Testujemy grę Watch Dogs 2 w 4K na PC - jak prezentuje się San Francisco w rozdzielczości Ultra HD?
Odkąd wjechały przysłowiowe konsole nowej generacji twórcy totalnie nie radzą sobie z tworzeniem gir a przecież to miało tylko pomóc jedynie Kojima pokazał jaja i zrobił świetną optymalizacje z kozacka grafa w MGS no i może jeszcze Batlefield 1 reszta to Crapy na PC jak i na konsole.
Miała być wielka rewolucja no i jest 4K i HDR haha do tego Denuvo 200 za gre na PC i optymalizacja tragiczna praktycznie w każdej grze...
No cholere komu 4k ? Trzeba siedzieć 0,5 m przed tv itd. No chyba, że by Lost Dutchman Mine wprowadzili w 4 k to ja rozumiem , albo Chuck Rock 1
Niektórzy mistrzowie wyścigowi muszą po prostu się tym zadowolić, w zamian za hacki. Coś za coś. :P
Ciekawe czy jest już jakieś SweetFX, bo może w kilku słonecznych miejscach wygląda fajnie, tak poza tym nic na czym by oko można zawiesić.
Szczerze, bez rewelacji jak na 2016 rok.
Odkąd wjechały przysłowiowe konsole nowej generacji twórcy totalnie nie radzą sobie z tworzeniem gir a przecież to miało tylko pomóc jedynie Kojima pokazał jaja i zrobił świetną optymalizacje z kozacka grafa w MGS no i może jeszcze Batlefield 1 reszta to Crapy na PC jak i na konsole.
Miała być wielka rewolucja no i jest 4K i HDR haha do tego Denuvo 200 za gre na PC i optymalizacja tragiczna praktycznie w każdej grze...
W tej grze SLI działa beznadziejnie póki co, niewiele lepiej od jednego GPU, a z wszystkim na maxa to na Titanie są spadki grubo poniżej 30, co można zobaczyć na YouTube. Mam 2 x 1080 i niestety pożytek na razie marny z drugiej karty. The Division dopiero ostatnio zaczęła chodzić w miarę poprawnie na konfiguracji SLI. Mam nadzieje, że tu nie będzie trzeba czekać tylu miesięcy.
te 4k to jest przereklamowane... kolega ma wydał kupe kasy... a ja 20% tego co on na sprzęt (tv i komputer) wynik = widzimy do samo an ekranie z odległości 3m
minusujcie minusujcie... zapraszam do siebie do miasta niedowiarków za darmo zobaczycie na własne oczy porównanie
Jeśli nie widzisz różnicy to nie wiem, może pójdź do okulisty czy coś. Ja nawet przy durnym DSR Nvidii widzę różnicę. Zaleta 4k jest taka, że nie trzeba włączać wygładzania krawędzi. No i obraz jest ostry jak żyleta!
hannepin - dlatego SLI buduje się z najmocniejszych GPU za dwa 1080 miałbyś TX na Pascalu który byłby tak na oko jakieś 50% szybszy od twojej 1080 ponieważ po OC jeszcze bardziej się rozjeżdża co doskonale widać w 4K. Dlatego od dawna pisze kupujcie najmocniejsze karty pojedyńcze dopiero jeśli nie ma lepszych kupujesz multiGPU. SLI działa szczególnie to widać jak włączysz GW+ w 4K.
maciokoki - przy 3 metrach różnica jest doskonale widoczna jeśli masz tą samą wielkość ekranu np. TV na jednym nadal widzisz detale na drugim placki ;) tak w skrócie.
Bajki opowiadasz, Titan x jest zaledwie do 25% szybszy po oc od 1080 oc, mało masz testów w sieci? Poza tym, ma beznadziejne chłodzenie przez co throtlluje i żeby utrzymać zegar na poziomie 1800 to musisz już mieć mocno turbine wykręconą, 2000 to jest już helikopter nie do wysiedzenia, bo turbina musi być na 100%. Poczyta jsobie testy, kilka osób ma purepc i pclabu te karty i jest dokładnie przetestowali, wydajnośc to 20-25% lepiej od 1080 a jak chcesz kręcić to bez wody nie podchodź. I nie w tej grze SLI jest skopane i nie wmówisz, ze nie jest bo w sieci również masz setki już testów to potwierdzające, oczywiście u Ciebie jak zawsze jest inaczej, oj A.l.e.X, ja wiem, że Ty masz wyobraźnię ale po raz kolejny widzę fantazja Cię za bardzo ponosi.
