Lost Souls Aside – imponujący zwiastun z gry akcji tworzonej przez jednego człowieka
Określenie jedna osoba jest dość nieprecyzyjne. W dzisiejszych czasach każdy może używać najlepszych silników praktycznie za darmo, a te silniki są rozwijane przez zespoły liczące setki osób.
Oprócz tego rozwinął się też szeroki rynek assetów jak np. https://www.assetstore.unity3d.com/
Za kilkaset dolców można kupić assety z których zrobi się całą grę, która będzie wyglądała jak AAA sprzed kilku lat.
Zatem tak naprawdę na te jednoosobowe gry, pracują setki osób.
Nawet mając silnik i jeśli korzystał z assetów grafiki, dźwięków, muzyki, zlecił komuś animacje? To poskładać to wszystko do kupy w 1 os i tak jest imponujące (wygląda na w miarę otwarty świat?)
Ta gra wygląda lepiej od najnowszego final fantasy ;D
Zwłaszcza walka zrobiła na mnie lepsze wrażenie.
Uwielbiam jak redaktor pisze o czymś, jednak nie za bardzo wie o czym.
Nie piszemy "Unreal Engine 4.0" bo to sensu nie ma, bo tak się oznacza wersje( 4.1, 4.2, 4.3 itp ) tylko piszemy "Unreal Engine 4".
Wracając do twórcy, to głownie korzystał z gotowych assetów (animacje, modele itp ), i takie coś dość łatwo skleić. Gorzej z fabułą.
Może i korzysta z gotowych assetów, grafik, animacji. Ale wciąż ile pracy musi człowiek włożyć żeby to miało ręce i nogi, spoić to wszytko fabułą, wymyślić system walki, ciosy, lore, oprogramować mechanikę, zoptymalizować. Szacun dla gościa, Życzę mu sukcesu bo dla mnie to wygląda lepiej niż niedawne gry AAA.