Mass Effect: Andromeda bez crossplaya i limitu klatek na sekundę na PC
wersja PC Mass Effect: Andromeda nie będzie miała żadnego sztywnego limitu maksymalnej ilości wyświetlanych klatek na sekundę
...
To powinno być standardem dla PC, a nie powód do chwalenia się.
Tym bardziej dziwne jest to chwalenie się brakiem limitu klatek zważywszy na silnik na którym gra działa.
Pad jest ograniczony ruchowo. Jak chcesz grać fair z graczami z pc, gdzie oni obrócą sie dwadzieścia razy szybciej od ciebie i jeszcze ci strzela heada, zanim ty w ogóle zrobisz krok naprzód. To nie ma sensu. Do tego utrudnione sterowanie. Dlatego nie ma łączenia wspólnych gier.
Możesz grać razem w inny gry typu sonic, bitki, gdzie nie sterujesz kamera postaci.
wersja PC Mass Effect: Andromeda nie będzie miała żadnego sztywnego limitu maksymalnej ilości wyświetlanych klatek na sekundę
...
To powinno być standardem dla PC, a nie powód do chwalenia się.
Tym bardziej dziwne jest to chwalenie się brakiem limitu klatek zważywszy na silnik na którym gra działa.
Na jakim to silniku ma chodzić?
Frostbite w wersji trzeciej.
To samo co w BF1, ostatniej Fifie, Battlefroncie, czy też w Inwizycji, aczkolwiek od jej czasu pewnie nieco go zmodyfikowali.
Dzięki za odpowiedź. Nie wiem czemu tak się tym chwalą.
Zastanawia mnie dlaczego nie można zrobić crossplaya? Przecież to powinno być proste do zaimplementowania. Podłączasz pada pod PC, gra to wykrywa i pozwala grać z użytkownikami konsol, odłączasz pada, możesz grać tylko z innymi graczami PC. Zwłaszcza, że nie ma dedykowanych serwerów, tylko z automatu się łączymy (gra wybiera serwer) Tak więc przeszkód w innym sterowaniu i własnoręcznym wyborze serwera nie ma.
Jeśli na konsole będzie limitu 30 FPS, a na PC ponad 60 FPS... Wiadomo.
@Econochrist - gra ma tylko coopa (PvE). Nie ma żadnych trybów PvP.
Ktoś kiedyś zrobił taki eksperyment :P Było to pad vs klawa i myszka. Po konsolowcach nie było co zbierać. Napisałeś że łącząc padem dopiero by dało się grać. Jak wiemy PC jest rozbudowany i otwarty więc dałoby się to łatwo obejść. Jeden program imitujący klawiaturę i myszkę jako pad i sprawa załatwiona.
I te złudzenie PCMR, że m i k ma jakąś przewagę nad padem:D
Będzie grane, ale biorę wersje pc.
Udowodnij, że się mylę, a nie jakieś tanie teksty.
Może najpierw udowodnij, że masz rację bo też jakoś nie widzę argumentów tylko jakieś tanie teksty.
Czyli nie udowodnisz, bo nie masz argumentów.Oki.
K i M > pady :-)
Samson1899 jak stawia się jakąś tezę to popiera się ją argumentem, dyskusja nie polega na tym, że ty stawiasz tezę a gdy ktoś się z nią nie zgadza to kazesz mu dać argument dlaczego nie. Udowodnij mi, że latający potwór spaghetti nie istnieje.
Istnieje. Pisałem, że robiłem testy i pad jest lepszy do fps.
A może po prostu nie umiesz celować na niczym, a pad daje Ci autoaima, który pozwala Ci trafić? ^^
Nie robiłeś żadnych testów ; p
EEEEE to chyba zależy jaka gra c'nie? W jakieś FPSy z multi M + K jest oczywistym wyborem, bo jest o wiele szybsze. Natomiast jakieś ścigałki czy coś no to wiadomo, że pad. Mam wrażenie, że część użytkowników tego forum woli się obrzucać z innymi gównem zamiast sobie coś logicznie wytłumaczyć...
Pad jest ograniczony ruchowo. Jak chcesz grać fair z graczami z pc, gdzie oni obrócą sie dwadzieścia razy szybciej od ciebie i jeszcze ci strzela heada, zanim ty w ogóle zrobisz krok naprzód. To nie ma sensu. Do tego utrudnione sterowanie. Dlatego nie ma łączenia wspólnych gier.
