Black Mesa - remake Half-Life'a doczeka się poziomów Xen latem 2017 roku
Trochę z tą skalą przekłamali, silnik hl1 oferował mniejszą skale. Z tego co pamiętam to hl2 oferuje 4 krotnie większą "powierzchnie" do robienia mapy. Oczywiście to nie oznacza, że mapy w hl2 mogą być 4 krotnie większe, tylko że można nanieść tam więcej punkcików. Największe możliwe do wygenerowania przez silnik mapy będzie się przechodzić w podobnym czasie.
O ile pierwszy obrazek to w zasadzie skończona mapa, to drugi nic nie pokazuje, są tam tylko jakieś wyrzeźbione miejsca do poruszania się które w nowoczesnym programie można byłoby zrobić w 1-2 dni bez najmniejszych problemów.
@jakisnick
Nie wiem w czym obecnie pracują mapperzy, ale kilka lat temu poprawne ustawienie tylu ścian w Hammer to nie były 1-2 dni pracy.
w hammerze do l4d2 był już zwykły sculpting, ale tam już zmienili dosyć sporo rzeczy w silniku. Twórcy black mesy używają pewnie source sdk, ale to też nie jest problem bo istnieje ogromna ilość narzędzi robiąca takie rzeczy i konwertująca je do formatu który hammer może odczytać. Valve zawsze stosowało proste dla moderów systemy. Dlatego nadal jest to 1-2 dni pracy.
Ale nie zmienia to faktu, że to jest dobra wiadomość. Nie zapomnieli o to i zamierzają doprowadzić projekt do samego końca. :)
Moze zagram przed smiercia.
Czekam już tylko na te poziomy, by znów odświeżyć sobie ten kultowy tytuł. :)
5 lat robić jeden level, a rok całą grę. Masakra. Mają rozmach s.........y