub 13)