Twórcy Evolve pracują nad nową grą
żeby wyjebać ludzi w dupsko drugi raz na kasę tudzież teraz wydadzą jako oni nie wydawca trzeciej ręki.
No i dobrze z Evolve zaliczyli wtopę, więc pora wrócić na właściwe tory.
Liczę na powrót do formy.
Qwa! Może w koncu jakiś Single Player? TitanFall tylko zaostrzył mój apeptyt na tego typu zabawe, a tu ciągle multi i coop. Rzygać się chce!
Przecież to studio zrobiło tylko 2 gry, l2d, po czym valve ich kupiło oraz evolve, które było kupą.
Więc nie wiem czego oczekujecie od firmy, która na koncie zbyt wiele nie ma i wiele nie udowodniła.
Valve rozwiązało to studio i byli pracownicy otworzyli je ponownie jako niezależna już firma, tak powstał evolve.
Po takim portfolio, pewno zrobią to co znają, czyli kolejna gra coop typu l2d.
Już widzę te tysiące DLC do kupienia.
Mam nadzieję, że fail z Evolve nauczył ich, że dymanie gracza jest tylko do pewnego stopnia i tym razem nie będzie ceny podstawki plus tysięcy DLC z kolorowymi skórkami do broni.
protip#1
Nie tworz gry coop w ktorej licza bardzo mocno wspolne dzialania bo z randomami w sieci to trudno osiagnac a wiadomo ze czesc osob chce sobie pograc wiec klika "join" ale sa tez i tacy ktorzy robia grupke kilku osob, skype/ts i oraja przeciwnikow.
Sam wiem ze gdy grywalem w BF3/4 w grupie z komunikacja glosowa to przeciwnik latwo padal. Ale tez gralem sobie bez swoich ludzi, atakowalem, bronilem, jak widzialem 4 snajperow w skladzie to go odrazu zmienialem. Tez bylo wiele dobrych akcji z randomami ale Envolve mial tez problem ze tam trzeba grac wspolnie niz uczesticznyc w jednej druzynie jak w L4D
Masz troche racji, na pewno ma to większe znaczenie w upadku tej gry, niż DLC które nie było wymagane, a gdyby gra była dobra ludzie by masowo kupowali jak DLC do serii battlefield.
Przyczyną upadku tej gry był zły gameplay, który czasami wręcz męczył przez długie gonitwy za potworem. To jest właśnie główny powód upadku tej gry.
Aha, czyli znowu robią grę kooperacyjną, mimo że ostatnią kompletnie spieprzyli?
No to życzę im powodzenia. :D