Sniper: Ghost Warrior 3 - kilkanaście minut rozgrywki z polskiej strzelanki
Ostatnio mam ochotę zerżnąć jakąś seksi shemale typu Sarina Valentina, a wy? A gra świetna.
OMG budżetówka...na pierwszy rzut oka nie wygląda nawet dobrze.
Pierdyliard znaczników dla zbieraczy czyni minimapę mało czytelną, dziś gra tworzona przez polski zespół musi mieć 500+...znajdziek.
Przesłuchiwani wrogowie nie udzielają faktycznych informacji (tak jak było to np. w Splinter Cell), do tego powtarzają jeden tekst.
Można się wspinać na wybrane przez twórców elementy, a przecież dałoby radę zrobić to inaczej - nie raz widziałem kuriozalne sytuacje pod tytułem: na 2,5 metrową ścianę można się wspiąć, ale w innym miejscu na 1,5 metra już nie, bo twórcy tego nie przewidzieli LOL.
Grafika nie powala, ale to już szczegół.
Mogliby się skupić na LotF2, żeby wyszła jedna gra zamiast dwóch ale za to reprezentująca AAA nie tylko z ceny.
Też tak sobie myślę, że lepiej byłoby się skupić na jednej grze, jak dla mnie powinna to być LOTF, bo to była ich najlepsza produkcja. Choć jak patrzę na nową grę Deck13, czyli The Surge, to zastanawiam się ile pracy włożyli CI Games przy LOTF i czy bez Deck13 coś by z tego wyszło.
Jest nadzieja, bo Tomasz Gop wrócił do CI Games. Wiedźmina 2 i pierwsze Lordsy przechodziłem po kilka razy i mam nadzieję, że podobnie będzie z dwójką. Swoją drogą, ciekawe jak rozwiążą sprawę fabularnie i czy dalej Harkyn będzie głównym protagonistą. Pozdrawiam
Nie wygląda źle, wręcz całkiem przyzwoicie. To chyba jeszcze Alpha? Co do znaczników, to chyba na najwyższym poziomie ich nie będzie... Przynajmniej mam taką nadzieję. W dwójkę grało mi się całkiem dobrze a Siberian Strike z kolei było świetnym epizodem.
Gra prezentuję się naprawdę bardzo dobrze. Jestem prawie pewny że kupię ją po premierze na PC, chyba że coś będzie nie halo z optymalizacją.
Voice aktorzy bardzo słabo dobrani. Moim zdaniem konieczna zmiana.
Tez to zauwazylem. Glowny bohater jak i przeciwnicy. Slychac to w szczegolnosci kiedy przechodzil ten etap w stylu warrior. Brzmialo to strasznie slabo. Element z przesluchiwaniem rowniez lipa bo konczy sie na uderzeniu w glowe zaraz po tym jak przeciwnik oznajmia,ze powie informacje. Slabe to jest. To powinna byc dograna konkretna kwestia w zaleznosci od misji. Udzwiekowienie rowniez biedne. Graficznie jest poprawnie i jakos specjalnie to nie przeszkadza co obejrzalem. Jest ok. To co rowniez boli to AI. Nie powinni sie bac dac trudniejszych przeciwnikow i tego,ze sa w stanie nas latwiej zauwazyc. Na ten moment to wszystkich mozna by bylo wyciac nozem bez wiekszego problemu. No i jeszcze te elementy jakiegos zmyslu. Widze przeciwnikow oznaczonych przez sciany np. Cel glowny idzie sam poprawic antene na dachu a ja czekam na daszku widzac jak zaraz otworzy drzwi itp itd. No litosci. Niech zrobia z tego cos bardziej wymagajacego. Brakuje jeszcze migajacych strzalek na ziemi w ramach podpowiedzi jak isc. Nie zawsze wiecej znaczy lepiej. CI GAMES nie idzdzcie ta droga pls. To mozna jeszcze uratowac i zrobic gre na mocne 7-8/10.
To jest placeholder. Niektóre głosy podkładali sami devowie i jest to tymczasowe rozwiązanie we wczesnej wersji, Docelowo będą profesjonalnie podłożone głosy
Super jeżeli miał bym patrzeć na każdą grę pod względem głosów to musiał bym wrócić do lat 80 -tych i grać w tetrisa.
Osobiście mi się podoba nie zważając na głosy, grafika bardzo mi przypadła, a zresztą przecież to CryEngine zawsze lubiłem ten silniczek. Trzy tryby gracza to jest to co powinno być od samego początku do końca w tej serii gier, otwarty świat i wybór broni to chyba jest dość istotna rzecz. Jestem ciekaw jak to wyjdzie w praniu.
Jak na razie to wygląda jak kolejny niczym niewyróżniający się FPS jakich miliony
Mnie najbardziej podoba się opcja wyboru stylu walki i tak na prawdę przejście samej gry na 3 różne sposoby. Wiadomo dron fajny gadżet ale nie każdy musi go używać, grając jako warrior na pewno dużo ciężej będzie jeśli go nie użyjemy i nie będziemy chcieli przesłuchiwać wrogów tylko wbić się w tłum przeciwników i go z tym tematem. A przecież jeśli ma być otwarty świat to nikt nie każe Nam chodzić tam gdzie przewidział twórca gry, równie dobrze możemy zająć inną pozycję snajperską.