Masz tu Twoje Titany w sli w tej grze, zobacz ustawiania, nie ma żadnego antialisingu włączonego i dodatkowy zasięg widzenia na 0%.
https://www.youtube.com/watch?v=1IASPw_zNKc
Widzę na tym filmiku jeszcze więcej wymagających efektów wyłączonych, brak jakiekolwiek antialisingu, szczegółowość i zasięg obiektów na 0%, brak HBAO+, cienie HFTS wyłączone. Pomimo wyłączenia tych wszystkich zasobożernych efektów masz na Titanach sli spadki miejscami poniżej 40 fps, po włączeniu wszystkich powyższych to spokojnie możesz odjąć 20 fps.
hannepin - świetnie że mi piszesz takie rzeczy, jeszcze dodając że kilka osób z purepc/pclaba ma te karty ;) nie wiem w sumie jak to skomentować tak samo jak filmik z youtube jakiegoś randoma. 1080 SLI to niezła konfiguracja ale jak nie działa SLI (a to się zdarza) to TXP daleko odskakuje od 1080 GTX i nie jest to na pewno do 25% (aczkolwiek to też zależy od danej gry i przede wszystkim OC obu kart). Często jest tak że tam gdzie 1080 wyświetli np. 43fps, TXP potrafi wyświetlić w danym miejscu np. 62fps. Średnia z całości może być bliska 30%, ale w czasie grania różnice są na tyle widoczne właśnie w tych miejscach. że są to dużo większe wartości często 50% i jako osoba grająca wolę mieć w tych miejscach dużo więcej fps). Musiałbyś sam to sprawdzić aby aby to zobaczyć, najlepiej grając z włączonym OSD. Osobną sprawą jest SLI z TXP, gdzie min. fps w takich miejscach to różnica kolosalna. Poza tym nie mów mi na ile karty (chodzą/nie chodzą) i gdzie zrzucają takty jak u mnie działają w 2140/11400. Kwestie o wyobraźni, fantazji itc. także nie potrafię skomentować. Moje zdanie na temat multigpu jest znane jestem fanem tego rozwiązania mimo docisku CPU w miejscach procesorowych ale dopiero wtedy kiedy buduje się multigpu z najmocniejszych dostępnych pojedyńczych kart na rynku. Jestem przede wszystkim miłośnikiem gier i jeśli SLI nie działa to chce mieć gwarancje że pojedyńcza karta daje w miarę radę. Pozdrawiam.
Wiesz często wszystko koloryzujesz, w necie jest pełno testów i titan w porywach po oc jest szybszy o 25%, co potwierdzają osoby, które miały te karty, jak np. unknown soldier, który ma 2 x 1080 i jednego Titana Pascala, chłodzenie jest beznadziejne i nie możliwości abyś miał stałe 2140 bez throttlingu nawet z turbiną na 100%, to jest dokładnie to samo chłodzenie co na 1080 a już tam ledwo co daje rade.
Pamiętam też, że pisałeś, że Quantum Break w dx12 na Titanie Maxwell Ci chodził w 60 fps na ultra w 4k, później jak Ci udowodnili, że zmyślasz to zacząłeś się wykręcać, że na oko. To samo było z Batmanem AK zaraz po premierze, gra zrypana przy premierze nie obsługujący sli silnik jak w QB ale Tobie oczywiście świetnie chodziła. Następnie The Division, pisałeś, że na Maxwellach Titan masz wszystko na max i tylko czasami spadki do powyżej 40, co jest kłamstwem , gra dopiero zaczęła niedawno poprawnie chodzić ale po wlaczeniu cieni HFTS są nawet ostre zjazdy na Titanie Pascal teraz w SLI a co dopiero na Maxwellach, gdzie gra w ogóle nie była zoptymalizowana pod SLI. Ostatni przykład Mafia 3, też nie obsługuje SLI do tej pory , u Ciebie jednak wszystko na ultra w 60 fps. Zwyczajnie Aleks zmyślasz, nie wiem po co to robisz, na PClabie się już nie udzielasz bo wiesz, że tam się z Ciebie śmieją i z Twoich bajek.
hannepin - nie wiem za bardzo jak mam to skomentować, w sumie mi się za bardzo nie chce ale odpowiem ci, bo widzę że wysmarowałeś dużego i ładnego posta. Po pierwsze nie udzielam się na pclabie, bo nie mam czasu, a jak mam to wrzucę tylko parę zdań, ludzie doskonale wiedzą że odpowiadam tylko na priva. Poza tym kto się śmieje i z czego ? ja mam kontakt nie tylko z użytkownikami pclaba, ale nawet z zespołem (sporadyczny, ale jest kiedy potrzeba). Teraz wracając do tego co napisałem ty nie umiesz, albo nie chcesz po prostu przeczytać tego co napisałem ze zrozumieniem. Napisałem Ci wyżej, że karta 1080 GTX po OC do TXP po OC jest ok. średnio 30% wolniejsza. Ale uwaga napisałem ci też że w czasie grania jeśli używasz 1080 i TXP to w dowolnym miejscach gry nawet w WD2, spadki na 1080 są do np. 43, a w TXP do 62 w tym samym miejscu, takich miejsc jest wiele średni różnica to ok. 10fps dla single gpu, ale w czasie grania nie raz rozjazd będzie do różnicy 50% i to jest właśnie dla mnie różnica w tych kartach, a nie średnia z sumy. W miejscach procesorowych SLI dodatkowo dociśnie CPU i min. fps będzie jeszcze niższy na SLI1080, a SLITXP. Nagle piszesz że wiesz to na pewno, a potem piszesz że unknow soldier tak mówi, kosmos.
