W USA grudzień i cały 2016 rok należał do Call of Duty: Infinite Warfare
"Amerykanie w grudniu wydali na nowe gry konsolowe 1,19 mld dolarów (spadek o 12% w porównaniu z ubiegłym rokiem). Zmalały (o 13%) również przychody ze sprzedaży gier pecetowych, które wyniosły 45,8 mln dolarów."
HAHAHAHAHAH a kaszanka9 jak sie podniecał wartoscia pc-towego grania HEHEHAHHAHAHAHAHA .
I na maxa wciskał ludziom kit ze rynek konsolowy jest wart 6 miliardow na swiecie , a tylko w USA jest wart ponad 30 :))))) .
czyli sprzedażowo CoD ostatecznie przegonił Battlefielda. Ech, tyle starań i hype graczy na całym świecie... nie ma mocnych na Activi$ion...
Bo ludzie lubia proste intensywne gry. Więc cod sie dobrze sprzedaje.
raczej dzięki reklamie
już raz pisałem w przypadku COD 4
pieniądze przeznaczone na reklamę to 4x więcej jak na samą grę
wiec myślę ze tu nie było inaczej
Ech, tyle starań
Jakich? Po prostu zmienili skórki i tekstury, ot co.
no przynajmniej marketingowych - mam wrażenie, że BF1 był reklamowany wszędzie, poza tym od momentu ujawnienia ten tytuł miał bardzo dobrą prasę (w przeciwieństwie do CoD-a), myślałem że to zrobi dużą robotę, jednak nie wystarczyło żeby zepchnąć rywala z pozycji lidera sprzedaży...
Floppy30 kto lub co cie tak zje..o? Czy to tylko wada genetyczna?
To samo na Xboxie one, 25fps i to w niższej rozdzielczości.
Wade to masz po rodzicach , nie potrzebnie matka z bratem sie ostro ... :))))
@floppy50
Twoja stara to ostra obcia***a .
Rynek konsol nie jest wart w USA ponad 30 mld. Nie wiem skąd ten wniosek, według raportu https://newzoo.com/insights/articles/global-games-market-reaches-99-6-billion-2016-mobile-generating-37/ Newzoo, który jest jedynym do którego jest choć częściowy dostęp a nie tylko trochę ogólników rynek konsol podłączanych do telewizora to 29 miliardów na całym świecie. Rynek PC to 32 miliardy. Jakim cudem niby rynek konsol ma niecałe 30 podczas gdy w USA w jednym miesiącu miał ponad 1? Po pierwsze, to grudzień, sprzedaż większa niż w całym pierwszym kwartale roku, po drugie USA najbardziej na świecie konsolami stoi. W Azji popularniejsze są w tej chwili handheldy i gry mobilne. A na pytanie czemu w raporcie sprzed kilku dni konsole miały tylko 4 miliardy? Bo to był raport dystrybucji cyfrowych, a te stanowią około połowę dla PS4 i X1, natomiast nie uwzględniają ani starszych konsol, ani giganta rynku w USA choćby, czyli Nintendo. szacuje się, że w USA jest więcej egzemplarzy Wii niż wszystkich konsol od M$ i sony w użyciu razem wziętych. A jak wiemy dystrybucja cyfrowa na Wii pierwsze nie istnieje. Do tego fakt, że w Azji gry na Ps3 sprzedają się ciągle w dużych nakładach, tych też nie ma cyfrowych. W Polsce jest dziwne widzenie rynku konsol przez nasze standardy, czyli wojenka Ps4 z X1, ale wbrew pozorom te dwie konsole wcale nie trzymają w garści większości rynku.
Floppy30
No, bo przecież podałem wiarygodne dane, NPD robi wyłącznie bardzo ograniczone statystyki, nie mierzą większości rynku, ani gier na PC.
Każdy wie, że mobile pobił wszystko, a NPD nawet o tym nie wspomina, NPD jest od lat bezwartościowym wyznacznikiem.
Wykresy z wiarygodnej firmy analitycznej
https://www.superdataresearch.com/market-data/market-brief-year-in-review/
Nie mam nic do dodania, każdy może ocenić.
Czy ty kur*a jesteś taki tępy czy tylko udajesz ?
pisze jak dla 8 latka wyrazie , ze konsolowe dane sa tylko z gier kupowanych w sklepach tak jak na PC ze steama , nie ma nic o pudełkach , a 90% gier na konsolach sprzedawanych to P U D E Ł K A !!!!!!
Nie 90%. https://www.gry-online.pl/newsroom/na-swiecie-sa-ponad-2-miliardy-graczy-i-inne-ciekawostki-z-raportu-gamr/z118ec0
Od kiedy weszły abonamenty sporo się zmieniło PS4 i X1 jest to niecałe 50%. Oczywiście rynek napędza Nintendo, gdzie dominują pudełka oraz starsze konsole jak PS3 w Azji (tak, PS4 i X1 to tylko niecałe 50% rynku gier konsolowych). W rzeczywistości jest to: https://newzoo.com/insights/articles/global-games-market-reaches-99-6-billion-2016-mobile-generating-37/ około ~70% w wersji pudełkowej. I tak jak wypominałem wcześniej podział rynku wygląda według szacunków tak:
PC: 32%, Konsole TV: 29%, Handheldy: 2%, Tablety: 10%, Smartphony: 27%