Star Citizen zostanie ukończone nawet, jeżeli gracze przestaną płacić
@tybet2
Tylko NMS kosztowało max 10 milionow a nie 142 w wersji ALPHA , czyli spokojnie dobija do 200 , za 200 SONY zrobiło by z 5-6 exow w tylu BLOODBORNE , UNCHARTED 4 .
Cena nie ma nic do rzeczy, gra ma taką kasę i jest dopiero w alfie tyle czasu. Ten projekt jest daleki od ukończenia jeśli kiedykolwiek go ukończą.
@Floppy30 - dawaj źródła tych rewelacji co wypisałeś. Koszt powstania NMS poproszę, tak samo poproszę o źródło kosztów tego Uncharted 4 wraz z marketingiem. Zobaczymy, czy za 200 baniek zrobili by 5-6 exów tego pokroju? To oczywiście pytanie retoryczne, bo nie znasz na nie odpowiedzi, więc skończ pisać bzdury.
@izbi1982
NIKT TU O marketingu nie rozmawia , a i tak koszty byly zerowe , bo NMS nigdzie np w tv nie BYLO REKLAMOWANE !!! , jak chcesz sie dokladnie dowiedziec ile ta gra kosztowała to polecam google , ja znalazlem kiedys i czytałem o tym , a ty jek chcesz wiedziec to sobie poszukaj .
Produkcja U4 to max 50 milionow z tego co pisza , uzyj google :)
Starcall aka STARYCW*LL ??
@Floppy30 - wysil się trochę i udowodnij przez siebie postawioną tezę, to ty chcesz wszystkich przekonać, że NMS kosztowało max 10 milionow a za 200 SONY zrobiło by z 5-6 exow w tylu BLOODBORNE , UNCHARTED 4 .
Już sam fakt, że Naughty Dog zatrudnia 300+ osób a proces tworzenia Uncharted 4 trwał ponad 4 lata świadczy o tym, że albo śmiesznie mało każdy zarabiał w tej firmie w co wątpię, albo po prostu wyssałeś z palca te kwoty.
@izbi1982 daj sobie z nim spokój jak natknę się gdzieś na kom tego fanboy'a konsol to zawsze odnoszę wrażenie, że próbuje udowodnić wyższość PS i sony nad resztą świata... Ostatnio nawet twierdził, że na PC poza strategiami niema exów... A ten projekt już dawno zrealizował początkowe założenia. To, że w trakcie doszło więcej pomysłów i chcą je realizować to tylko na korzyść gracza bo zawartości będzie więcej.
Star Citizen z założenia jakie postawili sobie na premierę już dawno by się ukazał. Ktoś kto śledzi proces powstawania tej gry wie, że kilka razy w związku z kolejnymi funduszami projekt był rozszerzany. Spróbujcie zaplanować coś, na co jeszcze nie macie funduszy. To musi potrwać, inne gry też powstawały długo, tylko nie wiedzieliśmy jak długo są w produkcji dlatego wydawało nam się, że gry powstały szybko: http://www.metacritic.com/feature/games-that-shed-vaporware-status
Star Citizen powstanie tylko nie tak szybko jakby wszyscy chcieli. A transparentny proces produkcji powoduje, że wydaje się wszystkim, że gra powstaje wolno. Inne gry powstawały tak samo.
Oczywiście ale niektórzy nie mają zielonego pojęcia lecz wypowiedzieć się muszą. Kolejna sprawa to czytając niektóre posty mam wrażenie, że ta gra im się należy tu i teraz. Sam nie wsparłem projektu więc się nie wypowiadam tylko czekam na finalny produkt kiedy by nie wyszedł, wtedy ocenie negatywnie bądź mam nadzieje pozytywnie.
Przy takim budżecie to gra powinna być gigantycznie duża i dostępna również na Linuxa.
Według Google gra jest wspierana na Linux'ie. Ale czy to prawda? Tego nie wiem. Jednakże wiem, że można zagrać w tą grę na pingwinku za pomocą nieoficjalnych narzędzi :)
Brzmi jak mała aluzja do ludzi, by już nie wpłacali. :)
"Brzmi jak mała aluzja do ludzi, by już nie wpłacali. :)"
Odwołując się do samego tytułu newsa to raczej jak akt łaski. ;) I poważnie. 150 mln. $ na samą kampanię singleplayer?
150 mln. $ na samą kampanię singleplayer?
Na single i na multi.
Multi ma gorszy kod sieciowy niż Call of Duty nowe (rekord), więc można uznać że nie istnieje :P
Bo trochę to potrwa zanim będzie zoptymalizowany, nie pali się. Poza tym nie odpalili jeszcze serwerów poza USA, więc na wszystko przyjdzie czas.
Wpłącajcie do Amber Citizen, powstanie gry gwarantowane.
Niech wreszcie dokończcie Star Citizen, a wszelkie dodatki i ulepszenie odłożyć na później!
Nie kupię i nie płacę, dopóki nie zobaczę dobre oceny od recenzenci o finalnej wersji Star Citizen i tak macie za dużo pieniędzy.
Ta gra nigdy nie wyjdzie, baj baj kasiorko.
Nadal będą "mydlić oczy" ludziom. "Zrobimy jeszcze to, dodamy tamto, damy fajne statki ale wpłacajcie hajs". Interes się dzięki temu kręci, więc czemu mieliby nagle wydać grę, co się wiąże z brakiem przelewów. Jak tak dalej pójdzie to SC pobije (nie)sławny rekord Duke Nukem Forever, a jeśli jakimś cudem (patrząc na to co się dzieje za kilka lat) wyjdzie i to z tym wszystkim co zapowiadają to możliwe, że ludzie już o tej grze zapomną. Sorry ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że mając 150 milionów nadal prace posuwają się tak wolno. Z takim budżetem powinni mieć środki na zatrudnienie większej ilości doświadczonych osób, które przyśpieszą tworzenie gry. Ewidentnie widać, że jest tu jakieś drugie dno.