Możesz grać razem w inny gry typu sonic, bitki, gdzie nie sterujesz kamera postaci.
Nie jest ograniczony ruchowo. Ostatnio zrobiłem test i po ustawieniach wszystkiego pad wygrywa.
Ocztwiscie, że tak. Gałkami zrobisz 360 stopni w 0,5 sekundy. Dość bullshitu bracie.
Samson, musisz być wyjątkowo beznadziejnym graczem na k+m. Pad w twoim mniemaniu może wygrywać tylko dlatego, że na konsoli masz asysty celowania i inne bzdety za które na PC zazwyczaj grozi ban.
Duchos, to jeszcze nic, jest jeszcze 100+ fps gdzie masz szybszy czas reakcji i do tego jeszcze 21:9 panorama gdzie widzisz więcej od gracza z konsoli, już pomijam możliwość dowolnej konfiguracji do grania MP.
W MP to jest po prostu nokaut ze strony pc.
Shado2025 - na pc nawet zostawiają asysty jak podłączysz pada, bo i tak w starciu z k+m pad dostaje baty, nawet z taką pomocą.
No właśnie o MP mi chodzi. W SP wiadomo, że lepiej pograć na myszce. Jednak w MP potrzebna jest lepsza reakcja, którą zapewnia pad.
No chyba żartujesz.
Pad zapewnia jedynie większą płynność w poruszaniu od zero-jedynkowej klawiatury, ale już dokładność i czas reakcji przy celowaniu są nieporównywalnie lepsze na myszce.
Swoją drogą przydałby się nowy kontroler, łączący zalety pada przy poruszaniu, klawiatury przy ilości klawiszy i myszki przy dokładności i szybkości.
Te mity z czasem reakcji już dawno zostały obalone.
Zostały obalone? Gdzie? Mysz dla graczy, takie przeciętna ma od 4000 dpi w górę, te pro-gamerskie powyżej 10 tys. Analogowa gałka jest daleko od tego o d-padzie nie wspominając. Analog świetnie sprawdza się w wielu grach, ze ze względu na płynne przejście, niezły czas reakcji, łatwość zmiany kierunków przy ponad dużym zakresie kątów. Ogólnie świetny do sterowania postaciami, pojazdami itd. Ale ma jedną wadę, która dyskwalifikuje go podczas celowania, co wymaga właśnie ratowania gier auto-aimem, tragiczną precyzje. tam gdzie jej nie potrzebujemy, żaden problem. Ale w wymagającym FPSie to porażka. Niby da się ale strasznie męczy, wymaga długiego treningu a i tak koniec końców myszka będzie miała przewagę.
Informacja od Mass Effect: Status Widmo " Moi drodzy jest nam bardzo, bardzo przyjemnie ogłosić oficjalnie, że książki z serii Mass Effect: Andromeda zostaną wydane w Polsce nakładem Wydawnictwo Insignis! Pozostaje teraz trzymać kciuki za panią tłumacz i życzyć jej powodzenia..."
Ciekawe czy będą takie kwiatki jak były w Mass Effect: Deception. Ponad 100 błędów świadczących o nieznajomości świata, których opisywali.
Dokładnie tak jak A.le.XX zauważył. Ktoś kto to tłumaczył nie miał pojęcia o świecie jaki opisuje. Ot po prostu był dobrym tłumaczem, który dobrze zna język, ale nie potrafił przetłumaczyć tego w sposób zgodny z duchem ME. Mam nadzieję, że teraz ta Pani tłumacz się lepiej przygotuje do tłumaczenia.
Narzekanie jakbyście byli 5latkami wszyscy. Przecież cały świat marketingu opiera się na chwaleniu czymś co jest lub powinno być normą lub też przeinaczaniu prawdy. Reklamy leków w tv? Maksymalna dawka i lepsze działanie - bzdura. Aspiryna z tesco za 3zł działa tak samo jak aspiryna za 10zł z koncernu. Tak samo telefony - co roku nowy model, gdzie nic niemal niezmieniono lub nawet usunięto, a reklamują rewolucję. Podobnie z grami. Przejrzyjcie na oczy, co wy świata nie obserwujecie wokół siebie? W grach ogarniacie wszystko, a życie czuli jedna wielka gra sprawia wam problem...
Tak swoja droga to bylbym za tym, zeby gry musialy spelniac pewne standardy jakosci, zeby byly dopuszczone do sprzedazy. Dla PC takim wymogiem bylaby np. obsluga >=60fps.