Nie sądziłem że napiszę to pod adresem gry CI Games, ale Sniper: Ghost Warrior 3 na tym gameplayu prezentuje się zaskakująco przyzwoicie.
Myślę że na tą chwilę gra zapowiada się bardzo ciekawie i może wielu zaskoczyć. Bo przecież tyle osób najeżdża na gry od CI Games, a to się zmienia jak widać i starają się robić co raz to lepsze gry.
Głosów bym się bardzo tutaj nie czepiał. Choć czasem miałem wrażenie, że podkładający się dopiero co obudził. To co zostało prezentowane na tym trailerze pokazuje, że zespół się przyłożył i posłuchał graczy po poprzednich częściach gry. Dla nikogo nie jest przyjemne jeżdżenie po nim jak po kobyle, więc po udanym LotF chcą pokazać, że potrafią utrzymać tendencje wzrostową oraz dobrą kondycję. Graficznie bardzo dobrze, gameplayowo dość żwawo. Oby tylko termin dopisał i będzie jak trzeba.
Wiesz, nikt nie mówi, że jest do kitu. Gra ma potencjał. Na pewno nie będzie to gra na powyżej 8,5, ale mocne 7 w polocie 8, ale jeśli zajdą odpowiednie zmiany i jeśli gra będzie oferować ciekawe misje. Trochę nie podoba mi się ekwipunek.Powinien być bardziej ograniczony. Moim zdaniem powinni dać wybór przed misją jak chcemy ją rozegrać tj. musimy zdecydować przed jej rozpoczęciem jaki ekwipunek bierzemy ze sobą, a nie jak tutaj kałach, snajperka, pistolet, dron, granaty, nóż, coś tam jeszcze. Za dużo tego. Broń główna powinna zająć 60% ekwipunku, pistole 10 % i zostaje dodatkowe 30 % na powiedzmy dron 20-30% i ewentualnie 2 granaty po 5%. To by było bardziej realistyczne. Nie mówiąc już o magazynkach. Ekwipunek powinien być a'la arma i by było git.
Głosów bym się bardzo tutaj nie czepiał. Choć czasem miałem wrażenie, że podkładający się dopiero co obudził.
i czego w poście wyżej nie zrozumiałeś, że to nie są dźwięki z gry, tylko nagrane telefonem byle głosy do testów, które później będą zastąpione profesjonalnie nagranymi? :)
"Głosów bym się bardzo tutaj nie czepiał. Choć czasem miałem wrażenie, że podkładający się dopiero co obudził.
i czego w poście wyżej nie zrozumiałeś, że to nie są dźwięki z gry, tylko nagrane telefonem byle głosy do testów, które później będą zastąpione profesjonalnie nagranymi? :)"
Skąd to wiesz ?
"Broń główna powinna zająć 60% ekwipunku, pistole 10 % i zostaje dodatkowe 30 % na powiedzmy dron 20-30% i ewentualnie 2 granaty po 5%. To by było bardziej realistyczne. Nie mówiąc już o magazynkach. Ekwipunek powinien być a'la arma i by było git."
Największa brednia jaką przeczytałem - SGWIII nie jest symulatorem, Ta rozpiska coś ty zrobił nie jak nie ma sensu, Broń Główna to na pewno nie 60 % ekwipunku..
Zależne jest także od Siły osoby kto ile jest w stanie wziąć.
Ten układ który teraz wprowadzają uważam za dobry, a wybór przed misją jak ją chcemy zrobić to jest Podejście taktyczne - strategiczne a zarazem, logiczne.
Skąd to wiesz ?
Bo pisałem zapowiedź gry tutaj po osobistej wizycie w studiu CI Games, gdzie dokładnie nas o tym poinformowano. ale zgadzam się, że na potrzeby publicznej prezentacji z okazji targów takie coś nie powinno mieć miejsca, bo wprowadza w błąd
Broń główna powinna zająć 60% ekwipunku, pistole 10 % i zostaje dodatkowe 30 % na powiedzmy dron 20-30% i ewentualnie 2 granaty po 5%
Żaden żołnierz nie zbroi się na "procenty" :D Amunicję dobiera do się do danej misji - czasu trwania, terenu, roli itp itd.
a poza tym SGW 3 nie jest symulatorem w żadnym wypadku
NOO i to by wyjaśniało wszystko. Ale jak już pisałem, podkład głosów jest tak mało istotny że nawet nie zwróciłem na niego uwagi. Co innego gdyby gra miała mieć Klimat BF BC2 - To automatycznie zmienia postać rzeczy:) Tutaj uwagę moją przykuwają inne elementy, jak Wreszcie Otwarty Świat a przynajmniej częściowo otwarty,
Tak w ogóle to zazdroszczę Tobie DM, Jedziesz pograsz i ocenisz, żeby tak się dało grać wcześniej:) niż inni. :). Osobiście czekam na tego Snajpera i mam nadzieje że będzie o wiele lepszy niż jego poprzedniczki.
Czy pan Tomasz Pruski /jak dziedzic :) / nie mógł mówić po polsku a napisy dać po angielsku, których to po naszemu oczywiście brak ??!! Prezentujecie film na Golu PL. Czemu więc rodzimej gawiedzi tak utrudniacie życie ?