No Man's Sky – patch naprawiający problemy techniczne dostępny na PC i PS4
Czyli tak jak mówiłem. Teraz mamy wersję alpha gry i czekamy na łatki, pełna gra będzie zapewne po roku
Nie wiem jak po tym patchu ale po tym experimental wszystko chodzi dobrze, na jednym kompie( Phenom II 465) nie szło gry wogóle odpalić teraz wszystko gra, a dodatkowo drugi komp C2D Q6700 2,66 GHz HD 5700 4gb ramu i ... wszystko chodzi super wiadomo grafa na low czasem scinka i qwa nie szło tak od razu...
Ten patch jest głównie dla Phenom/ amd i starszych PC. Na moim i5 i GTX 670 dalej sraka. Trzeba poczekać aż gra wyjdzie z fazy Alpha i wtedy można się bawić.
No i właśnie. Niepotrzebnie rozdęty balon hajpu pękł z hukiem przekłuty startem wczesnego dostępu dla niepoznaki zwanym "premierą". Pozostaje spokojnie czekać na faktyczną premierę gry.
Co do twórców, życzę im, by wyciągnęli lekcję i następnym razem byli powściągliwsi i stateczniejsi a przy tym klarowniejsi w deklaracjach.
A i z samego hajpu lekcja - ludziska w ten sposób ujawnili, za czym podskórnie tęsknią. Bo to w obietnice spełnienia marzeń najłatwiej uwierzyć. Bo chce się w to wierzyć. Bardzo się chce, żeby to była prawda. Tak więc mieliśmy wgląd w umysły i marzenia graczy, w to, czego pragną od gry.
A nie pamiętacia jaka sraka byłą x-rebirth jaki był poguwany a teraz po dodatku way of light chodzi bardzo dobrze no ja dzisiaj miałem buga z savem. A dalej deatch expoloita nie naprawili chodzi o to że można dupować przedmoity zwłaszcza atlas stony inne żadkie itemy przez własną śmierć i potem odzyskiwanie rzeczy ze statku gdyż nasz trup zostaje po tym jak nawet załadujemy poprzedniego sava przed śmierci.
Słabsze PC od czego, od ps4? Na którym też działa nędznie?
Co za kpiny.
I tak oczywiście bagatelizowanie problemu, że tylko 1% miało problem, taa, właśnie widzę ten 1% na steam.
No, ale bym zapomniał, że dla typa 20 fps przy wchodzeniu w nowy układ czy planetę "to nie jest problem", bo panie, proceduralnie jest, inaczej się nie da...
Łatka jest niezbyt udana, bo na moim PS4 gra zaczęła się ciąć i tracić fps-y dopiero po aktualizacji 1.04. Szkoda.
Dla posiadaczy kart Nvidia podaje sposób na pozbycie się spadków FPS, ten jako jedyny zadziałał u mnie na GTX970:
1) wyłączamy w grze Vsync, ustawiamy Full Screen i limit klatek na max
2) panel sterowania Nvidia - Ustawienia 3D - Zarządzanie ustawieniami 3D - Ustawienia programu - wybieramy No Man's Sky i zmieniamy 2 opcje:
- Potrójne buforowanie Włącz
- Synchronizacja pionowa Adaptacyjny
Cieszymy się płynną grafiką :)
Ps. Nie bawiłem się tak dobrze przy grze komputerowej od czasów Duke Nukem 3D i 96' kiedy wszystko było nowe. Ta gra z pewnością nie jest dla wszystkich. Pozdrawiam marzycieli fanów sci-fi :)
wiShkiL - rozumiem, że nadal się bawisz tak samo dobrze ? :>
Skąd te patche pobrać?