Fallout 4 – nadchodzi wsparcie dla PS4 Pro i paczka tekstur o wysokiej rozdzielczości na PC
Zapomnieć o tym badziewiu. Udawać, że F4 nigdy nie istniał i zabrać się za TES VI.
High-Resolution Texture Pack stawia pecetom poniższe wymagania:
Karta grafiki: GeForce GTX 1080 8GB
Dostałem teraz niezłego "mindfuck'a". Co oni tam dali? Ooo szykuje nam się najlepsza grafika wszech czasów. Niech już lepiej się nie poniżają i zaczną produkować coś porządnego.
Zrobili paczkę tekstur dla posiadaczy najlepszej (zaraz obok Titan X) karty na rynku. Cieszmy się wszyscy.
wypuszczona zostanie paczka tekstur wysokiej rozdzielczości na komputery osobiste
Dopiero teraz, a nie wcześniej?
Ale po co? Mody i tak już swoje zrobiły, mogliby przestać już inwestować czas i pieniądze w tą część i wzięli się za porządną nową odsłonę.
mogli by sie już nie brać za fallouta bo co część to gorsza. Powinni oddać tą serie Obsydianowi by wypuscili new vegas 2 czy coś takiego
Niech oni lepiej robią TES VI bo na tym się jako tako znają, a Fallouta zostawią ludziom, którzy czują ten klimat, świat i są - najzwyczajniej w świecie - lepszymi fachowcami w tworzeniu cRPG-ów. Np. Obsidian. Bethesda powinna być tylko wydawcą nowych Falloutów, niczym więcej.
Zrobili paczkę tekstur dla posiadaczy najlepszej (zaraz obok Titan X) karty na rynku. Cieszmy się wszyscy.
Oj bez przesady, mogli zabić :- ), podejrzewam, że ten cpu ma jeszcze mniej osób niż takie gpu.
Co to za tekstury muszą być jak wymagają kompa za wiele tysięcy ;) Chyba fotorealizm nam szykują.
A tak na poważnie to po co to komu, moderzy działają w tym temacie od dawna a rezultaty są naprawdę dobre.
Wsparcie dla gniota roku 2015r.
Piszę subiektywnie o tej grze.
NIe nie, nie piszesz subiektywnie o tej grze, bo aby o niej subiektywnie pisać trzeba by najpierw w nią zagrać...
Pograłem na tyle, aby wystawić swoją opinię : )
High-Resolution Texture Pack stawia pecetom poniższe wymagania:
Karta grafiki: GeForce GTX 1080 8GB
Dostałem teraz niezłego "mindfuck'a". Co oni tam dali? Ooo szykuje nam się najlepsza grafika wszech czasów. Niech już lepiej się nie poniżają i zaczną produkować coś porządnego.
O super, że najlepszy RPG 2015 roku dostaje do tej pory wsparcie.
W którego nie grałeś :-)
Aha, ok. Lepsze teksturki wymagają GTX 1080 i ważą 58GB? Więcej niż cała gra z dodatkami? LOL. Tekstury 4K do WD2 ważą jakieś 6GB i śmigają na gorszych kartach.
Co jeszcze bardziej zabawne, wcześniej w tych ich wymaganiach podali kartę która nie istnieje RX 490 :D
Najwyraźniej nawet tekstur nie umieją zrobić
Zapomnieć o tym badziewiu. Udawać, że F4 nigdy nie istniał i zabrać się za TES VI.
Fallout 4 na GTX 960 śmiga w ultra z moda i wyglądał w miarę OK. 58GB?! Boże, tyle to GTA V czy Wiedźmin 3 z dodatkami waży :P (sorry, Dziki Gon waży 37,8GB).
Mogli by najpierw zoptymalizować grą a dopiero potem poprawiać grafikę :D No i czy to będzie opcjonalna aktualizacja bo dodatkowe 58GB to jakiś ponury żart.
Oby to była wymagana aktualizacja. W końcu co to jest 58 GB dla użytkowników największego gówna na świecie - Steama.
Dwa dni ściągania
LOL, największego GÓWNO na świecie... A 58gb to jakieś 1.5h ściągania. No ale jak ktoś mieszka w najbardziej GÓWNIANEJ mieścicie...
Fajnie ze wydadzą HD TEXTURE PACK. Ale tym tej pustej strzelaniny w swiecie fallouta nie naprawia na prawdziwego RPGA z świetną fabułą i rozbudowanym systemem rozmów i wyborów moralnych.... ehhh tak stoczyć tą serie...
mogli by poprawić ten tragiczny system walki
ponieważ ostatnio kolejny raz odbiłem się od tej gry,
a ciągle ją trzymam, fakt że ma tragiczny spadek wartości to tez i tak już straciłem sporo to nie sprzedaję.
