Recenzja gry Space Hulk: Deathwing – solidny FPS, idealny Warhammer, rozklekotana gra
Zgadzam się z recenzją. Gra jest dobra ale pełna błędów. W przeciwności do alexa to nie jest kamień milowy w branży gier komputerowych, tylko solidna produkcja.
Klimat jest nieziemski, SP dla mnie bez błędów czy bugów, ani też żadnych zwolnień czy crashy ale nie będę się wypowiadał na temat optymalizacji. Za to MP niestety wymaga poprawienia spore ilości bugów: nie występują jak grasz jako host, ale jak sam dołączasz do gry to czasem dzieją się dziwne rzeczy. Dla samego SP i aby odnaleźć wszystkie relikty, poczuć ten klimat i przejść się po jednym z najlepiej wykreowanych kosmicznych wraków warto grę kupić. Wspaniała
W pełni zgadzam się z przedmówcą. Sam dzisiaj ukończyłem kampanie zbierając wszystkie relikty. Niestety w Multi nie miałem okazji zagrać, bo żaden znajomy się nie skusił by kupić więc nie mogę oceniać. Sam singiel jednak jest świetny, czuć ten klimat jednocześnie potęgi Terminatorów i jednocześnie jak wielkim zagrożeniem są Tyranidzi. Nie zawiodłem się na kupnie tej gry. Oczywiście nie jest to gra idealna, bo misji jest trochę mało a na koniec kampanii brak większego podsumowania, ale to co JEST w grze jest wykonane świetnie. Od strony technicznej również, nie miałem większych problemów czy spadków fps.
Zgadzam się z recenzją. Gra jest dobra ale pełna błędów. W przeciwności do alexa to nie jest kamień milowy w branży gier komputerowych, tylko solidna produkcja.
Mamy taki zalew gniotów, że aż po prostu dobra gra wydaje się rewolucyjna :)
Łykacie wszystko jak pelikany, rzucą byle jakim trailerem wy już kasę na stół wykładacie
Ostatnio na GOLu właściwie KAŻDA gra na PC ma w wadach "koszmarny poziom optymalizacji, masa błędów i fuszerka techniczna".
Co sie dzieje z wydawcami gier na PC?
mają wywalone na to ich głównym celem jest zoptymalizowanie tej gry pod konsole na nich beda zarabiac a nie na PC.
Na konsolach też problemy z optymalizacjami i bugami ale recenzencji przymykają na to oko (np. gry Beth na konsolach sony)
Recenzje na PC? Nie ma litości.
Hej, Alex, na którym miejscu byś umieścił singla wśród wszystkich strzelanek 2016 roku gdzie na dnie leży Battlefield i Homefront a na szczycie Tytan 2 i Cod?
1 Tytan 2 - zabawny, całkiem długi
2 Battlefield 1 - ukazuje dzialania na róznych frontach z rożnych oczu i fracji walczących.
3 Homefront Rewolucja - fabuła szpampa, zdrada, walka o wolnosć, ale genialnie pokazano jak miasto sie zmienia i walczy, poczatkowe rozruchy w dzielnicach a potem zbrojne powstanie atakowanie Korasów przez partyzantke amiana designu miasta, grafity, flagi etc etc.
4 Cod - ten sam kotlet od lat
Problem w tym, że nowy CoD to nie ten sam kotlet! Ale Acti zasłużyło sobie na takie coś, pytanie tylko czy twócy gry. Nowy CoD w singlu jest świetny, to chyba najlepszy CoD po czwóreczce i Black Ops! Multi? Tu mało się zmieniło, ale mało się zmieniło od czasu Black Ops III, bo ogólnie w multi to ta gra co roku jest inna. W każdym bądź razie customizacja postaci i broni w multi miażdży konkurencję.
@Dead Men
Dam sobie reke uciac, ze nawet w Coda nie grales, a tylko powtarzasz po innych wyswiechtana opinie o kotlecie. Bo jakbys rzeczywiscie gral, to bys nie pisal takich glupot. Kampania jest jedna z najlepszych w historii tej serii, zdecydowanie lepsza od kampanii Homefronta i Battlefielda, na poziomie powiedzmy Titanfalla 2.
joe1chip - Space Hulk za klimat i oddanie W40K moim zdaniem ma najlepszą kampanie (dla fanów), ale biorąc pod uwagę realny odbiór jako całość to bym napisał tak:
1. CoD IW - najlepsza kampania świetnie nakreślone postacie
2. Space Hulk Deathwing - za całokształt i przede wszystkim za oddanie ducha Space Hulka
3. Titanfall 2 - niezła, ale dość budżetowo wykonana (postacie)
4. Homefront Rewolucja - mierna i to dość mocno (ale można pograć)
5. Battlefiield 1 - za filmowość plus, za całość ciężko to nazwać kampanią bardziej MP z przerywnikami (najsłabsza)
joe1chip Nie chce mi się tracić czasu na Codowe dziecko więc nie wymienię Ci dlaczego nowy cod jest do dupy bo i tak nie zrozumiesz.
"Warto wspomnieć, że Space Hulk: Deathwing to nie pierwszy FPS w świecie Warhammera 40,000 – w 2003 roku studio Kuju Entertainment i firma THQ wypuściły grę Warhammer 40,000: Fire Warrior na PC i PlayStation 2. Wcielaliśmy się w niej w wojownika rasy Tau o imieniu Shas'la Kais, który walczył przeciwko kosmicznym marines (i nie tylko). Był to tytuł bardziej rozbudowany niż Deathwing, ale spotkał się z niezbyt ciepłym przyjęciem krytyków."
autor zapomnial o oryginale Space Hulka z 1993 roku oraz Vengeance of the Blood Angels?
Nie spodziewałem się niczego innego patrząc na wypuszczone przed premierą gameplay'e.. Okres między nimi, a premierą był króciutki, a gra wyglądała jakby potrzebowała solidnego liftu. Pisałem komentarze na ich profilu ale jak widać społeczność mają gdzieś / wydawca gonił albo jedno i drugie. Szkoda, bo liczyłem na dobry tytuł (minimum).
ale to jest dobry tytuł, ba to jest bardzo dobry tytuł, singiel jest jednym z najciekawszych w jakie grałem w tym roku, bugi w singu to tylko na piracie o czym każdy wie, za to mp. dostanie porządny update bo to ze tak często wywala z serwera jest nie do pomyślenia. graficznie to na pewno jedna z najładniejszych gier jakie widziałem, a miotacz ognia o kur...a
Nie próbuj go zrozumieć własny świat zabawki itp.
Fakt gra świetna, ale nafaszerowana dużą ilością błędów, co niestety dobrze nie wpływa na odbiór całokształtu.