Skyrim i Fallout 4 na PlayStation 4 jednak z modami; PS4 Pro z 4K
Mam nadzieję że polski będzie zintegrowany z grą na stałe bo byłem jednych z tych nieszczęśników którzy nie wiedzieli że TES V Skyrim LE zakupiony przez g2a jako global nie ma polskiego i trzeba ściągać spolszczenia żeby wszystko mieć po polsku zarówno dialogi w podstawce jak i we wszytskich DLC.
Najwyraźniej jakiś konsensus został osiągnięty, choć przy zastrzeżeniu, że autorzy modów nie będą mogli używać żadnych zewnętrznych zasobów, a więc ich „warsztat” ograniczy się do oficjalnej zawartości dostarczonej z danym tytułem.
Co to znaczy, bo jak dla mnie to wyklucza 90% modów?
Nadszarpniętej reputacji za bardzo to nie poprawi, ale chyba dobrze, że poszli po rozum do głowy.
Najpewniej wyklucza Skyrim Script Extender, a to dla społeczności moderskiej skupionej wokół gry najważniejsze narzędzie.
Poza tym zapewne nie bedą działać wszelkie "specjalne" skórki typu miecz z gry X (np. miecz Cloude's z FF VII, chociaż nie wiem czy taki mod istnieje, ale pewnie tak)
Dżizs, te firmy zachowują się jak dzieci zabierające sobie grabki w piaskownicy. Pierw miały być mody, potem jednak nie, teraz jednak tak, a może za dwa tygodnie dowiemy się, że coś się odwidziało i znów modów nie będzie.
https://www.youtube.com/watch?v=xGdDX730wwg
Bezi2598 [2]
Co to znaczy, bo jak dla mnie to wyklucza 90% modów?
To znaczy, że badanie gruntu pod płatne mody na konsolach weszło na kolejny etap.
PS 4K z 4K chyba filmami i statycznym menu, haha, te wypierdziane konsole to nawet 1080p nie są wstanie utrzymać na poziomie 30fps, a Sony jak zawsze śmieszne ze swoimi obietnicami.
Jak ma się telewizor z gówna tak jak ty masz tak będziesz miał jak piszesz, to jest pod to byś kupił ich tv z 4k znaczy sony i do tego pro od nich też wtedy jak będziesz miał takie kombo to nagle cudownie zacznie ci wszystko chodzić.
Jak będzie z modami na PC - skoro ta edycja ma działać na 64bitowym enginie, to wszystkie dotychczasowe mody na nexusie nie będą kompatybilne? Czy twórcy będą musieli tworzyć od nowa? Czy chociaż mody graficzne będą działać bez problemu?
Z modami graficznymi i tymi pdmieniającymi tekstury oraz dodającymi nowe elementy np. zbroje pewnie nie będzie większego problemu, natomiast mody oparte na skryptach ich twórcy będą musieli zaktualizować do nowej kompatybilnej wersji.
Najważniejszy jest Skyrim Script Extender bo dzięki niemu można robić zaawansowane mody, czyli jak pisze JaspeR90k chodzi głownie o skrypty. Z tego co mi wiadomo to nie ma co się spodziewać zbyt szybko nowej wersji dostosowanej do 64 bitów, mowa nawet o roku na przystosowanie/ napisanie od nowa. Dlatego osobiście dałem sobie spokój z czekaniem na tego remastera, ale oczywiście ludzie grający na konsolach jak najbardziej mogą go wyczekiwać.
to nie ma być pod nexusa ma powstać odzielna strona pod konsolowe mody i nexus nie będzie ją redagował tylko dawne sony online games teraz day break kompany oraz bethesda ent ich spółka córka zenimax czyli płatne mody witamy.