Ashes of Ariandel pierwszym dodatkiem do Dark Souls III
Jako wielki fan serii Souls z wypiekami na twarzy czekam na dodatki do DS3. Mam nadzieje, że utrzymają poziom dodatków z DS2 i Bloodborne.
Studio From Software nie ma obecnie planów na stworzenie kolejnej części, ale za to pracuje nad trzema innymi grami, z których jedna ma być utrzymana w stylu „Soulsów”, więc fani tego typu gier mogą już zacierać rączki. Liczę, że jedną z tych gier będzie druga część Bloodborne!
No to ciekawe, który wątek zostanie pociągnięty dalej, na forach i innych redditach już widzę spekulacje, że
spoiler start
coś ze słońcem, czyli najpewniej Gwynnevere i/lub anioły
spoiler stop
. Jakkolwiek by nie było, szykują się długie dwa miesiące.
E tam fabuła w Soulsach to jest najmniej istotny element sceny przerywnikowe są ciekawe ale za wiele nie wnoszą,ale w Bloodboorne fabuła jest świetna i o dziwo bardzo czytelna.
E tam fabuła w Soulsach to jest najmniej istotny element sceny przerywnikowe są ciekawe ale za wiele nie wnoszą
Taka prawda,a fabułę z Souls`ów zrozumie i tak z 1% podczas gry, reszta będzie się posiłkować Lorami z youtuba.
@Cre‹A›ToR To w sumie trochę smutne, że potrafisz zrozumieć samodzielnie jedynie 1% fabuły. Fabuła jest kluczowym rdzeniem gry, gdyż to na jej podstawie tworzy się świat i Bossów (w większości przypadków)
"że potrafisz zrozumieć samodzielnie jedynie 1% fabuły"
"fabułę z Souls`ów zrozumie i tak z 1% podczas gry, reszta będzie się posiłkować Lorami z youtuba."
Po 1% nie dopisałem ludzi bo sądziłem że po słowie "reszta" się wszystkie domyślisz ehhhh...
Mi chodziło o to że 1% graczy która to ukończy zrozumie fabułę tej gry i taka jest prawda, ale taki król niczego Berialek oczywiście znajduje się w tym 1% razem z tobą ;)
Mam nadzieję, że ta mapa pvp to arena rodem z DS2. Kompletnie nie rozumiem czemu wywalili tak dobry pomysł, zdecydowanie za dużo czasu schodzi na odświeżanie nieważnych znaków po Pontyfiku.
Trojka chyba najslabsza z serii, juz nawet w te dodatki nie chce mi sie grac. Znowu snieg, meh.
From Software standardowo wyciska z naiwniaków i fanbojów wszystkie soki. Szkoda kasy na ten odgrzewany kotlet zrobiony z przetrawionych resztek z poprzednich części.
Jeżeli ktoś jeszcze nie ma, to warto wydać pieniążki na pierwszą część Dark Souls, pozostałych nie tykając, bowiem nie są tego warte. Część druga, to właściwie strzał w pysk tak dla fanów serii, jak i dla zwykłych graczy, bo gra była po prostu tragiczna pod wieloma względami. Część trzecia, to odgrzewany kotlet. Kilka ciekawych pomysłów tonie w morzu kiczu i tandety rozbrzmiewającej echem poprzednich części Soulsów, oraz gry Bloodborne.
Czekam na argumenty dlaczego II jest taka żałosna, bo jak do tej pory bawiłem się świetnie, do tego jest najlepsza pod względem PvP.
No wlasnie, generalnie zgodzilbym sie z postem Srebrnoburego, oprocz wlasnie tego stwierdzenia, ze dwojka jest tragiczna. Imo to najlepsza czesc soulsow, ulepszajaca jedynke pod praktycznie kazdym wzgledem (oprocz moze budowy poziomow, ale nie mozna im odmowic roznorodnosci).
A wszystko bije i tak Bloodborne, to chyba najlepsza gra od From.
Jak dla mnie jedynka ma najlepsze lore, dwójka najlepsze pvp a trójka najciekawszych bossów. Kolejne części to "odgrzewany kotlet"? W każdą część gra się podobnie, ale nie dziwota, w końcu to kolejne części jednej serii. Do każdej kolejnej części wracam (i w sumie nie tylko ja- ze wszystkich soulsów DS3 sprzedał przecież najwięcej kopii) chętnie, bo to po prostu świetnie stworzone gry.
From Software nie można odmówić jednego- nadal mają kupę pomysłów, co pokazują z każdą kolejną odsłoną.
@DamnGoodGamer
Proszę, oto argumenty:
-poziom trudności jest zawyżany "po taniości", np. groźni przeciwnicy ustawiani są w grupach, które atakują razem, gdy jakakolwiek jednostka wykryje gracza, zmuszając do walki z tłumem. (zanim powiecie, że w DS1 też tak czasem było, pragnę zauważyć, iż tam byli to mega słabi przeciwnicy nie stanowiący wyzwania)
-absurdalnie złe hitboxy (przykłady? proszę bardzo http://24.media.tumblr.com/8cb9b9667a97bdec41b28f3801cb5b4d/tumblr_n5ccnzhvTv1ro156wo2_r1_400.gif
http://giant.gfycat.com/GrossGaseousAntarcticgiantpetrel.gif )
-nudni bossowie wykonani bez polotu (wielki humanoid z wielką bronią), których poziom trudności nie wynika z ciekawych animacji a z OGROMNEJ ilości zdrowia, odporności i obrażeń (dla porównania Fume Knight ma na NG 10,100 hp a Artorias 3,750 hp)
- mało rozbudowany główny wątek fabularny przedstawiony bardzo chaotycznie
-nieciekawy i czasem absurdalny projekt świata (np. nieistniejąca winda z Earthen Peak w Harvest Valley jadąca prosto do Iron Keep na środku morza lawy)
Ale ale nie myślcie sobie, że ja to tak sobie tylko hejtuję. Wiem że gra przeszła przez poważne problemy w produkcji (zmiana dyrektora gry w połowie tworzenia) i na prawdę szanuję to, że zdążyli ją jeszcze w tak krótkim terminie poprawić.
Jedno co Dark Souls 2 muszę przyznać to to, że gra ma na prawdę przyjemne PVP dzięki któremu zjednała sobie wielu fanów i zapewniła dłuższy żywot.
Ja do dwójki się ostatecznie przekonałem, choć na początku strasznie mnie zawiodła po genialnej jedynce. W trójkę jeszcze nie zagrałem, ale też myślę że nie dorówna pierwszemu Dark Souls, które jest grą wybitną i mającą tą iskrę geniuszu, której zabrakło później.