Tom Clancy's The Division z nowym trybem i kontynuacją? Ankieta Ubisoft zdradza plany twórców
I bez tej ankiety już jakiś czas po premierze kiedy ogłosili, że to ich najlepiej sprzedająca się nowa marka w historii firmy było wiadomo, że kolejne części będę klepane. Może nie co roku jak AC ale w kilkuletnich odstępach pewno tak będzie. Chyba, że zdecydują się rozwijać aktualną grę... niektórzy nadal czekają na powiększenie mapy o Brooklyn albo dalszą część Manhattanu.
z plików gry wynika, że może dojdzie Central Park i lotniskowiec Interpid, są nawet kwestie dialogowe NPC polecające graczowi zbadać teren w parku. Ludzie, którzy widzieli już nadchodzący dodatek mówią jeszcze pod NDA, że gra w obecnej wersji wydaje się "pusta", w porównaniu do nadchodzącej 1.6
The Division to czwarta najlepiej sprzedajaca sie gra w UK w 2016, co jest swietnym wynikiem biorac pod uwage, ze to nowe IP. W ogole nie dziwi, ze chca ciagnac marke.
Ciekawi mnie sprawa ksiazek. Zwykle ksiazkowe adaptacje gier sa co najwyzej srednie, jednak w tym przypadku byc moze udaloby sie uzyskac cos lepszego.
Sama ankieta nieco dziwna, pytania o liczbe osob w rodzinie itp. w ogole nie pasowaly do reszty.
Robienie kolejnej części trochę bez sensu wg mnie. Audiowizualnie to jeszcze długo będzie 1 liga, tutaj ciężko cokolwiek poprawiać. Bazę mają bardzo solidną, teraz regularnie zwiększać zawartość. Nowe tereny, uzbrojenie, wrogowie, misje fabularne itd. Ten tytuł można spokojnie rozwijać przez długie lata.
Tylko ile można strzelać do mobów po kolejne M4 z lepszymi rollami statsów i nową kamizelkę :)
Wszyscy raczej jednogłośnie wspominają, że levelowanie od 1 do 30 to było najlepsze z całej gry i chętnie zobaczyliby znowu misje fabularne. Jasne, że można je wprowadzić w dodatkach, ale Ubi może chyba dość łatwo przenieść San Francisco i Chicago do The Division - wtedy wydanie dwójki ma sens. Nie będzie to na pewno ten rok, prędzej końcówka 2018 najwcześniej.
Dobrze, że dodałeś "raczej" :D Dla mnie to najsłabsza część całej gry. Najmilej za to wspominam powroty po aktualizacjach i granie na trochę nowych zasadach. Dla mnie kompletnie nie ma potrzeby dodawania nowych obszarów - ten który jest, ma wystarczającą pojemność. Fajnie widać to w Survivalu, że nagle ta mała mapa staje się całkiem duża, kiedy trzeba zapamiętać gdzie co jest :)
"Tylko ile można strzelać do mobów po kolejne M4 z lepszymi rollami statsów i nową kamizelkę :)"
Tyle samo jak chodzenie setki razy do tej samej instancji, aby zdobyć lepszy miecz... by w kolejnym dodatku znowu chodzi setki razy do kolejnej instancji, aby zdobyć lepszy miecz.
Wziąłem udział w ankiecie i po raz kolejny przekonałem się że dobrze zrobiłem sprzedając tytuł - płyta PS4.
Ubisoft wciąz nie ma koncepcji jak i co zrobić z ta marką, dotychczasowe pomysły są słabe a nakieta pokazuje że oni sami pomysłu nie mają.
Nic poczekam może wydadzą jakiś solidny fabularny updajte, bo odwalanie "dejlików" i zbieranie itemków w DZ doprowadziło właśnie do sprzedania gry.
To jest przeciez podstawa w kazdym loot shooterze, bo nawet najwieksza nowa mapa na ile by starczyla? Tydzien, dwa grania i znalbys ja na wylot przeciez... Juz bylaby stara i co - dawajcie nowe?
A pomysly juz dawno sa wcielane w zycie, a ze obiecali tworzyc gre przy udziale community to sie pytają dla zasady...
Division to fantastyczna gra, jedna z najlepszych jakie gralem. W 2016 roku bylo kilka dobrych gier ale nic mnie tak nie zaangazowalo jak Division. Ciezko przestac w to grac Survival jest jak narkotyk, adrenalina na najwyzszym poziomie. Pozatym rozwijanie ekwipunku, umiejetnosci, zajebisty klimat Nowego Jorku we mgle i sniegu, wymagajacy przeciwnicy, dobre uczucie strzelania, brutalni gracze on line, spoko muza w tle...Kocham ta gre i tylko sie cieszyc ze Ubisoft nadal rozwija ten tytul. Cokolwiek zrobia, czekam na to.
Choć debiut nowej marki francuskiego wydawcy wypadł bardziej niż pomyślnie ---> Że co? Chyba na podstawie ilości sprzedanych kopii za sprawą zakłamanego marketingu...Przecież gra od samego początku cierpi na cheaterów, nudę, mało zawartości, jeszcze chyba były problemy z serwerami. Dopiero później w łatkach i DLC pododawali coś więcej i coś poprawili...
Dla wydawcy liczy się zysk, a ten był gigantyczny, więc o tym jest news, to wymarzony debiut dla ubi, mimo powszechnej krytyki i przeciętnej gry z przebłyskami.
O ile strefa mroku jest dość irytująca - niby fakt nikomu nie można ufać ale nadal jest sporo "kodowców" którzy po mimo dobrych strzałów nie padają :( o tyle strafa z botami jest świetna a na 5 świecie jest co robić - przydało by się by dali drugą taką mapę z nowymi rozwiązaniami i lokacjami.
Na moje Ubisoft bardzo dużo traci nie udostępniając polskim odbiorcom profesjonalnego tłumaczenia. Szybko migający polski tekst małym druczkiem podczas kinowych akcji jest naprawdę jak na moje ciężko przeczytać. Dubbing może być naprawdę niedrogi. Ja rozumiem, że gra naprawdę wiele nie kosztuje ale opcja zwiększenia przepisanego na polski tekstu też niewiele. A tak to gra spoko 60godzin leekko poszło i co ważne chce się wracać! Teraz kolejny dodatek to bomba jak dla mnie. Dobrze było by gdyby rozwinęli grę o kolejne sektory NY. Pozdro! do zobaczenia w grze ;)
Jeszcze nigdy w tej branży nie widziałem aby jakaś firma uratowała trupa... ale kto wie :) Kiedyś musi być ten pierwszy raz.
Jak by się kolejna część ukazała to prawdę mówiąc nie widzę sensu jej kupowania zbyt szybkiego jedynka z sezon passem ma wszystko co mi potrzebne w tej materii na ładnych parę lat ;]
No chyba że by się o epicką fabułę postarali długą wciągająca z wieloma wątkami no to może ale to nie w stylu ubi.