Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Premiera patcha 1.2 do Stellaris - znaczące zmiany w dyplomacji i rozwoju imperium

28.06.2016 12:44
1
Neoviu
2
Junior

Naprawdę super gierka , polecam wszystkim !!!

28.06.2016 15:07
2
odpowiedz
marzan18
18
Legionista

Nie zdążyłem wczoraj pograć, ale trochę im się czarno zrobiło przed oczyma, gdy sobie wyczytałem (obym to źle interpretował) że moje imperium, ciułające z trudem 1 pkt wpływu na miesiąc, ma płacić za kolonizację planety 30 pkt na własnym terenie i 230 gdzieś poza nim. Toż to jakieś jaja będą - jedynym sposobem kolonizacji czegokolwiek w sensownym czasie będzie udana wojna i zdobywanie planet, które kto inny skolonizował. O ile i za to nie wrzuci Paradox tak zaporowej ceny.
Bardzo dziwny pomysł, zwłaszcza, że już przedtem punkty wpływu to było to wąskie gardło, które mnóstwo przedsięwzięć stopowało. Jak się ma setki planet, to punkty wpływu jakoś tam napływają, podobnie jak cała reszta, ale coś mi się wydaje, że teraz, by taki stan osiągnąć, trzeba będzie ze dwa tygodnie ostro grać - a kto ma aż tyle czasu na jedną, nawet dość fajną, ale przecież nie idealną i nie powalającą grę?

28.06.2016 17:56
3
odpowiedz
zanonimizowany779578
88
Generał

mi to połowe modów zabiło teraz tydzień trzeba czekać aż mody będą kompatybine

30.06.2016 13:24
4
odpowiedz
Telmah
82
Konsul

Wplywy mozna zwiekszyc poprzez technologie, budynki czy np realizacje obietnic wyborczych.
Ja stosuje tez taka metode, ze jak zaloze posterunek graniczny i potem osiedle sie w jego granicach, to ten posterunek likwiduje. Przestaje wtedy za niego placic 1pt wplywu/miesiac.

Wiadomość Premiera patcha 1.2 do Stellaris - znaczące zmiany w dyplomacji i rozwoju imperium