Escape from Tarkov - nowy 15-minutowy gameplay
Mechanika super, system zniszczeń lamp ładnie się prezentuje, zmiana wyposażenia klimatyczna, grafika średnia ale nie to się liczy (a ludzie pod filmikiem na youtube już narzekają na downgrade).
Mam nadzieję, że to była tylko prezentacja mechaniki i możliwości silnika, a nie faktyczny model rozgrywki. To jest jedyna rzecz, która mnie martwi bo nawet jeśli tak dobrze miałoby to wyglądać to nie chce mi się grać w kolejnego CoDa z typowym deathmatchem wzbogaconym o kolekcjonowanie ekwipunku. Jeśli zaimplementują duże mapy, wielkości powiedzmy tych battlefieldowych i system jakichś misji, wprowadzą storyline to może z tego wyjść świetna gra natomiast jeśli ograniczy się to do rozgrywki typowo multi/CoD no to już niespecjalnie.
Czyli wydanie wersji uproszczonej i ulepszonej na PlayStation 4 jest kwestią czasu.
H**j z ps 4
Chyba muzg ci ulepsza.
Sorry ale na tak glupi post inaczej nie można odpisać. Jak mozna ulepszyc gre na najsłabszą platforme? Jak w to chcesz grać?
Uproszczona wersja tak moze wyjść na ps4 to by sie dalo zrobić z czasem.
2/10 na zachętę
@Agtelm Mapy batelfieldowskie są za małe, będziemy się potykać o ludzi. Mapa z DayZ byłaby odpowiednia.
Czekam na recenzję tej gry ale nie jaram się zbytnio bo brak tu klimatu stalkera. Miejmy nadzieję, że nie będzie to CoD właśnie na mapach Battlefielda.
Dłużyzna panie nic się nie dzieje jak w polskim filmie. Klimat i pomysł ok ale obawiam się, że finalna wersja dupy nikomu nie urwie, a koncepcja jakiś oddzielnych stref dla pvp i pve pachnie mocno the The Division.
A ja uważam że każda gra zasługuje na podziw a przynajmniej w pewnym stopniu. Wygląda bardzo ładnie jest dobrze rozbudowana, przypuszczam że gdy gra pojawi się na rynku w pełnej będzie bardziej widowiskowa, jedną rzeczą która mi nie odpowiada to dźwięk, ma lekką obsuwę. Ale to chyba szczegół.
Rozgrywka prezentuje się jako męcząca. Wszystko trzeba ręcznie przenosić, poprawiać, uaktualniać. Gorzej jak w "Wiedźminie" lub o wiele bardziej skomplikowanych sandboksach. Słyszałem, że postać się zeruje, gdy postać ginie. Nie wiem, ile w tym prawdy.
No gra ma być jak najbardziej realistyczna - tak przynajmniej gdzieś czytałem - Mi odpowiada - Automatyczne rzeczy są dla leni..
No wiesz w życiu samo także się nic nie zmienia tylko za każdym razem coś musisz przestawić. Niby jest tak że Wchodzisz do samochodu ustawisz sobie lusterka fotel itd, i uważasz że jest ok, ale czy zawsze tak jest ? Ja na przykład przestawiam sobie fotel i lusterka od "dnia" znaczy jaki mam dzień jak się śpieszę to na sztywno jak w rajdówce a jak mam luźny dzień to oddalam fotel tak że prawie leże i bujam się z prędkością która nie przekracza 50 tki:) Takie moje porównanie , wszystko jest zależne i można to 10-tki razy przekładać przestawiać itd, Nie będę pisał teraz czy to dobrze czy też nie jestem poprostu ciekaw jak to będzie wyglądać w praniu.
@PaniPaniWrocky :: Taki stuprocentowy survival wielu znudzi. Gry muszą stosować uproszczenia.
Może dla części odbiorców...
Jest jeszcze znaczna grupa graczy, która nie chce być trzymana za rączkę, miała wszystko zautomatyzowane i traktowana jak mało inteligentni nieogarnięci. Dla nich jest ta gra jak ta.