Jeżeli Bethesda będzie go robić to mogiła. Chyba, że zlecą pracę jakiemuś sensownemu studiu. Obsidian raczej odpada bo robią Pillars 2. Ciekawe..
Obsidian raczej dla Bethesdy już gier nie będzie robić po tym jak ich pięknie potraktowali po NV.
To jakaś żenada...
Wielki bum w wykonaniu Bethesdy (w sumie ona niczym już chyba nie zaskoczy), bo nagle wypuszczają na PC (konsole to inna sprawa, chodzi mi o PC) paczkę lepszych tekstur. Przecież wystarczy popatrzeć na mody na nexusie, gracze poprawili Fallouta do tego stopnia, że różnica między wersją na modach, a wersją Bethesdy na ustawieniach ultra przypomina różnicę rzędu 4-5 lat w ewolucji grafiki w grach... I, co moim zdaniem najistotniejsze, gracze pokazali, jak Bethesda powinna dopracować własną grę przed jej wydaniem. Przecież moderzy dysponują nieporównywalnie mniejszym budżetem i możliwościami od tej firmy, a jednak osiągnęli to, co Bethesda olała...
Sam nie mam najlepszej maszyny, ale na ustawieniach między wysokimi, a najwyższymi, gra z modami prezentowała się cudnie. Bez modów... dałbym jej za grafikę ocenę 7/10. Do tego dochodzi jeszcze ENB dla posiadaczy mocniejszych komputerów. Myślę, że można spokojnie zaryzykować stwierdzenie, iż Fallout z modami (lub Skyrim, w jego przypadku sytuacja jest identyczna, jak opisana przeze mnie powyżej) może konkurować z każdym Crysisem na ustawieniach ultra. Ale Bethesda zamiast uszanować fanów i popracować nad grafiką, wypuszcza niedopracowany syf, który następnie ulepsza czymś, co już dawno zostało wprowadzone przez samych graczy.
To tak, jakbyśmy kupili sobie samochód, po którym się spodziewamy, że będzie miał najnowsze szmery bajery, ale okazuje się, że jest najwyżej mierny i musimy sami sobie owe szmery bajery zainstalować, bo firma ich nie wprowadziła. A jak już wprowadzi (gorszą) wersję tego, co my sobie w naszym autku zainstalowaliśmy, to krzyczy nagle, że (z rzadka nawet za darmo) udoskonali nasz samochód tymi "cudeńkami"! Nie wspominając o patrzeniu się krzywym wzrokiem na wszystkich dłubiących w ten sposób przy ich "autku", bo przecież oryginalny produkt niczego nie potrzebował (Bethesda nie przepada za moderami lekko mówiąc)! ŻENADA
Z Crysisem na ultra z modami, nie może konkurować, chociaż modderzy naprawdę dokonali cudów, zarówno przy TES5 jak i F4.
Zgodze się z przedmówcą, tekstury i meshe mogą nadrobić do takiego poziomu. Ale reszta? Animacje, efekty środowiskowe, fizyka itd. to też elementy grafiki w sumie. A co by nie zrobić, warstwa animacji w creation engine jest tak sztywna, że moderom po olbrzymim wysiłku udało się uzyskać zaledwie sztywne postacie! W originale postacie były tak sztywne i nienaturalne, że znam rzeźby mające w sobie więcej dynamiki ;)
Przecież za wyświetlanie wielkości tekstur nie odpowiada GPU w znaczeniu jego moc, tylko vram gdzie są przechowywane, więc czym większe tym gpu powinno mieć więcej vramu i szybkie pamięci. Zmiana jakości tekstur to kosmetyczne różnice w wydajności. Moim zdaniem warto docenić że im się chce dodać coś co scena moderska robiła od początku, ale nie powiem z ciekawości chciałbym zobaczyć efekt profesjonalistów.
No to niezły mod z którego mało kto skorzysta... trochę głupota no ale przynajmniej będzie fajnie wyglądać dla wybranych, co kto lubi :D
Niech się biorą ze szóste Elder Scrollsy lepiej, bo chyba nie mają na co czasu i zasobów tracić. Klimaty post-apo i futurystyczne Bethesdzie nie wychodzą, więc niech stawiają na fantasy, bo to im może się udać. Np. z Bioware jest zupełnie odwrotnie - gry z magią i mieczami wychodzą im teraz średnie, za to klimaty w stylu Mass Effect o wiele lepiej, choć nadal nie wiadomo co będzie z tą Andromedą.
Nie tracą. Nowy TES jest na wczesnej fazie koncepcyjnej, na tym etapie nad tytułem pracuje niewiele osób. Silnik jest dopiero przygotowywany (oby w tym wypadku w końcu wymieniany) i to jeszcze nie czas na tworzenie tekstur czy modeli. Więc osoby odpowiedzialne za ten bonus i tak przy TESie nie miałyby co teraz robić.