Vampyr - 9 minut rozgrywki z RPG-a autorów Life is Strange
Opis mechaniki i sposobu budowania narracji brzmi świetnie. Często efekty wyborów moralnych są widoczne w jednej i zazwyczaj natychmiastowej sytuacji. Czekam na więcej materiałów.
Oby gra dawała możliwość nieliniowej eksploracji miasta, bo pod tym względem Life is strange nieco zawodziło.
Niby tak, ale z drugiej strony generalnie w grach albo sie trzeba skupic na opowiadaniu historii i wtedy gra jest liniowa, albo jest otwarty swiat, ale traci na tym opowiesc. Dajmy na to Skyrim- tam jest tyle do eksploracji ze historia gdzies sie rozmywa, stanowi tylko tlo, pretekst zeby mozna bylo lazic i zwiedzac. To samo Wiedzmin 3- swietna fabula, ale fabularnych misji jest kilka, a cala reszta to dodatkowee aktywnosci i eksplorowanie. Jak lazimy i zwiedzamy to nie wykonujemy questu glownego. W sumie taki paradoks, niby szybko musimy odszukac Ciri, a sie szlajamy po jakichs jaskiniach i ubijamy potwory ze zlecen.
Life is strange postawilo na historie, gameplay musial byc liniowy.
Ten sam gameplay co poprzednio :)
Jedna z ciekawszych gier, jestem bardzo zainteresowany tym tytułem.