Microsoft ogłosił gogle wirtualnej rzeczywistości
I 3D.
To tak żeby fanboje VR nie marnowali swojego czasu na pisanie takich bzdet.
spoiler start
ALE PRZECIEŻ VR SIĘ SPRZEDAJE I JEST SUPER!!!1111 TO ZMIENI GRY!111!!!11!! TO JEST PRZYSZŁOŚĆ GRANIA!!!!!1111 (Zaraz, co by tu jeszcze... A już wiem.) DAJMY TWÓRCOM GIER CZAS, ZOBACZYCIE, BĘDĄ WYCHODZIĆ NA VR DOBRE GRY!!!!11111 ZRESZTĄ JUŻ SĄ!!!!11 JAK POJAWIAŁA SIĘ TELEWIZJA TO TEŻ MÓWIONO ŻE ZDECHNIE, ŻE SIĘ NIE PRZYJMIE, I CO, PRZYJĘŁA SIĘ!!!!1111 PEWNIE NAWET NIE KORZYSTALIŚCIE, WIĘC CZEMU W OGÓLE OCENIACIE!!!!1111 JAKBYŚCIE UŻYWALI VR TO BYŚCIE WIEDZIELI JAKIE JEST DOBRE!!!!111 TE PROBLEMY Z BŁĘDNIKIEM TO TEŻ BZDURA, TO TYLKO U NIEKTÓRYCH ONE WYSTĘPUJĄ!!!!11!!1111
spoiler stop
A i polecam - ale uwaga, bo jest długie - to: https://www.youtube.com/watch?v=HJJWwWD8YIA
Cały podcast jednak jest na tak dla VR i są tam argumenty, że VR to co innego niż kontrolery ruchowe.
Bo vr może być fajne (ale w połączeniu z kontrolerami ruchowymi, bez nich to nie ma większego sensu, lepiej kupić jakiś dobry monitor). Ale nie teraz. Nie w takim stanie. Może za 5-15 lat.
Z podcastu wynika, że VR już może sprawiać radość grania problemem jest dosyć sporym dotarcie do przeciętnego użytkownika bo doświadczenie jakie dają gry VR jest bardzo trudno zaprezentować za pomocą youtuba czy recenzji. Dlatego w tej chwili tak jak jest wspomniane w podcaście dla osób które tworzą gry na VR klientami dla nich nie są ludzie na rożnych targach którzy przychodzą tylko z ciekawości zobaczyć VR. W tej chwili klientami są ludzie którzy wierzą w tę technologię. Mówisz, że za 5, 15 lat będzie sens to powiedz kiedy ta technologia ma mieć okres dorastania?
to powiedz kiedy ta technologia ma mieć okres dorastania?
Generalnie to mam to w nosie, ale jeśli mam na coś postawić to stawiałbym na 10-15 najbliższych lat.