Graliśmy w For Honor – ostra sieka tylko dla hardkorowców?
EyeMaze na padzie jest o wiele łatwiej. Zdecydowanie lepiej się gra i wygodniej. Cały movement jest typowo konsolowy, nie jak w "chivalry" gdzie na m+k gra się elegancko Na padzie łatwiej kontrować przy walce 2>1 i mniej szarpania jest. Łatwiej to nie znaczy że gra robi się łatwa ;D w duelach to już skill się liczy nie ważne czy na padzie czy m+k dodam że m+k mi w tej grze średnio podchodzi.
Tą grę muszę mieć :) wygląda bosko (nie chodzi mi o grafikę, a o model rozgrywki)do tego nie grałem jeszcze nigdy w nic podobnego.
Kolejna gra dla ,,hardkorowców"
bedzie taka sama porazka jak SFV, szkoda
to może co najwyżej possać serii mount and blade.
Ale drogi oreku nie każdy ma takie zainteresowania jak Ty, co więcej zdanie zaczynamy wielką literą. A jeżeli gra Ci się nie podoba po prostu omijaj ją na tym i innych serwisach, a nie potrzeba jej od razu krytykować, choć bardziej pasuje tu "nieumiejętnie hejtować". Nie warto rzucać tak pochopnie słów na wiatr, bo może się to kiedyś zemścić. Pozdrawiam.
To gra z Mount and Blade wspólny ma chyba tylko system walki i to też nie do końca. Całkowicie inna produkcja.
@domino310
Porównanie For Honor do M&B pod względem systemu walki to wielka obraza do M&B. Właściwie porównanie jakiejkolwiek gry pod względem systemu walki do M&B to równanie tego mechanizmu z szambem.
Porównanie For Honor do M&B pod względem systemu walki to wielka obraza do M&B
Co to za głupoty? Przecież system walki w Mount and Blade to typowa zręcznościówka - prosty, by nie powiedzieć prostacki. W For Honor masz postawy, to z której strony trzymasz miecz ma znaczenie na to, czy cios "wejdzie" w przeciwnika. Ja rozumiem, że M&B to pozycja kultowa, ale przestańcie pisać takie bzdury.
Camelson co ty gadasz... Mount and blade bardzo dobrze jak na swoje i obecne możliwosci technologicznie odwzorowuje walkę - w zbroi etc etc. Jedyne co może to zgnieść to Deliverance KC.
For Honor to jakiś dziwny twór który jest ni w pyte ni w oko.
- Walka nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek realizmem
- Postacie są "stylizowane" na historyczne natomiast wiecej historyczności jest w wiedźminie.
-Postacie ruyszają się jak statek na morzu
-Boty to quasimodo kopiuj wklej xD
Ta gra to naprawde jakaś nędzna podróba Chivlary medieval warfare (która jest taka sobie... a równiez nie ma nic wspólnego z historią) i jeszcze z dark souls - które jakby się przyjrzeć ma najwiecej wspólnego z historią :D.
Dobra tu juz pojechałem z tym dark souls - one są na tym samym poziomie historycznosci chociaz soulsy pod wzgledem walki zjadają i chivlary i honor.
,,Przecież system walki w Mount and Blade to typowa zręcznościówka - prosty, by nie powiedzieć prostacki." Ile grałeś w M&B? Tam ma znaczenie kąt z jakiego zostanie zadany cios, jaką zbroję ma przeciwnik czy broń to topór, miecz lub włócznia. W For Honor nie widziałem różnicy w machaniu mieczem i toporem nie licząc animacji. Żadnych faintów, chamberów NIC. To ma być gra dla hardcorowców?
Oczywiście że tak. Nikt nie neguje faktu, że ten system jest prostszy niż ten zastosowany w M&B, ale zwykłego gracza, który rozsiądzie się na kanapie z nadzieją na kilka godzin bezbolesnej zabawy, For Honor szybko sprowadzi do parteru.
Ja poczułem się ostatnio jak ostatni przegryw. Otrzymałem dostęp do alphy co mnie naprawdę mile zaskoczyło. Ale o tym, że kod czeka na moim mailu zorientowałem się wieczorem w przeddzień zakończenia testów. Gdy gra się pobrała serwery były już nieczynne...
R.I.P. moje alpha testy w For Honor :(
kolego ja dowiedziałem się o swoim dostępie dzień po zakończeniu testów....
Dzisiaj grę zassałem i grałem chwile ja sam na boty, ponieważ nie było graczy. Prawdopodobnie nikt nie wie, że dzisiaj startują testy ;D 20gb do ściągnięcia z sieci. Zapisałem się dziś o godzinie 13 a o 15 zacząłem grać ;p
W uplay, wchodzimy w Gry i potem zakładka ukryta. Tam znalazłem Technical test 2.
Post świetnie wróży, mam nadzieję, że założenia pozostaną takie jakimi zostały opisane.
Zna ktoś może odpowiedź na pytanie czy w grze będzie czat głosowy? Niby mała, ale bardzo ważna rzecz, a nic o tym nigdzie nie ma.
