System Shock przekroczył cel minimalny na Kickstarterze
Świetna informacja :) Czekam na tę grę, demo świetnie wkręcało w klimat, co dopiero pełna wersja :)
Mnie od tej kampanii odstrasza wiadomość iż gra będzie na Unity. A nie na UT lub CE lub czymś autorskim.
Może nie wiesz, że Pillars of Eternity, Cities: Skylines czy Ori and the Blind Forest są właśnie od Unity. ;)
Problem polega na tym, że nie wszyscy dobrze wiedzą o możliwości Unity i jak się należy wykorzystać na 100%.
Ale przeczytaj że rozważają przesiadkę na np. UT.
Tylko problem polega na tym, że jak ekipa błądzi po bezdrożach różnych silników, to koniec końców produkcja czegoś takiego wydłuża się w nieskończoność. Widziałem i takie projekty.
Silnik unity jet świetny, więc mnie wali czy zmienią, problem mają tylko ci co na ten temat nie wiedzą nic.
Tylko teraz zgarnęli kasę, pewnie sobie zrobią rok przerwy, trochę popracują i gotowe za 2 lata...
A tak na serio, gdzie są teraz ci krzykacze, że kickstarter to syf i wyzysk, czyżby punkt widzenia zależał od tego czy gierkę lubię czy nie...
Ludzie uważają Unity za syf, bo był używany w masie crapowatych i źle działających gier na przeglądarkę.
Jak widać silnik nie jest taki świetny, skoro zastanawiają się nad zmianą z powodu braku optymalizacji.
Kickstarter jest dobry jak działa. Było(i dalej są) sporo projektów, które tylko wciągnęły kasę, a twórcy albo znikli, albo projekt ich przerósł i w konsekwencji powstał crap/nieukończony produkt.
Brak optymalizacji to tylko i wyłącznie wina twórców. Silnik tutaj nic nie zmieni, a jeżeli się tak tłumaczą, to tylko wymówka dla ciemniaków bez pojęcia.
Nie wspominając o tym, że to tylko DEMO robione na szybko, więc oczywistym jest, że idealne nie będzie, bo nie ma takiej potrzeby, jeżeli tego nie piszą, a jakieś bzdury o zmianie silnika to wiadome, że robią to pod publiczkę motłochu który nie rozumie nic, a nic jak to działa.
W sumie nawet bym sobie kupił, ale 100zł za grę przed premierą to dla mnie za dużo. Dałbym może 60zł.