Wracając do gier : (odpowiem ci ale nie muszę)
1. QB był włączony w chwili premiery w Windows10 więc nie mogłem wbić OSD, uważałem że jest bardzo płynnie mimo że dzięki polskiemu programowi sprawdziłem że było ok. 30-40fps, o czym napisałem parę postów dalej w tym samym temacie, o czym już nie chciałeś napisać - bo zaczynasz się zachowywać jak typowy dziennikarz z TVP (informacja wybiórcza), napisałem że się myliłem i dopiero po użyciu MC dostałem licznik fps. I nikt mi niczego nie udowadniał, napisałem to sam. Wtedy w QB grał na pclabie może z 3 osoby (tak na marginesie).
2. Jeśli chodzi o Batmana AK to nie trzeba być geniuszem aby wiedzieć że każdy kto miał 12GB+ ramu miał zerowy problem z tą grą, a czemu to sobie sam poszukaj, poza tym silnik z gry jest znany więc w czasie premiery gry dodatkowo poprawiłem sobie jej wygląd z poziomu ini jak i ME/RE - temat był nawet na golu. Możesz sobie poszukać jeśli chcesz.
3. Division - przecież są zrzuty z licznkiem fps na pclabie, zapomniałeś o tym ?
4. Mafia 3 jak najbardziej działa w 60fps w 4K.
Zmarnowałem właśnie 5 minut życia, aby odpisać na głupiego posta, ale niech ci będzie. Niech będzie że twój diabeł straszniejszy. Za to strasznie nie lubię jak ktoś mi sugeruje kłamstwo nawet jak jest randomem z internetu. Po pierwsze to naucz się napisania własnego profilu SLI bo widzę że tego nie umiesz, po drugie doszkol się w OC bo widzę że tego także nie nie umiesz, a po trzecie za nim będziesz składał komputer na MultiGPU dowiedz się jak to działa, bo widzę że nadal pewne rzeczy dla ciebie są zagadkowe. I aby nie było że ten post to jakaś napaść na ciebie, jak chcesz dodaj mnie na steam do znajomych to zawsze mogę ci pomóc skonfigurować SLI aby działało to dobrze. Pozdrawiam.
Dalej bajki piszesz,
Mafia 3 pisałeś zaraz po premierze, że chodziła Ci w 60 fps na maksymalnych detalach, podałem link do testów i filmiku z DigitalFoundry gdzie było pokazane jak ta gra chodzi. The Division pisałeś, że grasz na maksymalnych ustawieniach co też było nieprawdą bo na takiej konfiguracji, klatki spadały nawet poniżej 20, ludzie też zwracali Ci uwagę nawet tutaj po premierze gry że zmyślasz. Oczywiście te 2140 to już w ogóle jest śmiechu warte bo jest to niemożliwe na tym słabiutkim chłodzeniu żeby karty i to jeszcze w sli trzymały takie takty bez WC a i z tym byłoby to ciężko zrobić. Na Pclabie nie piszesz bo masz łatkę bajkopisarza i to co piszesz zawsze trzeba podzielić przez dwa.
widzę że kolejne rozmowy o 4K, ja tam śledziłem to co pisał alek na pclabie szkoda że nie pisze bo jedna z sensowniejszych osób w ogóle jakoś forum pclabu umiera powoli i nigdy w życiu nie spotkałem się aby miną się z prawdą za to hannepin ty to jesteś mega łajza bo najpierw pytasz się ludzi co i jak, a potem zawsze się wymądrzasz. Jeśli alka mają za bajkopisarza to ciebie za mega barana ma chyba każdy. Znalazł się autorytet bo ma dwa 1080 których nie umie używać, kupa śmiechu.
Jak nie wiem to wolę owszem zapytać ale nie zmyślam czy koloryzuje jak Alek, bo jest to zwyczajnie niemożliwe żeby miał te karty na 2140 w sli, nie na tym referencyjnym chłodzeniu i nawet jak ustawi na 100% turbinę to będzie miał mega throttling.
nie pisze na pclabie, bo nie mam czasu na pisanie o technologii, obecnie pisze tam gdzie lubię czyli tam gdzie moje hobby -> np. gry.
hennepin - wielkość możliwości OC głownie zależy od temperatury przyjmowania, nie musi to być WC jako odbiornik liniowy, wystarczy przygotować odpowiednio otoczenie odbioru temperatury. Limitem jest TDP, a tak naprawdę napięcie którego bez ingerencji nie podniesiesz znacząco. 2200-2400 to normalne wartości jakie da się jeszcze uzyskać, ja mam niżej ponieważ przy wyższych czasem mi się W10 nie chciał załadować.
Sprzęt testowy identyczny jak mój. Przynajmniej wiem co i jak ;)
Ważne żeby optymalizacja WD 2 bez 4k była dobra, bo co to w ogóle nastały za czasy, żeby martwić się o każdy port na PC żeby jako tako działał poprawnie.