Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość ReCore – pierwsze recenzje, tytuł ma spore problemy z wydajnością

12.09.2016 19:39
1
2
zanonimizowany1182476
31
Pretorianin

Eh... gdzie ci twórcy wypuszczajacy w pełni sprawna grę w dniu premiery?

Są tacy jeszcze?

12.09.2016 19:42
2
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

18 sekund. Hmmm

12.09.2016 19:43
😊
1
odpowiedz
1 odpowiedź
nacin
17
Legionista

Nie ma co się dziwić to bardziej taki rasowy indyk niż jakaś produkcja wysokobudżetowa. jest to malutkie studio. Tam trochę pomógł microsoft studios, a tak to taki typowy średniak czasami grafika będzie przepiękna a czasami pikseloza będzie raziła i inne drobiazgi. Ale tym się nie przejmuję, bo gameplay w tej grze może być wysoki i na to czekam w tej grze. Wolę taką nowość ograć niż co roku klepać tego coda. Pozdrawiam

12.09.2016 20:33
1.1
zanonimizowany1187012
11
Senator

Czyli małe studio to usprawiedliwienie dla odwalenie optymalizacyjnej fuszerki?

12.09.2016 19:44
kluha666
2
odpowiedz
1 odpowiedź
kluha666
171
See you space cowboy

Tak z ciekawości chciałem zapytać. Da się wyłączyć auto-celowanie na konsoli? Bo jak widzę gameplaye to zastanawiam się jaką radość można czerpać z gry, która tak bezczelnie ułatwia rozgrywkę.

12.09.2016 20:53
kaszanka9
2.1
kaszanka9
109
Bulbulator

Tylko, że ułatwienie wycelowania z uwagi na ułomność pada to żaden dramat, szczególnie tam gdzie zręczność posługiwania się padem nie jest kluczowym wyzwaniem.

12.09.2016 19:47
domino310
😁
3
odpowiedz
domino310
122
Bastard Rycerski

Esh zawsze sobie zdają sprawę ale i tak wypuszczają te buble. Powinni zapier....ać na galerze z takim podejściem...

12.09.2016 19:48
4
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1058903
49
Generał

Quantum Break już niedługo będzie na steam i będę miał okazje zagrać wreszcie to i pewnie ReCore wyjdzie za jakiś czas na jakąś sensowną platformę do grania ;] A za problemy z wydajnością odpowiada zapewne windows store :D

12.09.2016 19:54
Ohydny Czerwonodupny Pirat
4.1
Ohydny Czerwonodupny Pirat
72
Gracz raczej autystyczny

Jest to wielce prawdopodobne, bo: 1. Nie jest to tytuł first-party Microsoftu. 2. Będzie się kiepsko sprzedawać na Win 10. Mam tylko nadzieję, że Cuphead wyjdzie od razu pod Win7.

post wyedytowany przez Ohydny Czerwonodupny Pirat 2016-09-12 19:57:15
12.09.2016 19:49
Dariusxq
😁
5
odpowiedz
Dariusxq
52
Forumowy Prowokator

Wiadomo że gra będzie gównem,w końcu nikt się nie przykłada do exclusivów dla microsyfu xDDDD

12.09.2016 19:53
Irek22
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
Irek22
161
Legend

Nieco lepiej sytuacja wygląda na pecetach. Port jest stabilny (...)

Hmm... Port lepiej zoptymalizowany od wydanego w tym samym czasie oryginału? Tego jeszcze nie grali czy może to jednak nie wersja PC jest portem?...

post wyedytowany przez Irek22 2016-09-12 20:00:20
12.09.2016 20:19
6.1
zanonimizowany146624
131
Legend

Bo nie jest

12.09.2016 20:56
kaszanka9
6.2
kaszanka9
109
Bulbulator

Tak, nie jest, lol co za beka, m$ który na prawo i lewo zaznacza jaką to oni mają jedną platformę, prostotę w przenoszeniu gier, dx12 na pc i xone, ale oczywiście TO NIE JEST PORT, pisali obie OD ZERA, tia...

12.09.2016 20:32
Dzienciou
7
odpowiedz
Dzienciou
164
Generał

w sumie będą mogą być dwa następstwa całego zamieszania:
1) albo nauczą się wreszcie do recenzentów wysyłać jakieś przyzwoite wersje swoich gier zamiast "łatka w dniu premiery"
2) albo zacznie się fala embarg na recenzje i brak rozsyłania tytułu wcześniej.

12.09.2016 20:34
8
2
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1187012
11
Senator

Deweloperzy przyznali, że zdają sobie sprawę z problemów i przygotowują w tej chwili łatkę, która trafi do graczy w dniu premiery.

To jak sobie zdają sprawę nie mogli przesunąć daty premiery?

Czy oczywiście zdali sobie dopiero po czasie, jak to ostatnio bywa u deweloperów?

12.09.2016 21:04
8.1
Gerr
63
Generał

Nie chcę nikogo usprawiedliwiać, ale to nie jest takie proste jak się wydaje. Nie zgłębiałem sprawy bardziej, więc mogę się tu mylić, ale zwykle jest tak że przełożenie premiery to olbrzymie koszta, szczególnie dla małych firm, nad którymi wiszą wydawcy i umowy, zwykle skonstruowane w taki sposób by być mniej przychylnym dla dewelopera. Takie koszta mogą w prosty sposób zabić małe studio...

12.09.2016 20:47
Raiden
9
odpowiedz
Raiden
145
Generał

@MrGoladkin
Legendy (Zeldy) głoszą, że Nintendo, chociaż i oni mieli jedną czy dwie wpadki.
Poza Big N może Blizzard?

12.09.2016 22:15
10
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Znowu... Jak zwykle.

12.09.2016 22:30
11
odpowiedz
A_wildwolf_A
221
Senator

Po śmierci bohaterki gra potrafi wczytywać się nawet od półtora do całych dwóch minut.
pewnie przez wysokiej jakości tekstury

13.09.2016 09:01
pieterkov
12
odpowiedz
pieterkov
150
Senator

Kolejny syf od microsoftu.

13.09.2016 12:08
👎
13
odpowiedz
zanonimizowany1099261
11
Konsul

Kolejna próba Microsoftu by przejść na win10 i zagrać w tę grę XD

13.09.2016 16:07
jaro1986
👎
14
1
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

Jeżeli tak szpetna gra ma problemy z wydajnością, to raczej nie jest kwestia sprzętu, tylko mega-ujowej optymalizacji. Jakoś na XOne jest wiele gier, które wyglądają po stokroć lepiej i działają płynnie. Od pierwszej zapowiedzi wyglądało na średniaka i tak pozostało, w dodatku chodzi gorzej niż wygląda.

Wiadomość ReCore – pierwsze recenzje, tytuł ma spore problemy z wydajnością