BioShock: The Collection na trzech nowych materiałach z rozgrywką
Szkoda tylko, że Bioshock powstał na sztywnym Unreal Engine 3, w końcu jest to gra FPS, a nie ma w ogóle żadnej satysfakcji z walki.
A co ma do tego UE3? bioszoki zawsze miały ch*** strzelanie bo twórcy nie potrafili zrobić dobrego gamepleja i tyle.
Infinite mialo lepsze model strzelania moim zdaniem.
Gameplay? Kwestia gustu, ja bym z checia pogral wlasnie w cos co ma swietna fabule, a jest przy tym typowym fpsem.
@alchemiakr Tak właściwie to pierwsze dwa Bioshocki działają na zmodyfikowanym UE2.5
Moim zdaniem pierwszy BioShock najlepiej łączył klimat, fabułę i satysfakcję z rozgrywki. Zmodyfikowany Unreal Engine 2.5 robił wtedy rewelacyjne wrażenie. Infinite nie było złe i miało niezłą fabułę, ale brakowało mi tam klimatu podwodnego świata (do którego BTW próbowano nawiązać w dodatku Burial at Sea).
a mnie pierwszy bioshock zanudził na śmierć
Bioshock to geniusz artystyczny ktory powinien byc wystawiany w galeriach sztuki.
To nie jest gra to jest przezycie.
Niestety wiele gimbojadow traktuje to jako strzelanke i czepia sie liczby FPS czy silnika, nie znajac angielskiego nie jest w stanie dostrzec arcydziela jakie przed nimi stoi.
Kevin Levin szacun za jego opus magnum, juz drugiego tak wybitnego dziela nie da sie stworzyc o czym swaidczy Infinite w ktorum zaczeli babrac sie w fizyke kwantowa i swiaty rownolegle.
Co nie zmienia faktu ze pierwszy Bioshock klimatem i historia zmiata z powierzchni jakiekolwiek dzielo wizualne jakie kiedykolwiek powstalo.