Na twoją logikę to Rockstar powinien zatrudnić kolejny tysiąc osób, bo przecież zarobili ponad bilion na samym GTA V w 3 dni po premierze. Więc dlaczego tego nie zrobią? Zapewne nie mają Asasyna363 za lidera sektora finansowego.
Tylko, że Rockstar nie ciągnie kasy od ludzi przez 5 lat i nie obiecuje non stop kolejnych rzeczy, aby tylko jeszcze dłużej possać $$$ od fr.... klientów. Póki co ja tu widzę tylko studnie bez dna i całe przedstawienie z SC można ciągnąć tak jeszcze kilka lat i od czasu do czasu rzucić ludziom jakiś ledwo działający "moduł" aby tylko czymś ich zająć.
Chris Roberts ciągnie hajs przez 5 lat bo nie ma innej możliwości, rockstar dostaje 200 milionów na pstryknięcie palca wiec twoje porównanie jest do dupy, zresztą gta v przez pierwsze miesiące było praktycznie nie grywalne na multiplayerze chmara cziterów pare misji i niekończące ładowanie się misji.
Roberts od 60 paru milionów nic nowego nie obiecuje. A te 140 milionów to wcale nie jest dużo biorąc pod uwagę ile kasy posiadają inni developerzy gier AAA.
Musicie zrozumieć, że większe fundusze i zatrudnienie nowych osób, nie przyczynią się do nagłego wzrostu prędkości powstawania gry. Tam już jest obsadzone ponad 270+ osób, tyle ile potrzeba aby stworzyć porządną grę AAA. Teraz trzeba czasu. Tylko z czekaniem u niektórych osób jest problem, nie z tempem powstawania gry. Bo jak na razie to czas powstawania gry nie wypada wcale tak źle na tle właśnie Rockstara czy np. Blizzarda.
no ja rozumiem, że jak budżet duży to gra wyjdzie szybciutko.. z takim myśleniem to Cyberpunk powinien wyjść jeszcze w tym roku bo budżet ma większy od wiedźmina (który kosztował 300 baniek PLN i powinni go robić w półtora roku).
Druga sprawa to ta gra w sumie nigdy nie wyjdzie z earlu access. Datą premiery będzie dopiero wpuszczenie graczy do stabilnego już świata a potem będą jeszcze lata development'u. Bo jeśli ktoś myśli, że kupi pudełko z grą półce a twórcy tego samego dnia przestaną cokolwiek robić to gratuluję :)
No właśnie żeby gra wyszła na takiego Steama.. Wówczas powinni zmienić podejście - wydajemy produkt i płacisz tylko raz, ale no jakbyś chciał, to zawsze możesz jeszcze dodatkowo grę wesprzeć. Tutaj chodzi po prostu o wrażenie całości - czyli o coś czego nigdy nie będzie jeżeli dodatkowe elementy gry będą TYLKO I WYŁĄCZNIE za dodatkowe wsparcie, traktowane jako osobny obręb. To trochę jak z trybem online do gta... Jak spędzę w nim z 300 godzin to bardzo chętnie bym jeszcze jakoś panów od R wspomógł, ale gdyby wymagali za każde 20% rozwoju dodatkowe monety, to niemalże na pewno nigdy bym nie spędził w nim tych trzystu godzin, a co do samej firmy podchodziłbym sceptycznie. Tutaj sytuacja niby jest trochę inna, patrzyłem jakiś czas temu jak to wygląda, chyba za cenę zwykłej gry AAA można nabyć większość zawartości (zarówno tej teraźniejszej jak i przyszłościowej) ale i tak nie wszystko jest jasne, i nie będzie, dopóki jako tako tego nie złączą w całość i nie wydadzą.
w takim tempie w jakim są przeprowadzane prace pytanie kiedy ta gra wyjdzie i czy w ogóle to nastąpi
142 miliony to daje jakieś 3 do 7 miliony odsetek rocznie w sumie grubas umial się ustawić
Obiecanki cacanki a głupiemu radość :) Żeby coś skończyć to trzeba mieć jakąś wizję gry jakiś biznesplan jak to ładnie mówią różnej maści menedżerowie. Skończy jak DayZ i temu podobne "ambitne" produkcje.
Z tego co widzę to największy ból dupy mają Ci którzy i tak nie wsparli w żaden sposób tego projektu....
Postep graficzny stoi w miejscu, wiec o oprawę graficzną nie trzeba się obawiać przez kolejne 10 lat. Natomiast przy takim budżecie w momencie premiery gra powinna kosztować 9,99€. Swoje juz zarobili, a jakichs innowacyjnych technologii nie wprowadzili względem obecnych tytułów by musiało się zwrócic.
Trzymam kciuki, bo fajnie wygląda, choć zapewne nigdy w to nie zagram ;)
Ludzie narzekają bo chcieliby zagrać w grę już teraz, to proste i zrozumiałe. Natomiast krytyka produktu jest nie na miejscu, bo gotowego produktu nie ma jeszcze... :) Zarejestrujcie się i czekajcie na darmowy dostęp, co jakiś czas jest, wtedy spróbujecie pograć bez płacenia.
Dla nowych graczy chętnych się zarejestrować w grze polecam kod na darmowe kredyty 5000 UEC, sam skorzystałem:
Przy rejestracji na www.robertsspaceindustries.com wpiszcie: STAR-RVHY-Q73J