Star Citizen porzuca CryEngine na rzecz... CryEngine
Wersja 2.6 jest pod każdym względem lepsza od 2.5, ciekawe ile w tym zasługi silnika? To trochę tłumaczy dlaczego dłużej niż zazwyczaj przesuwali wydanie tej łatki.
Co wy piszecie, jakie od lat rozwijany, amazon kupił licencję zaledwie rok temu, silnik nie ma nawet jeszcze stabilnej wersji, ostatnia beta była 2 miesiące temu.
Po za tym co podają oficjalne, nie trzeba być geniuszem by zauważyć, że sytuacja cryteka jest lekko mówiąc niewiadoma, niedługo to oni mogą przestać istnieć, nic dziwnego, że zmienili praktycznie na to samo, bo amazon raczej nie zbankrutuje + opcje sieciowe, wiec są bezpieczni na tym polu.
Mimo wszystko dobrze, że zapowiedzieli jak już zrobili, bo inaczej byłby spory hejt.
Tak jak pisze kaszanka zmiana głównie z zamiarem zabezpieczenia się na przyszłość. Najważniejsza wiadomość że odbyło się to płynnie a nie jak w np DayZ.
Ogólnie dobry ruch przynajmniej na taki wygląda.
Ogólnie rzecz biorąc CIG chyba średnio współpracował z Crytekiem bo cały czas siedzą na bazie 3.8 która nie jest wspierana przez Crytek już od jakiegoś czasu, a Lumberyard jest właśnie na bazie 3.8 i z tego poziomu jest rozwijany. Dodatkowo Amazon ciśnie rozwój opcji online, a Crytek póki co starta się doprowadzić CE do poziomu innych silników. Łatwość z jaką przeskoczyli ze swojej wersji na Lumberyard tylko o tym świadczy, że mieli bliżej do Lumbera niż CE 5.