Tak, jest czat głosowy.
Co do M+K to miałem okazję wypróbować i jest jak najbardziej grywalne, ale jednak następnym razem chyba zobaczę jak wygląda gra na padzie.
Dzięki za odpowiedź :)
Niech Ubisoft się tym razem popisze, naprawdę w nich wierzę.
EyeMaze na padzie jest o wiele łatwiej. Zdecydowanie lepiej się gra i wygodniej. Cały movement jest typowo konsolowy, nie jak w "chivalry" gdzie na m+k gra się elegancko Na padzie łatwiej kontrować przy walce 2>1 i mniej szarpania jest. Łatwiej to nie znaczy że gra robi się łatwa ;D w duelach to już skill się liczy nie ważne czy na padzie czy m+k dodam że m+k mi w tej grze średnio podchodzi.
pad jest odrobine wygodniejszy może... ale gwarantuje ci że szybkość reakcji masz większą na pad + myszka.... z bardziej zaawansowanymi graczami nie masz szans grając na padzie
i pisze to z doświadczenia
maciokoki... nie zgodzę się z tobą... osobiście gram na padzie od xo bezprzewodowo i nie widzę różnicy w szybkości reakcji między myszą a padem. Grałem w pierwsze Alpha testy i teraz gra mi się identycznie. Co do szybkości działania to jest coś takiego jak input lag i być może to u ciebie sprawia że nie masz tak szybkiej reakcji. Dodam że mysz mam od logitech z serii G do grania a nie szajs z biedronki, więc mam dobre porównanie (sprawiedliwe) Na myszy też ciężej utrzymać odpowiednio bloki itp... no niby kwestia wprawy ale moim zdaniem wygodniej jest na padzie. W fps to na padzie nie potrafię grać ale for honor to co innego ;D
"Anihilowanie" - oszczędźcie nam drodzy Redaktorzy podobnych potworków językowych. Naprawdę nie ma w naszym języku lepszych zwrotów, tylko takie dziwolągi?
Tutaj mozecie zobaczyc moje wrazenia z poprzednich testow https://www.youtube.com/watch?v=NyX8cqviaa4
Mam pytanie do redaktora bądź tych co ogrywali już grę ta testach: jak to jest w z frakcjami? W sensie, czy jeżeli wezmę samuraja z kataną a mój kolega wikinga z toporem będziemy mogli być w jednym teamie, czy też musimy być w osobnych frakcjach?
Bardzo fajnie, że w końcu będzie jakaś dobra gra dla dobrych graczy a nie każualowe giereczki jak LoL czy CS.
Tak jak nie lubię Csa i nienawidzę LoLa tak mogę powiedzieć że jesteś marnym trollem. Te gry są easy to play hard to master
Jak nie ma skill to i pasjans jest hard tu master - ałę szczęście dla takich osob jest opcja pay2win
Haha dostałem dostęp do gry (Technical test 2) już się biorę za pobieranie bo cholernie mnie ciekawi jak to wygląda :D
Gra zapowiada się dosyć ciekawie. Widać, że multi jest wymagające. Może w końcu jakaś alternatywa dla współczesnych sieciówek... Szkoda, że singiel wygląda jak action-adventure dla 10ciolatków, ale i tak warto się przyjrzeć. Do tego frazy "Ubisoft" i "wymagająca" miały ostatnio ze sobą coś wspólnego przy premierach np. PoP WW czy SC Chaos Theory co dodatkowo zachęca do zagrania
Jestem wielbicielem singli i troch mnie ta informacja smuci .
Ale pożyjemy zobaczymy może nie będzie tak źle :)
Kozacka gierka! Nie moge sie juz doczekac 14 lutego. Najlepsze walentnki!!! :D
KŁAA KŁAA KŁAA KŁAAAAAAAAAA !
Multi, któremu trzeba poświęcić czas? Nie mam czasu na to. Owszem - poświęcę 100, 200h na singiel takiego M&B Bannerlord, ale nie na multi. Bo czasami nawet przy bardzo dobrej grze wolę zrobić sobie przerwę na inny tytuł, może krótki. A poza tym wystarczy wyjazd na urlop, cięższy okres w pracy i robi mi się 1,5 miesiąca bez włączania konsoli (ok, zagram w coś na szybko jak wyścig, ale nie np. w Wieśka bo trzeba czasu...). Nie dla mnie, ale domyślałem się tego już wcześniej.
Jakoś nie chcę mi się wierzyć, żeby gra studia Ubisoft była kierowana do hardcorowców...
Durna gra, bezmyślne machanie mieczem jak cepem. Dostosowana do odpowiednich ludzi, o podobnym usposobieniu.
gra skupiona na walkach 1 v 1 i tutaj daje lepiej radę niż taki m & b czy chivalry medieval warfare (w M&B gram do dzisiaj 5 lat w sumie w chivalry jakieś 1000+ godzin mam już) zanim zaczniesz pisać głupoty zagraj...