Witam. Przed świętami zakupiłem PS4 slim 1tb bez gier. Postanowiłem więc w styczniowej promocji na Psn kupić KNACK i Uncharted 4. I teraz tu jest problem podczas grania w KNACK wyskoczył błąd ce-34878-0 ( po 6h w grze i połowie gry). Wyłączyłem i włączyłem ps4 i przy każdym ładowaniu sejwu dalej wyskakuje ten błąd, odpaliłem więc U4 i po ograniu ok 3h ten sam błąd wyskoczył. Poczytałem na internecie zeby zrobić inicjalizacje systemu i ponownie zainstalować gry. Tak zrobiłem i nic to nie dało dalej ten sam problem (sejwy wgrałem ponownie). Po dobrych paru próbach dodzwoniłem się do supportu PlayStation. Pani powiedziała bym przywrócił licencję i to też nic nie dało oraz wysłała na mejla instrukcje odbudowy bazy danych oraz ponowną inicjalizacje systemu w trybie bezpiecznym. Tak też zrobiłem, pobrałem ponownie KNACK, pogralem może z 30 min i dalej ten wkurzajacy błąd aplikacji. Nie mam żadnej gry na płycie i na razie mieć nie będę. Mam iść reklamować konsole? Czekać na nową aktualizacje systemu?? Czy dalej dzwonić do supportu?
A moglbys sie podzielić tą instrukcja? Dzisiaj też dopadl mnie ten problem i mam identyczna sytuacje jak ty. Co do reklamacji - boje sie to robić bo naczytalem sie w internecie w jaki sposób jest ona przeprowadzana.. Konsola ma miesiac. Nowiutka ze strony electro.pl.
Niestety nie posiadam już jej. Skończyło się na tym że oddałem konsolę na gwarancję bo te instrukcje nic nie pomogły. Spróbuj poszukać na polskim forum PlayStation, może ktoś tam będzie wstanie tobie pomóc.
Creepo - przytrzymujesz przycisk włączania, aż zapika dwa razy, i po odpaleniu trybu awaryjnego wybierasz odbuduj bazę danych lub w ostateczności zainicjuj system (zrób przedtem kopię zapasową sejwów w chmurze lub na pena).