Halo 5: Forge - poznaliśmy wymagania sprzętowe
"Studio 343 Industries ujawniło bowiem jej wymagania sprzętowe. Nie są one szczególnie zaskakujące i nie odbiegają zbytnio od obecnie wydawanych produkcji.
"
No tak, w końcu obecnie wydawane produkcje maja totalnie zwalone optymalizacje.. widać to już norma i nawet nie "zaskakuje". Za jakis czas redaktorzy będą pisać, zeby dziękować twórcą bo gra wymaga np. tylko 12gb ramu [kij ze nawet 6 nie potrafi wykorzystać...]
dziękować twórcą bo gra wymaga np. tylko 12gb ramu [kij ze nawet 6 nie potrafi wykorzystać...]
Czyli de facto nie wymaga 12gb? Pisz z sensem albo wcale.
Wiesz... gry na konsole też tworzy się na PC...
Tak jest łatwiej.
To genialny ruch. MS wypuści edytor na pc, a potem będzie sprzedawał najlepsze mapy w formie DLC na X1. Założę się, że w umowie licencyjnej, której nikt nie czyta, będzie punkt, że MS zastrzega sobie prawo do wykorzystania wytworów z Forge w dowolny sposób.
Halo 5 podobnie jak każda istniejąca gra z X1 ukaże się na PC, tylko później ;)
Więc nie dadzą nam (PC-towcom) gry, ale umożliwią nam robienie map.
Których nie moożemy nawet użyć.
em...
widzę tu mały błąd w logice.
Wszystko ładnie pięknie, tylko 40Gb wolnego miejsca na dysku to ja nie widziałem już od jakiegoś roku :D
Bardzo powolne brawa dla Ciebie.. moja żona się uśmiała jak to zobaczyła :D Niestety, fapfolder zapełnia się zdjęciami niekoniecznie nagimi, i na pewno mało zmyslowymi :D sorry za offtop.