Inne podejscie - czerwony znaczek "30 fps" na pudelku, zeby nikt nie kupil kota w worku.
Co wy macie z tym 30 i 60 FPS? I tak można normalnie grać i tak.
60fps to DOLNA granica płynności.
30fps to się nadaje ale do wyświetlania prezentacji w power poincie, nie do grania.
Gadaj więcej takich głupot, a może w końcu sam zaczniesz w nie wierzyć.
Po to ci wkleiłem ten gif z porównaniem. Jak tego nie widzisz to masz coś z oczami.
@rlistek - widzę różnicę. I co z tego? Grałem w Fallouty 1 i 2, grałem w Strongholdy wszystkie, w Age of Empires do trójki, w Gothici do trójki - nigdy nie potrzebowałem 60fps. Świetnie się bawiłem w Robin Hood: Legenda Sheerwood, w Commandos i wiele innych gier. Obecnie z nowych gier czekam na Horizon, Andromede, Elex. FPS są ważne dla gier typu Quake czy Overwatch albo Doom. A mało ważne dla mnie, gracza fabuły, przygody itp. Zamiast cisnąć bieg, skok i strzał w powietrzu wolę poczytać książkę w bibliotece zamku w Khorinis. Ot i widzisz - gracze jak ja mają w d... Fps.
"Brak limitu fps na pc" no jebłem XD. Coś mi się zdaję, że gry AAA na pc niedługo zaczną umierać :) (nie, nie jestem konsolowcem)
Predzej chyba konsole zamienia się w PC (gram na jednym i drugim)
No jest czym się chwalić, szczególnie ,że ta gra na silniku Frostbite :D
Brak dedyków i tylko połączenie P2P? Fajnie ich pogieło, mamy 2017r.
BF1, Battlefront miały genialną optymalizację. Do każdej z tych gier nie potrzeba mocniejszej karty niż GTX 750 Ti, która radzi sobie ze wszystkimi trzema tytułami na wysokich ustawieniach grafiki. Szkoda że oprócz gier EA jest tak mało dobrze zoptymalizowanych gier!
Wszystkie trzy pierwsze pozycje które napisał Drew Karpyshyn były na co najmniej dobrym poziomie, dopiero Deception było jednym wielkim wołaniem o pomstę do nieba. Teraz mamy taką sytuację że wychodzi trylogia w niewielkim odstępie czasu i każdą książkę pisze inny autor, raczej nie chce być krytykiem ze szklaną kulą, ale jakoś mi się to za bardzo nie widzi.
MASS EFFECT™: NEXUS UPRISING by Jason M. Hough and K.C. Alexander
MASS EFFECT™: ANNIHILATION by Catherynne M. Valente
MASS EFFECT™: INITIATION by N.K. Jemisin
Pozycja 1) Nie wiem jak Jason, ale K.C. Alexander jest ponoć fanką uniwersum Mass Effecta i w grze ma przebyte 500h. Tak więc pojęcie na pewno będzie mieć.
Pozycja 2) Catherynne M. Valente, też jest fanką tego uni oraz również grała w gry.
Niewiadomą jest raczej N.K. Jemisin. No i oczywiście ew. polskie tłumaczenia - dobrze gdyby to była osoba znająca to uniwersum, albo chociaż taka, która się z nim zapozna poprzez zagranie w trylogię (ew. przeczytanie poprzednich książek)
Powinniście unikać takich durnych newsy.... poważnie ?! GOL się stacza na poziom pudelka... niedługo będą newsy:
Mass Effect umożliwia grę na padzie i to na PC :O
W Mass Effect można wyłączyć V-Sync, uwaga będzie szybcie!!.
Mass Effect dodał opcje zmiany jakości cieni.
Mass Effect super hiper opcja zmiany poziomu trudności na łatwy.
Mass Effect z obsługą klawiatury i myszy!
Akurat obsługa pada to by był news, bo pecetowa wersja pierwszej trylogii jej nie miała.
Przyzwyczajaj się - przed premierą będziemy bombardowani newsami o tej grze. Pamięta ktoś:
"W 2012 r. Firma EA wysłała w kosmos za pomocą balonów meteorologicznych kilka egzemplarzy gry [ME3], które następnie wróciły w przypadkowe miejsca Ziemi. Gracze, którzy je znaleźli, mogli je zabrać i cieszyć się grą w domowym zaciszu."
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Jak masz szklane to się nie dziw.